Als ik jou was zou ik de Telegraaf bellen. Dit mag namelijk NIET in de doofpot belanden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:35 schreef Renmic het volgende:
nee, komt net een collegaatje binnenlopen, en vraagt of ik vannacht wat gehoord heb. Die is er vannacht dus ook wakker van geworden en woont in Landgraaf, 5km verderop!
Jij zegt vanaf 4uur wakker te zijn dus jij hebt GEEN excuus!quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:04 schreef Renmic het volgende:
[..]
heb je eens op de klok gekeken..... we zijn allemaal nog niet echt wakker!
Niet per se natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:59 schreef Symphonic het volgende:
Helicopters werken niet met zoeklichten maar met infrarood camera's.
Ah. Dat verklaart dat ik er ook van wakker geworden ben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:10 schreef Lightning_NL het volgende:
Ennuh, TS, damn ey, je lijkt wel een wijf. Een echte man slaapt daar gewoon doorheen, of slaapt daarna gewoon weer door zonder te piepen.
Ik slaap ook altijd met raam open, en als je dan wakker wordt van wat herrie, dan draai je je toch gewoon om en slaap je verder? ipv chagrijnig worden en er een topic op fok over openen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah. Dat verklaart dat ik er ook van wakker geworden ben.![]()
Ik hou van mijn rust 's nachts en ja ik heb mijn raam open. Beetje frisse lucht is wel lekker.
Maar jij bent dan ook speciaal he.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:28 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik slaap ook altijd met raam open. Hell, ik slaap zelfs heel snel en heel goed IN een helikopter met iets van rond de 100db om me heen.
Je oren zijn verstopt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik slaap ook altijd met raam open, en als je dan wakker wordt van wat herrie, dan draai je je toch gewoon om en slaap je verder? ipv chagrijnig worden en er een topic op fok over openen?Hell, ik slaap zelfs heel snel en heel goed IN een helikopter met iets van rond de 100db om me heen.
Blijkbaar verschillen mensen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Nee, waarom zou het per se piepstil moeten zijn om te slapen? Als je moet slapen, dan ga je slapen. Niet moeilijk doen. En het heerlijke constante geruis/geraas/teringherrie van een helikopter is daarbij IDEAAL.
Bullshit, ze kunnen absoluut niet door een dak heen kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:06 schreef Beelzebufo het volgende:
Helicopters zonder zichtbaar zoeklicht werken over het algemeen met een infrarood-camera. En wees maar bang: daar kunnen ze dwars mee door je dak naar binnenkijken of je niet stiekem ligt te fappen.
Voortaan weer met de handjes boven de deken slapen dus! (Of een deken van aluminiumfolie gebruiken, zal ze leren!)
Het is toch mogelijk om door een muur heen te kijken met bepaalde apparatuur?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:12 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Bullshit, ze kunnen absoluut niet door een dak heen kijken
Vliegen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:52 schreef Renmic het volgende:
is dit een klaagbaak of niet? Als er niet meer geklaagd mag worden, sluit dan meteen dit subforum.
Verder moet ik helaas vaststellen dat het niveau van de meeste Fokkers wel erg laag is hier!
Zal wel aan het ontbreken van volwassen levensjaren liggen. Wist niet dat Fok tegenwoordig hoofdzakelijkr door kleuters wordt bezocht...
Om nu te gaan zeuren over schrijffouten..... daar WORD ik niet vrolijk van, WORDT jij ook niet vrolijk van, en WORDEN wij allemaal niet vrolijk van.
Maargoed, antwoord op mijn vraag heb ik nog steeds niet gekregen. Wat deed dat ding daar vannacht?
Rontgenstraling ja, maar dat doen ze in het ziekenhuis, niet vanuit helikoptersquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is toch mogelijk om door een muur heen te kijken met bepaalde apparatuur?
in het ziekenhuis kijken ze door muren heenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:10 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Rontgenstraling ja, maar dat doen ze in het ziekenhuis, niet vanuit helikopters
Je kunt warmtevelden zien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is toch mogelijk om door een muur heen te kijken met bepaalde apparatuur?
Niet per se muren, maar je snapt vast wel wat ik bedoel met rontgenstraling.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
in het ziekenhuis kijken ze door muren heen_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |