abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:36:55 #51
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_86779301
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:26 schreef Basp1 het volgende:
En wat klopt er dan niet meer aan die opemrking dan van hem. :P
Zijn inleiding.

quote:
Of wil jij met droge ogen gaan beweren dat de VS vanuit het nobele doel om de menserechten te verbeteren graag grip op het midden oosten wilt krijgen. Dan zijn er genoeg gebieden in afrika waar de VS veel meer zou kunnen bereiken.
Ik ben best naïef soms, maar nee. :D

Ik bedoelde eigenlijk alleen te zeggen dat je sommige dingen wel mag denken, maar niet in het openbaar (en al helemaal niet op een internationaal politiek podium) kan zeggen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_86779317
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:49 schreef Appelknaller het volgende:
De regering van de VS heeft er handig gebruik van gemaakt, dat is zeker.

Maar ik denk niet dat ze zo harteloos zouden zijn om zoiets in scene te zetten.
Ik ook niet. Wanneer de regering van Amerika iets te verwijten valt is het de arrogantie in dit geval.
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Oh en dat hadden ze niet voor WOI met Lusitania , niet voor WO2 met Pearl Harbor en niet voor Vietnam met Tonkin incident gedaan?!!
Pearl Harbor is dus volgens jou door de Amerikanen zelf gedaan? En probeer een antwoord zelf te geven i.p.v ellenlange complottheoriën (onbewezen) te C/P'en a.ub :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_86779381
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:36 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Zijn inleiding.
[..]

Ik ben best naïef soms, maar nee. :D

Ik bedoelde eigenlijk alleen te zeggen dat je sommige dingen wel mag denken, maar niet in het openbaar (en al helemaal niet op een internationaal politiek podium) kan zeggen.
Mwa, op zich weet je dan precies met wat voor soort leidinggevende je te maken hebt. Ik heb liever eerlijkheid. Een mening mag van mij....het maakt mij alleen duidelijker dat hij maar in de rondte haat loopt op te roepen. Bewijzen zijn nooit nodig volgens de Iraanse president. En ja, zo'n gevalletje was Bush ook.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_86779501
quote:
Hij vroeg zich onder meer af hoe sommige regeringen ''de misdaden van bezetters tegen weerloze vrouwen en kinderen en de vernietiging van hun huizen, boerderijen, ziekenhuizen en scholen onvoorwaardelijk kunnen steunen''.
Zoals dit bedoelt ie:
Sakineh Mohammadi Ashtiani
Iraanse vrouw gestenigd
Mokarrameh Ebrahimi
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:49:48 #55
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_86779597
quote:
Pfff! Dat zijn overspelige hoeren en zedendelinquenten. Dat is heel wat anders! :{w
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_86779813
Ha, VS loopt weg, hondje EU in een drafje erachteraan... nog 'n keer omkijken en kwaad grommen.

[ Bericht 13% gewijzigd door BertV op 24-09-2010 10:03:26 ]
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  vrijdag 24 september 2010 @ 10:02:06 #57
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_86779943
succesfull troll is succesfull zeggen we dan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_86781929
quote:

Ze waren anders harteloos genoeg om er gebruik van te maken, met veel meer Amerikaanse doden tot gevolg, en een veelvoud aan doden onder niet-Amerikanen.

Dan kun je toch niet met droge ogen beweren dat hun goede hart daaraan in de weg stond?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_86782101
Je kunt zeggen wat je wil, maar als de man spreekt gebeurt er iets. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:51:18 #60
136 V.
Like tears in rain...
pi_86783355
quote:

Er is natuurlijk ook nog zoiets als tussen 'in scene gezet' of 'niets mee te maken' in.

Ik ben dan ook redelijk overtuigd van de LIHOP-redenering, in tegenstelling tot de MIHOP-theorie.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_86783564
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:51 schreef Chooselife het volgende:
Oeioeioei, de waarheid. Of in ieder geval iets in de goede richting. Dan maar snel uit de voeten maken, voordat we het schaamrood op de kaken krijgen!
welke waarheid? beiden liegen dus welke waarheid
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:58:57 #62
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86783647
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:14 schreef Hathor het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar als de man spreekt gebeurt er iets. :')
Precies, daarom zou ik juist blijven :D POPCORN!!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:06:08 #63
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_86783911
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:38 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik ook niet. Wanneer de regering van Amerika iets te verwijten valt is het de arrogantie in dit geval.
[..]

Pearl Harbor is dus volgens jou door de Amerikanen zelf gedaan? En probeer een antwoord zelf te geven i.p.v ellenlange complottheoriën (onbewezen) te C/P'en a.ub :)
Echt onbegrijpelijk, en in mijn optiek kwalijk, dat men geen kennis of enig notie heeft van False Flag operaties.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_86783969
quote:
Obama woedend om complottheorie Ahmadinejad

NEW YORK - De Amerikaanse president Barack Obama is woedend om de suggestie van de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad dat de Verenigde Staten zelf achter de aanslagen op 11 september 2001 zaten. Dat zei een hoge Amerikaanse functionaris donderdag.

''De president vond de opmerkingen schandalig en beledigend, helemaal omdat ze zo dicht bij Ground Zero gemaakt werden'', aldus de functionaris die anoniem wilde blijven.

Ahmadinejad deed zijn uitspraken in zijn toespraak voor de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties in New York.

Hij zei dat volgens een alternatieve theorie voor de aanslagen ''onderdelen van de Amerikaanse regering de aanval in scène hebben gezet om de kwakkelende economie te stimuleren en de greep op het Midden-Oosten te vergroten, om zo het zionistische regime in Israël te redden''.

Smerige samenzweringstheorieën

Veel westerse diplomaten verlieten daarop de zaal, ook de Nederlandse. De Amerikaanse vertegenwoordiging liet meteen na de toespraak zijn afkeer al blijken: ''In plaats van de ambities en de goede wil van het Iraanse volk te vertegenwoordigen, heeft Ahmadinejad er weer eens voor gekozen om smerige samenzweringstheorieën en antisemitische beledigingen te spuwen.''

Vorig jaar liepen veel vertegenwoordigers ook al weg. Toen vroeg Ahmadinejad zich in zijn toespraak af hoe sommige regeringen ''de misdaden van bezetters tegen weerloze vrouwen en kinderen en de vernietiging van hun huizen, boerderijen, ziekenhuizen en scholen onvoorwaardelijk kunnen steunen''.

Ahmadinejad verwees daarmee onder meer naar de Israëlische invasie van de Gazastrook eind 2008.
http://www.nu.nl/buitenla(...)rie-ahmadinejad.html

De BNW-users weten nu iig hoe de Amerikaanse regering over hen denkt: "smerige samenzweringstheorieën".

Hieronder zijn volledige speech:

vrijdag 24 september 2010 @ 12:08:29 #65
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_86783997
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:51 schreef Verbal het volgende:

[..]

Er is natuurlijk ook nog zoiets als tussen 'in scene gezet' of 'niets mee te maken' in.

Ik ben dan ook redelijk overtuigd van de LIHOP-redenering, in tegenstelling tot de MIHOP-theorie.

V.
http://www.summeroftruth.org/lihopmihopnohop.html
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_86785123
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:07 schreef Mohammed_ het volgende:

[..]

Hieronder zijn volledige speech:

Obama moet niet zo zeiken.
Ahmadinejad heeft niets verkeerds gezegd.

Een advies: neem voortaan elk bericht van de westerse media over Ahmadinejad/Iran met een korreltje zout, de westerse media hebben keer op keer bewezen dat ze niet in staat zijn om eerliijk te berichten over Iran/Ahmadinejad. Maar dat is ook niet raar als je weet wie deze media controleren.
pi_86786097
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:41 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Obama moet niet zo zeiken.
Ahmadinejad heeft niets verkeerds gezegd.

Een advies: neem voortaan elk bericht van de westerse media over Ahmadinejad/Iran met een korreltje zout, de westerse media hebben keer op keer bewezen dat ze niet in staat zijn om eerliijk te berichten over Iran/Ahmadinejad. Maar dat is ook niet raar als je weet wie deze media controleren.
De Westerse media zijn idd niet te vertrouwen, maar die vertaalster wordt betaald om objectief te vertalen. En wat er nu in de media te lezen valt komt precies overeen met wat zij zegt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_86786176
Ach gut, de zwakzinnige schizo-brigade uit BNW heeft het topic snel gevonden.
pi_86786307
Ze dragen de man op handen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_86787850
Die aanslag was wel echt te precies uitgevoerd gewoon, hoe kun je nou plannen dat beide gebouwen allebei zo keurig instorten? De wijze waarop ze instortten deed overigens erg vermoeden dat ze neergingen met behulp van dynamiet :')
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:55:24 #71
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_86787914
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:53 schreef Monco10 het volgende:
Die aanslag was wel echt te precies uitgevoerd gewoon, hoe kun je nou plannen dat beide gebouwen allebei zo keurig instorten? De wijze waarop ze instortten deed overigens erg vermoeden dat ze neergingen met behulp van dynamiet :')
Al die theorieën zijn al een keer onderuit gehaald door engineers. Jeweetwel, mensen met een Master en een PhD enzo.
pi_86787973
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:55 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Al die theorieën zijn al een keer onderuit gehaald door engineers. Jeweetwel, mensen met een Master en een PhD enzo.
En die zouden niet gevoelig zijn voor een grote zak geld?
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:58:18 #73
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_86788027
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:56 schreef Monco10 het volgende:

[..]

En die zouden niet gevoelig zijn voor een grote zak geld?
Ok, die duizenden mensen die betrokken waren bij 9/11 en de aftermath zijn allemaal omgekocht, jij wint.
  Moderator vrijdag 24 september 2010 @ 14:02:05 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_86788175
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 00:58 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Precies en ga eens een discussie aan met die man...die al zo erg wordt uitgelachen
kan niet

de general assembly is geen open forum
die man heeft gewoon recht op zijn tijd en de rest wil er zijn eigen tijd niet aan verdoen

dan is opstaan en weglopen je enige optie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_86788995
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:55 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Bovendien is het paspoort van een van de daders dezelfde dag nog teruggevonden, hadden ze al genoeg bewijs want de resten van het WTC zijn vernietigd ook al was dat niet helemaal legaal, hadden ze zoveel bewijs dat ze ook nog wat achter konden houden, heeft de regering Bush er maar een paar keer over gelogen en heeft Bin Laden na zijn nosejob en nadat hij dik is geworden overduidelijk bekend, zo duidelijk, dat het de moeite niet was hem officieel verdachte te maken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')