Nee, google hier maar eens op. "politicus schoen op tafel tijdens een VN vergadering"quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:45 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je op Shoe UN Meeting googled. Kom je wel op Chroetsjov uit. Voordeel van de twijfel.
Ik snap niet hoe je denkt dat dat in je voordeel spreekt, maar inderdaad, je geeft wel vaker verdachte antwoorden waardoor het er sterk op lijkt dat je af en toe opzoekt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik ben al zo vaak beschuldigd geweest
Mja, dat lijkt me toch vrij duidelijk. Ik kan me ook echt niet voorstellen dat je die Filipijnse politicus bij naam kent en Chroesjtsjov verwart met 'een of andere Duitser'.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:53 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Nee, google hier maar eens op. "politicus schoen op tafel tijdens een VN vergadering"
Ja vriend, je hebt nu gewoon enorm de schijn tegen. Dan kun je wel op ons gaanquote:
Ja, het boeit me nu ook niet echt wat jullie denken, zie jequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja vriend, je hebt nu gewoon enorm de schijn tegen. Dan kun je wel op ons gaan-en, maar dat heeft weinig nut.
Ok.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, het boeit me nu ook niet echt wat jullie denken, zie je. Ik weet wel beter en jullie mogen vooroordelen hebben zoveel jullie willen.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, het boeit me nu ook niet echt wat jullie denken, zie je. Ik weet wel beter en jullie mogen vooroordelen hebben zoveel jullie willen.
Volgens Google Goggles is het The Bookworm van Carl Spitzwegquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:23 schreef bierjoost het volgende:
Die met die schilder kan ik niet opzoeken want tineye ligt eruit...
Hintje?
Knap opgezochtquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Volgens Google Goggles is het The Bookworm van Carl Spitzweg
Is dat je enige verdediging? Zoals ik je al eens eerder probeerde uit te leggen, dit spel staat of valt bij de eerlijkheid van de medespelers. Als je dan zo verdacht overkomt als in dit geval lijkt het me redelijk terecht dat mensen twijfelen. Als dit dan het enige is wat je kunt zeggen wordt die twijfel niet bepaald minder.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Lijkt me dat we geen punten voor opzoeken gaan uitdelenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:29 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Knap opgezocht
Stand deel 2047:
1 Berkery
2 tomtomaat
2 Mark
1 banaantjeEE
1 Ireyon
Dit wilde ik net zeggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:34 schreef Mark het volgende:
Lijkt me dat we geen punten voor opzoeken gaan uitdelen
banaantjeEE maar op 0 zetten dan? In de algemene stand, dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:34 schreef Mark het volgende:
[..]
Lijkt me dat we geen punten voor opzoeken gaan uitdelen
Doe jij een nieuwe Ireyon?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef Ireyon het volgende:
Komop zeg, een voormalig leider van de Sovjet-Unie is Een Duitser waar ik de naam niet meer van weet en een willekeurig Fillipijns kamerlid, waar überhaupt geen beeldmateriaal van is, is logisch vanwege de bekende historische beelden.
Dat is alsof je iemand vraagt;
Van welke acteur verscheen in 2009 een geluidsfragment op internet, waarin hij flink tekeer gaat tegen een medewerker die door z'n gezichtsveld liep?
en je als antwoord "Shane Hurlbut", de willekeurige medewerker, geeft.
Oh en uiteraard hoef ik dat punt niet, maar laten we 't tempo van vragen er gewoon terug in krijgen.
Hij stond er alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |