Tja... zelfde als die Verrazano brug. Het laat zien dat er mee gerommeld is. Het hoe en waarom is een tweede.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
en dat ze dan alles een paar milimeter verschuiven en denken: hahaha laten we dat ene gebouw laten verspringen, kijken hoe lang het duurt voor die slimme internetters het doorhebben?
met andere woorden: het gebrek aan verschil is bewijs van fakery, verschil is ook bewijs van fakery
Lullig hoor..quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ow dus met identiek bedoelde je verschillend?
[..]
maar dat verandert niets aan je redenering dat, omdat het identiek is, het wel fakery moet zijn? Ondanks dat het dus niet identiek is?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lullig hoor..![]()
Later viel me op dat de meeste gebouwen 1 tot 2 mm versprongen. Dus NA dat ik dat postte...
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
maar dat verandert niets aan je redenering dat, omdat het identiek is, het wel fakery moet zijn? Ondanks dat het dus niet identiek is?
Jouw korte termijn geheugen is niet best... ik heb je dat nog niet zo lang geleden uitgelegd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:41 schreef oompaloompa het volgende:
nou roep je best veel jokkebrok, maar vraag ik me ondertussen wel af, wat denk jij nou eigenlijk? Je probeert hard de algemene verklaring onderuit te schoffelen, maar hoe is het dan gebeurd? Bommen? Beams? Thermite (lol)?
DUIZENDEN? Is dat wel zo? Volgens mij roep je iets omdat je gevoel zegt dat het er duizenden moeten zijn geweest. Echter, in de praktijk zijn het veel minder mensen die dit bevestigen. Vaak zijn het dan ook de verslaggevers on site die bevestigen dat het een vliegtuig was. Er zijn genoeg beelden waarop mensen juist geen vliegtuig zagen of wel een soort van vliegtuig... vaak weten ze niet wat ze zagen. Meestal stond er dan meteen een journalist bij:quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:28 schreef Elusive het volgende:
die no plane theorie is toch niet geloofwaardig als je bedenkt hoeveel DUIZENDEN mensen het 2de vliegtuig voor hun ogen het WTC in hebben zien vliegen.... er zijn volgens mij ook een stuk of 45 video-opnames gemaakt ? die zijn dus allemaal ge-edit? en al die foto's dan ? foto's van de impact en foto's zoals deze en deze. of stonden er een paar CIA medewerkers op het dak die dat al jonassent naar beneden gooiden ?
waar is het vliegtuig gebleven? die bestond toch echt voor 9/11... en de passagiers? de crew?
de gehele no-plane-theorie is gewoon lachwekkend imo
denk je dat het met explosieven is gedaan dan? Die regelmatige knallen zouden op elk filmpje te horen moeten zijn (of zijn die er ook allemaal uitgehaald?)quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
DUIZENDEN? Is dat wel zo? Volgens mij roep je iets omdat je gevoel zegt dat het er duizenden moeten zijn geweest. Echter, in de praktijk zijn het veel minder mensen die dit bevestigen. Vaak zijn het dan ook de verslaggevers on site die bevestigen dat het een vliegtuig was. Er zijn genoeg beelden waarop mensen juist geen vliegtuig zagen of wel een soort van vliegtuig... vaak weten ze niet wat ze zagen. Meestal stond er dan meteen een journalist bij:
"Did you see the plane?"
"What plane? There was no plane.. it was a big explosion, like a bomb"
"No... a big commercial airliner. Did you see it? You saw it didn't you!?"
Die foto's zien er realistisch uit, echter IK zie dat niet als bewijs gezien de technische mogelijkheden om zoiets te faken er al lang en breed waren. Dat maakt mij ook een aparte vogel hier...
Foto's zien er op het eerste gezicht realistisch uit, maar als je langer kijkt vind ik het nogal "staged" overkomen.
Ik denk dat 99% van de beelden die je te zien hebt gekregen fake of iig deels fake waren. Dus dat geeft antwoord op jouw vragen, denk ik.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
denk je dat het met explosieven is gedaan dan? Die regelmatige knallen zouden op elk filmpje te horen moeten zijn (of zijn die er ook allemaal uitgehaald?)
En de mensen die er omheen aan het werk waren, ook allemaal leugenaars?
explosie zijn overigens niet hetzelfde als explosieven.
Tja.. ach... vind het maar bespottelijk. Ik slaap er echt niet minder om. Het is juist bespottelijk dat mensen de machthebbers niet in staat achten je zwaar voor de gek te houden met als wapen.. de media.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:49 schreef Elusive het volgende:
ik denk zeker wel duizenden, half new york staat op dat moment naar die torens te staren...
natuurlijk had niet iedereen een perfect uitzicht op het traject dat het vliegtuig heeft afgelegd dus tsjah als je dan een explosie ziet dan krijg je van dat soort uitspraken.... was het een bom? een raket? vliegtuig?
iets verder kijken dan je neus lang is, het is belachelijk om te bedenken dat het iets anders was dan een vliegtuig, zelfs bespottelijk
vind je dit niet heeeel erg ver gaan als je bedenkt hoeveel mensen er dus volgens jou in het complot moeten zitten?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat 99% van de beelden die je te zien hebt gekregen fake of iig deels fake waren. Dus dat geeft antwoord op jouw vragen, denk ik.
Dat valt best mee. Hoe ik er nu over denk, maar ben er nog niet helemaal uit, waren er ook amper slachtoffers. Overgrote merendeel is gefingeerd. Digitaal gecreëerde foto's van mensen die nooit bestaan hebben.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:51 schreef Elusive het volgende:
[..]
vind je dit niet heeeel erg ver gaan als je bedenkt hoeveel mensen er dus volgens jou in het complot moeten zitten?
op de helft, niet op de vraag waarom de mensen die in de buurt werken niets zeggen over explosieven die ze af hebben horen gaan. Volgens mij is de afstand waarom je die zou moeten kunnen horen best groot.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat 99% van de beelden die je te zien hebt gekregen fake of iig deels fake waren. Dus dat geeft antwoord op jouw vragen, denk ik.
[..]
Tja.. ach... vind het maar bespottelijk. Ik slaap er echt niet minder om. Het is juist bespottelijk dat mensen de machthebbers niet in staat achten je zwaar voor de gek te houden met als wapen.. de media.
New york was al aardig ontruimd voor de torens in begonnen te storten... dacht ik. Pottekijkers op grote afstand.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
op de helft, niet op de vraag waarom de mensen die in de buurt werken niets zeggen over explosieven die ze af hebben horen gaan. Volgens mij is de afstand waarom je die zou moeten kunnen horen best groot.
Dat geeft ook niet, dat mag. Je zit hier namelijk in BNWquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:00 schreef Elusive het volgende:
ik volg al 9 jaar lang de 9/11 conspiracy theorieën en moet nog de eerste tegenkomen die het verhaal volgens het officiele onderzoek kan ontkrachten of me enigziens doen twijfelen![]()
ook de september clues doen het niet
dat zijn foto's van een stoompijp explosie in 2007quote:
Ja..haha.. ik kreeg ze alleen als hit op 911quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:02 schreef Elusive het volgende:
[..]
dat zijn foto's van een stoompijp explosie in 2007![]()
Hoho... ff kalm he. Foutje van mijn kant. Het leek even heel erg op 911 foto's.. Krijg je als je met Google afbeeldingen aan de slag gaat.quote:dat zegt alweer genoeg... schreeuwen en vragen stellen zonder zelf enig onderzoek te doen
ik dacht dat het gat volgens jou door explosieven was gemaakt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
New york was al aardig ontruimd voor de torens in begonnen te storten... dacht ik. Pottekijkers op grote afstand.
[..]
wetenschap als religie verklarenquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja..haha.. ik kreeg ze alleen als hit op 911![]()
Was iets te snel..
[..]
Hoho... ff kalm he. Foutje van mijn kant. Het leek even heel erg op 911 foto's.. Krijg je als je met Google afbeeldingen aan de slag gaat.
EDIT: Het is ook religie. Ik geloof het officiële verhaal niet. Jij wel...![]()
Oh.. heb je het daar over? Explosieven hebben het gat in de toren gecreëerd, denk ik. Mensen die in de buurt waren hoorden de explosie... later is ze wijs gemaakt dat het een vliegtuig was, maar het kan net zo goed een tomahawk of wat dan ook geweest zijn. Vleugel shape is gemaakt door cutter charges, ongeveer tegelijk met hoofdexplosie.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik dacht dat het gat volgens jou door explosieven was gemaakt?
Jaja... -edit, niet doen-. Het is hier BNW... zoals ik al zei.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:09 schreef Elusive het volgende:
[..]
wetenschap als religie verklaren
je bent nu aan het trollen of meen je dit serieus ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh.. heb je het daar over? Explosieven hebben het gat in de toren gecreëerd, denk ik. Mensen die in de buurt waren hoorden de explosie... later is ze wijs gemaakt dat het een vliegtuig was, maar het kan net zo goed een tomahawk of wat dan ook geweest zijn. Vleugel shape is gemaakt door cutter charges, ongeveer tegelijk met hoofdexplosie.
Zie:
dus meerdere exploieven die niemand (voor zover ik weet) gehoord heeft, een aantal mensen spraken hoogstens over 1 knal.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh.. heb je het daar over? Explosieven hebben het gat in de toren gecreëerd, denk ik. Mensen die in de buurt waren hoorden de explosie... later is ze wijs gemaakt dat het een vliegtuig was, maar het kan net zo goed een tomahawk of wat dan ook geweest zijn. Vleugel shape is gemaakt door cutter charges, ongeveer tegelijk met hoofdexplosie.
Zie:
[..]
Jaja... als je hier de boel komt ridiculiseren, dan kun je beter oprotten. Het is hier BNW... zoals ik al zei.![]()
Kijk anders zelf gewoon...-nee-Het is hier BNW...quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:10 schreef Elusive het volgende:
[..]
je bent nu aan het trollen of meen je dit serieus ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |