Vandaar die 'vind ik'quote:
Lu Continue?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n pakje met van die chocolade koekjes, 1 koekje daaruit.
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat vind ik nog vrij veel voor een vroege ochtend
Heb je daar toestemming voor gevraagd bij PR?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ik een vragenlijst aan het invullen was waar deze vraag langskwam en ik nieuwsgierig was naar het antwoord van anderen
Moet ik daarvoor al toestemming vragen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je daar toestemming voor gevraagd bij PR?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je daar toestemming voor gevraagd bij PGR?
Jouw buurvrouw doet aan Herbalife?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ik een vragenlijst aan het invullen was waar deze vraag langskwam en ik nieuwsgierig was naar het antwoord van anderen
Ik ook zoiets...quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik normaal 1 boterhammetje. Vandaag een bakje yoghurt want ik krijg geen boterham door m'n keel als ik een kater heb. Ook al is het maar een lichte.
Poeh dat moet ik even verwerkenquote:
Moet ik 't ff losduwen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef Myraela het volgende:
Er zit iets vast in me keel en het wil er niet uit.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef Myraela het volgende:
Er zit iets vast in me keel en het wil er niet uit.
All we want from you are the kicks you've given usquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
Motorcycle Emptiness
Ik ben echt verliefd op dat liedje
Jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:58 schreef D. het volgende:
[..]
All we want from you are the kicks you've given us
Oooohw... nee, vragenlijst op internet. Krijg er 5 euro voorquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Die ontbijtvragen komen van jouw buurvrouw die een enquete doet, bedoelde ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |