Laterrrrquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oh rennen voor de Lapo
Ik ben even weg, tot laters
Klinkt als de eerste keer sexquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was de eerste keer helemaal blij dat ik mocht stemmen. Kwam ik naar buiten en toen had ik zoiets van 'was dit alles'
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Klinkt als de eerste keer sex
[..]
[..]
Ik vond het toch beter dan stemmen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Het was allebei zo gebeurd in ieder gevalquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het toch beter dan stemmen.
Dat dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het was allebei zo gebeurd in ieder geval
/eensch.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Maar ik ben er even van tussen, heb koffievisite![]()
hmmm, ja...quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij het stemmen stond een veel langere rijquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:22 schreef D. het volgende:
[..]
Bij het stemmen stond een veel langere rij
Maar het was toch onvergetelijk, met kaarsjes, rozenblaadjes op het bed, en Don Juan die eerst iedere centimeter van je lichaam streelde en zoende alvorens hij zijn lans der liefde in jouw fragiele en tot dat moment onberoerde Grot der Genot liet afdalen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:22 schreef Cue_ het volgende:
De eerste keer seks.. pff dat is ook alweer lang geleden
Slechte partner dan. Maar goed, ik was al op een leeftijd dat ik niet ejaculeerde van een kort broekje, dat scheelt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het was toch onvergetelijk, met kaarsjes, rozenblaadjes op het bed, en Don Juan die eerst iedere centimeter van je lichaam streelde en zoende alvorens hij zijn lans der liefde in jouw fragiele en tot dat moment onberoerde Grot der Genot liet afdalen.
Kijk uit, anders hebben ze een WOKNOKquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het was toch onvergetelijk, met kaarsjes, rozenblaadjes op het bed, en Don Juan die eerst iedere centimeter van je lichaam streelde en zoende alvorens hij zijn lans der liefde in jouw fragiele en tot dat moment onberoerde Grot der Genot liet afdalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |