Het strand zag daar blauw van de bluebottles vrijdagavond (Manly ook trouwens). Niet echt een lekker gezicht...quote:Op zondag 9 januari 2011 11:14 schreef HokkaHokka het volgende:
Politiek is in elk land kut ben ik van mening... Woon nu 1,5 maand in Dee Why NSW en bevalt me prima!
Die zijn heeeeeel vervelend ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 04:14 schreef SlamD het volgende:
[..]
Het strand zag daar blauw van de bluebottles vrijdagavond (Manly ook trouwens). Niet echt een lekker gezicht...
Ik heb me voornamelijk stierlijk zitten vervelen, wat Tetris gedaan op de boordcomputer en zitten lezen. Het is nu 04:17 en ik ben klaarwakker... Jetlagquote:Op maandag 10 januari 2011 02:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
HahaWat heb je gedaan dan in het vliegtuig? Ik probeerde het ritme van Australië zoveel mogelijk te volgen.
Geen films gekeken?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb me voornamelijk stierlijk zitten vervelen, wat Tetris gedaan op de boordcomputer en zitten lezen. Het is nu 04:17 en ik ben klaarwakker... Jetlagga er om 08:00 maar uit ofzo. Kijken of ik nog wat slaap kan vatten
Waar woon je en wat zijn je plannen. Als je een backpacker ben krijg je 9 van 10x automatisch vrienden via een hostel. Vertel je kamergenoten waar jij bent geweest die willen vast het een en ander horen! Volg een english business cursus op zo'n internationale school (in Sydney raad ik Kaplan aan zit aan York St dacht ik) daar ontmoet je ook veel mensen die in het zelfde schuitje zitten.....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 04:37 schreef Xaryna het volgende:
Hoe krijg je vrienden in Australië als je geen geld hebt om dingen te doen en geen werk hebt, geen studie hebt, en eigenlijk niks hebt, behalve moeite met mensen aanspreken?
Ik zit een jaar lang in Sydney, deel een apartement met mijn vriend. Geen geld voor cursussen aangezien ik geen baan kan vindenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 04:44 schreef HokkaHokka het volgende:
[..]
Waar woon je en wat zijn je plannen. Als je een backpacker ben krijg je 9 van 10x automatisch vrienden via een hostel. Vertel je kamergenoten waar jij bent geweest die willen vast het een en ander horen! Volg een english business cursus op zo'n internationale school (in Sydney raad ik Kaplan aan zit aan York St dacht ik) daar ontmoet je ook veel mensen die in het zelfde schuitje zitten.....
Via linkedin zijn er verschillende groepen over nederlanders in Sydney. Die organiseren bijeenkomsten in cafe's b.v.
Mijn vriendin werkt in de CBD, die mocht vanochtend terug naar het hotel en heeft een vlucht morgenochtend terug naar Melbourne. Als het vliegveld tenminste nog open is tegen die tijd, dat ligt namelijk niet heel erg hoog.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 06:34 schreef SlamD het volgende:
Waren er nou ook fok!ers uit Brisbane? Behoorlijk serieus daar...
http://www.abc.net.au/news/stories/2011/01/11/3110450.htm
Pfoei, goed gedaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:39 schreef anarchitect het volgende:
De Airport trein reed nog (anderhalf uur wachten...), vlucht omgeboekt naar eentje eerder, over 5 minuten boarden en over twee-en-een-half uur thuis in Melbourne
Alsof je de enige nieuweling bent! Ik bak er ook nog geen zak van (afgelopen zomer in Frankrijk gesurft), maar dat boeit me helemaal niks. Moet ergens beginnen! Gewoon doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:59 schreef _Loki het volgende:
ooee surfen, dat is ook echt iets dat ik écht wil doen daar.
Nice, goed bezigquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:26 schreef star_gazer het volgende:
IK HEB EEN KAMER
58e verdieping in de world tower op Liverpool StreetGeweldig uitzicht over Darling Harbour
quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:27 schreef static het volgende:
Kolere zeg. Ik heb al hoogtevrees als ik in een soepbord kijk.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:27 schreef static het volgende:
Kolere zeg. Ik heb al hoogtevrees als ik in een soepbord kijk.
Doe eens wat foto's?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:26 schreef star_gazer het volgende:
IK HEB EEN KAMER
58e verdieping in de world tower op Liverpool StreetGeweldig uitzicht over Darling Harbour
quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:56 schreef HokkaHokka het volgende:
Star je zit waarschijnlijk in World Tower?? Hoop dat je huisgenoten flex zijn!
Chinese meid met moeder, Koreaanse meid en een Italiaan. Heel rustig en brandschoon allemaal. Echt een toplocatie, ben er erg blij mee.quote:
Ik heb de afgelopen maanden honderden vacatures langs zien komen, en slechts enkelen daarvan waren een package. Het loon wordt meestal juist zonder super genoemd. Alleen als er 'package' bij staat is het inclusief super.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:12 schreef anarchitect het volgende:
Het is maar hoe je het bekijkt: het salaris wat op job sites staat is vrijwel altijd het 'package' salaris, en dat is inclusief super.
Dit klopt gelukkig nietquote:In je contract zal ook staan dat als het huidige wettelijke minimumpercentage van 9% omhoog gaat het uit jouw zak komt.
Gewoon bellen, zo snel mogelijk gaan kijken en als je het leuk vind, aanbieden om een tijdelijke deposit te doen in ruil voor het weghalen van de adquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:37 schreef _Loki het volgende:
Ooee gefeliciteerd Stargazer! Kijk uit naar de foto's!
Dat is trouwens heel snel, ik dacht dat het daar echt een ramp was om een kamer te krijgen!
Spannend!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:54 schreef HokkaHokka het volgende:
Vandaag 2 jobinterview gehad + ze deden referentie check...! Hopen dat ze me een contract gaan aanbieden
Dat is inderdaad heel handig, vragen of ze de ad weghalen in ruil voor deposit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gewoon bellen, zo snel mogelijk gaan kijken en als je het leuk vind, aanbieden om een tijdelijke deposit te doen in ruil voor het weghalen van de ad
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |