quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn vader durfde het niet zelf te doen (iets met 2 linkerhanden)
Hij heeft iemand ingehuurd
I know.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Oke, misschien dat het om de leidingen zagen iets meer werk is, maar de rest kan echt iedereen
True.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan niet, je hebt mij nog niet ontmoet
Gefeliciteerd met je gesprekquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:41 schreef Rupsebeest het volgende:
Oeh een eerste naamtopic!
[..]
True.
Maar serieus, ik zit hier echt te stuiteren zo blij als ik ben. Het is geen vaste baan, maar als oproepkracht dus ik heb wel goede hoop dat ik word aangenomen!![]()
ik vind dat zonde van het geld, dan doe ik het liever zelf nogquote:
Wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:42 schreef Lotusss het volgende:
Goedemiddag!
Met een beetje geluk krijg ik een heel groot verjaardagscadeau....
Daar moet ik bij mn ouders niet mee aankomenquote:
Komt vast goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:41 schreef Rupsebeest het volgende:
Oeh een eerste naamtopic!
[..]
True.
Maar serieus, ik zit hier echt te stuiteren zo blij als ik ben. Het is geen vaste baan, maar als oproepkracht dus ik heb wel goede hoop dat ik word aangenomen!![]()
Het is hier droog?quote:
Hij betaalde blijkbaar liever dan op de knieën te gaan (NEE NIET VIES DENKEN NU!)quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar moet ik bij mn ouders niet mee aankomen
Dat hoop ik vanavond te belevenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:43 schreef Rupsebeest het volgende:
Thanks!
En hebben de singles verder nog leuke dingen beleefd hier?
Achja, heb je wel een grotere garantie op succes. Ik heb een snee in mn tapijt omdat mn pa iets sneller werkte dan dat hij dachtquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij betaalde blijkbaar liever dan op de knieën te gaan (NEE NIET VIES DENKEN NU!)
Zijn keuze, ik hoefde niet te betalen dus voor mij was het allang best
Euh nopequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:43 schreef Rupsebeest het volgende:
Thanks!
En hebben de singles verder nog leuke dingen beleefd hier?
Parapluquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hier nietEn ik moet nog caviavoer kopen
Die laminaatman had het in een paar uur gefixtquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, heb je wel een grotere garantie op succes. Ik heb een snee in mn tapijt omdat mn pa iets sneller werkte dan dat hij dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |