Geen ideequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:14 schreef Adelante het volgende:
Succes, is drie weken niet wat krap om een hypotheek rond te krijgen eig'k?
Amsterdam *O^
4.1% en heb het niet 20 jaar vastgezet omdat dan m'n maandlasten te hoog worden. Ik zit nu al boven mijn eigenlijke eis, en wilde het niet nog hoger hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:47 schreef Pollewoppie het volgende:
Voor hoeveel staat de rente vast? en waarom 10 jaar en geen 20 jaar?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:41 schreef slacker_nl het volgende:
De woning:
http://www.funda.nl/koop/(...)oenradistraat-16-hs/
En z'n nieuwe status:
http://plixi.com/p/47622905
Koopakte is vandaag getekend, bouwtechnische keuring heeft plaatsgevonden (uitslag komt volgende week binnen, huis was in goede staat, weinig tot geen opmerkingen). Donderdag afspraak met de bank.
quote:Het aller-aller-aller-aller laatste loodje en dan GOIk ga in elk geval het front office akkoord afgeven, zodat de
hypotheekaanvraag op gaat voor finaal akkoord.
quote:spannendOp vrijdag 22 oktober 2010 11:53 schreef slacker_nl het volgende:
UPDATE van de bank:
[..]
Het aller-aller-aller-aller laatste loodje en dan GO
Vanmiddag ga ik ff langs bij de bank (ik moet soms gewoon langs gaan om m'n zenuwen onder bedwang te houden)
quote:Zekers!! Woensdag krijg ik m'n finaal akkoord (als alles goed gaat). Nog maar 1 dagje en dan kan ik denk ik officieel knettergek worden. Dan nog 9 dgn wachten en heb ik de sleutel *stuitert wat rond*
quote:Happy!!!Ik heb net te horen gekregen dat het dossier compleet en beoordeeld is.
Morgen gaat het dossier voor finaal.
We zijn weer een stap dichterbij.
Ik laat morgen horen als ik finaal akkoord heb.
quote:Na 5 nov jaOp dinsdag 26 oktober 2010 14:14 schreef Mixende_match het volgende:
gefeliciteerd! het verbouwen / verhuizen gaat nu echt beginnen?
suc6!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:36 schreef slacker_nl het volgende:
OMG OMG OMG OMG
DE HYPOTHEEK IS ROND!!!!!!
Ben beetje hyper nu, maar ik ben huiseigenaar! Bijna dan, niet onder een tram lopen de komende 9 dgn
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:03 schreef slacker_nl het volgende:
hihihi, nog 3 dagen en dan heb ik een overdrachtsovereenkomst getekend.. *huppelt*
quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:12 schreef slacker_nl het volgende:
Hihihi, ik ben dus vanaf 11:42 officieel een huiseigenaar en vanaf 11:52 ben ik officieel bankslaaf
Morgen ga ik even een planning maken en kijken wat er allemaal noodzakelijk is om het huis tip top in orde te krijgen!
De sleutels: http://opperschaap.net/~wesleys/huis/IMAG0289.jpg
Ik woon al 3 maanden waar ik nu woon, en heb zelf ook nog steeds geen patchkastquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:48 schreef slacker_nl het volgende:
Maar die patchkast komt pas nadat ik meubels heb, vreemde prioriteiten heb ik he!
Dat zie je goed alleen niet in een kamer, maar in drie. Alhoewel, met gang vier kamers:quote:Op maandag 15 november 2010 18:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Zie ik het nu goed en heb je een systeemplafond in één van de kamers zitten ?
Ik heb laatst een setje gekocht om schroeven te verwijderen, echt een mooi stukje gereedschapquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:34 schreef slacker_nl het volgende:
Hoppa, alle sloten zijn vervangen! 200 euro lichter, maar nu wel de wetenschap dat niemand een kopie heeft van m'n sloten.
Twee kleine issues nog:
* Slot van tuindeur kan niet vervangen worden wegens een kapotte schroef (slot kan er dus niet uit). Zie: http://opperschaap.net/~wesleys/huis/IMAG0375.jpg
* Slot nr 2 van berging blijkt niet op slot te kunnen.
Maandag maar contact opnemen met de makelaar om de verkopende partij in te lichten zodat we kunnen gaan praten over een oplossing.
Overige zaken die gedaan zijn:
* Al het behang is verwijderd
* Vloerbedekking op de trap is verwijderd
* Zijn bezig om alles te schuren (kozijnen en al het andere houtwerk)
Zaken die nog gedaan moeten worden:
* Extra groepen aanmaken (elektra)
* Freezen in muren/vloeren voor elektra/UTP kabels
* Vloeren verwijderen uit keuken/wc
* Wasbak in WC plaatsen
* Muren schuren
* Gietvloer laten leggen
* Deuren/muren/houtwerk verven
* Verhuizen (hihi)
Dat werktte allemaal wel, maar we zijn nu bezig met 19mm diameter buizen en alles moet dus wat dieper uitgebikt worden. Tis echt een rampenklus dat bikken. Ben blij dat we morgen de laatste meter moeten bikken en dan is het voorbijquote:Op donderdag 2 december 2010 22:39 schreef Vonkenboer het volgende:
Heb je wel goede diamantschijven in je slijp en boor gereedschap zitten ?
Normaal gesproken kost beton wel wat meer moeite maar er zijn veel ergere zaken
Facetube dude, facetubequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |