quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, toen gingen zij en mn ma weg, en mn pa kwam daarom geen vloer leggensamenspannen tegen mij
Das ook leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, toen gingen zij en mn ma weg, en mn pa kwam daarom geen vloer leggensamenspannen tegen mij
ze vergisten zich in mij.. Ik heb toen gewoon een vriend gebeld die dat voor me heeft gedaanquote:
Vrijquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze vergisten zich in mij.. Ik heb toen gewoon een vriend gebeld die dat voor me heeft gedaan
Je hebt er zelf anders verdomd lang over gedaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:23 schreef kitao het volgende:
*toetst laptop table
http://en.lounge-tek.com/?gclid=CKORraTrn6QCFZGD3godCHVV4A
moeilijk hè , even googlen ?
Heerlijk!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:34 schreef Murmeli het volgende:
hey memento!
@yuki: marokko, 10 dagen, marrakesh, woestijn, nog een stadje, en weer marrakech
met auto rondscheurenen luxe slaapplekjes
de totale vakantie wordt bijna even duur als mijn 4 weken azie vorig jaar
nu naar uitje van werk... ben bang da we naar het maritiem museum moeten en dat wil ik dus niet
dan ga ik ergens op een terrasje zitten denk ik.... en ben nog steeds half ziek.
al een week misselijk oa. en nee, nie zwanger, dat klopt lektechnisch gezien niet :
dat laminaat van de ikea is echt goed en goedkoopquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
laminaat leggen is best goed te doen. Wil t hier eigenlijk ook hebben
Doe nou niet, zo gaat hij nooit weg!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt er zelf anders verdomd lang over gedaan.
Vrouwenpostquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:36 schreef Rupsebeest het volgende:
GOEIEMIDDAG!
Ik ben echt zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo happy!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:36 schreef Rupsebeest het volgende:
GOEIEMIDDAG!
Mijn vader durfde het niet zelf te doen (iets met 2 linkerhanden)quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze vergisten zich in mij.. Ik heb toen gewoon een vriend gebeld die dat voor me heeft gedaan
Ik zal even wel lief doen: hoezo?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:36 schreef Rupsebeest het volgende:
GOEIEMIDDAG!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat laminaat van de ikea is echt goed en goedkoop
een testje kost 7 euro, gewoon even doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:34 schreef Murmeli het volgende:
hey memento!
@yuki: marokko, 10 dagen, marrakesh, woestijn, nog een stadje, en weer marrakech
nu naar uitje van werk... ben bang da we naar het maritiem museum moeten en dat wil ik dus niet
dan ga ik ergens op een terrasje zitten denk ik.... en ben nog steeds half ziek.
al een week misselijk oa. en nee, nie zwanger, dat klopt lektechnisch gezien niet :
backfirepost pur sangquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan niet, je hebt mij nog niet ontmoet
Ah nu snap ik je pm over dorst krijgen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:34 schreef Murmeli het volgende:
hey memento!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |