quote:
wat?quote:
Hoe kom je dan aan deze naam?quote:
Die beelden zijn toch historisch? Er vond een debat plaats tussen de Filipijnse Sumulong en een Duitser dacht ik, maar die zijn naam ben ik vergeten en tijdens dat debat werd er met een schoen op tafel geklopt.quote:
Idd grappig dat je Sumulong kent en Chroetsjov niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Die beelden zijn toch historisch? Er vond een debat plaats tussen de Filipijnse Sumulong en een Duitser dacht ik, maar die zijn naam ben ik vergeten en tijdens dat debat werd er met een schoen op tafel geklopt.
Dan heb je daar heel selectief dingen uit onthouden, want het was juist de ander die met een schoen sloeg, de Rus Chroesjtsjov, zoals tomtomaat zegt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Die beelden zijn toch historisch? Er vond een debat plaats tussen de Filipijnse Sumulong en een Duitser dacht ik, maar die zijn naam ben ik vergeten en tijdens dat debat werd er met een schoen op tafel geklopt.
Sorry banaan, maar dit is niet geloofwaardig. De beelden dat Chroetsjov met zijn schoen op tafel slaat zijn historisch. Ik betwijfel of iemand hier van Sumulong gehoord heeft, waar Chroetsjov tegen tekeer ging.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je verwoordt het zoals ik het had willen doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:33 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Sorry banaan, maar dit is niet geloofwaardig. De beelden dat Chroetsjov met zijn schoen op tafel slaat zijn historisch. Ik betwijfel of iemand hier van Sumulong gehoord heeft, waar Chroetsjov tegen tekeer ging.
Anquetil had er ook nog bij gekundquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:37 schreef banaantjeEE het volgende:
Armstrong
Hinault
Indurain
en den Eddy Merckx
Bovendien is Chroestsjov, toenmalig leider van de Sovietunie, een iets bekender figuur dan Sumulong, die alleen een Filipijns 'tweede kamerlid' was..quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:33 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Sorry banaan, maar dit is niet geloofwaardig. De beelden dat Chroetsjov met zijn schoen op tafel slaat zijn historisch. Ik betwijfel of iemand hier van Sumulong gehoord heeft, waar Chroetsjov tegen tekeer ging.
Aan de andere kant, als je op Shoe UN Meeting googled. Kom je wel op Chroetsjov uit. Voordeel van de twijfel, maar opzoeken blijft verboden, neem ik aan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bovendien is Chroestsjov, toenmalig leider van de Sovietunie, een iets bekender figuur dan Sumulong, die alleen een Filipijnse 'tweede kamerlid' was..
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:45 schreef bierjoost het volgende:
opzoeken blijft verboden, neem ik aan?
Ik ben al zo vaak beschuldigd geweest, dat ik er al niet meer om geefquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:45 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je op Shoe UN Meeting googled. Kom je wel op Chroetsjov uit. Voordeel van de twijfel, maar opzoeken blijft verboden, neem ik aan?
Rook. Vuur.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik ben al zo vaak beschuldigd geweest, dat ik er al niet meer om geef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |