Ik visualiseer al. Kan je geen foto's maken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:11 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten wat ik op zaterdagavond aan mijn bar heb hangen soms![]()
Je tieten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:11 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten wat ik op zaterdagavond aan mijn bar heb hangen soms![]()
Ach, ben je anders gewend?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:11 schreef iBenny het volgende:
yes, mijn postalgold pakketje is binnen.... (das vroege post)
ik ga een goudreinet opsturen
Nou moet je niet ouwehoeren, normaal ben ik altijd in voor een goed gesprekquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:11 schreef iBenny het volgende:
yes, mijn postalgold pakketje is binnen.... (das vroege post)
ik ga een goudreinet opsturen
Er staat aan, niet ópquote:
Nicequote:
Nee, is mijn lekkersquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik visualiseer al. Kan je geen foto's maken?
De volgende keer ga ik weer een poppetje op het stemformulier tekenenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:13 schreef Myraela het volgende:
Laten we de huidige politieke situatie even doornemen.
Wilders heeft een andere kapper geloof ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:13 schreef Myraela het volgende:
Laten we de huidige politieke situatie even doornemen.
Ik mag de volgende keer voor het eerst stemmen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
De volgende keer ga ik weer een poppetje op het stemformulier tekenen
Dat heb ik eens gedaan bij het aannemen van een pakketje. Wilt u hier even tekenen? Prima, dus ik teken er zo een huisje op. De beste man kon het niet waarderenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
De volgende keer ga ik weer een poppetje op het stemformulier tekenen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:16 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat heb ik eens gedaan bij het aannemen van een pakketje. Wilt u hier even tekenen? Prima, dus ik teken er zo een huisje op. De beste man kon het niet waarderen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mag de volgende keer voor het eerst stemmen.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:16 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat heb ik eens gedaan bij het aannemen van een pakketje. Wilt u hier even tekenen? Prima, dus ik teken er zo een huisje op. De beste man kon het niet waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |