abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87242551
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:01 schreef chacama het volgende:

[..]

Ik blijf dat rare tijden vinden. Ik bedoel... maud slaapt nu nog steeds op deze tijden. Ik ben dan ook erg blij dat het hier alleen 's ochtends is.

En hoe ging het.... heeft het boodschappen doen een beetje kunnen afleiden. Nog een half uurtje en dan mag je hem weer ophalen...

En Free, hoe ging dat liedje dan wel... want nu ben ik dus extra nieuwsgierig...
Alles ging goed bij de PSZ. Ik zei dat ik hem later weer kwam ophalen en dat hij lekker kon blijven spelen en eten. Oke zei Angelo en liep zo weg. Wat een hechte band.. lol..
Ik vind het inderdaad ook rare tijden. Als ik Angelo niet tussen de middag in bed leg dan krijg ik in de namiddag een chagerijnig kind..
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:31:52 #202
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_87243708
Mijn stoertje heeft vandaag zijn allerlaatste bezoekje op het kdv gehad. Incl. prikjes. Verder was alles (op een oorontsteking na) helemaal goed. Hij is niet meer te zwaar ook, weegt net zo veel als een jaar geleden en da's mooi! Want het was me een bolle peuter! Over een maand een slanke kleuter:

'ik hou niet zo van prikjes', zei hij :D
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_87246531
oh dat koppie....
Maar wel een stoere hoor!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_87246668
Dat was zeker wel even spannend ;) Maar goed gedaan!!
Helemaal niets aangekomen in een jaar :o Nu wel weer lekker groeien hoor ;)
Wat is zijn lengte en gewicht dan als ik vragen mag? Ik moet vrijdag met Kyllian naar het CB, ben wel erg benieuwd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 06-10-2010 15:42:23 ]
pi_87246771
En nog meer kindjes hier bijna naar de basisschool zie ik. Hier vorige week door school gebeld, 1 nov wordt Kyllian 4 jaar en die week gaat hij voor het eerst wennen op school. Wendagen van te voren afspreken werd erg lastig ivm herfstvakantie, mijn werkdagen, afscheid psz/kdv e.d.
De eerste week van nov heb ik vrijgenomen.
  Milf woensdag 6 oktober 2010 @ 15:23:38 #206
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_87248081
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn stoertje heeft vandaag zijn allerlaatste bezoekje op het kdv gehad. Incl. prikjes. Verder was alles (op een oorontsteking na) helemaal goed. Hij is niet meer te zwaar ook, weegt net zo veel als een jaar geleden en da's mooi! Want het was me een bolle peuter! Over een maand een slanke kleuter:
[ afbeelding ]

aawww O+
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_87248818
Och Brent, prikjes zijn ook niet leuk..

Ik wacht nog rustig op onze 3-jaars check :P
Chris is tegenwoordig erg goed in complimenten geven. Over het eten, onze autorijkunsten, onze kleren. Erg leuk om te horen "goedzo mama, voorzichtig gereden"!
pi_87249330
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:57 schreef dolphinqueen het volgende:

[..]

Alles ging goed bij de PSZ. Ik zei dat ik hem later weer kwam ophalen en dat hij lekker kon blijven spelen en eten. Oke zei Angelo en liep zo weg. Wat een hechte band.. lol..
Ik vind het inderdaad ook rare tijden. Als ik Angelo niet tussen de middag in bed leg dan krijg ik in de namiddag een chagerijnig kind..
Whahaha die Angelo... je verwacht een hoop drama en dan krijg je dit :o _O-
Wel fijn dat het zo goed gegaan is ;)

quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]

Stoere vent, prikjes zijn ook niet leuk :N

Kyllian ook wennen voor de 'grote school' ^O^

quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:42 schreef Deepfreeze het volgende:
Och Brent, prikjes zijn ook niet leuk..

Ik wacht nog rustig op onze 3-jaars check :P
Chris is tegenwoordig erg goed in complimenten geven. Over het eten, onze autorijkunsten, onze kleren. Erg leuk om te horen "goedzo mama, voorzichtig gereden"!
Wat schattig O+

Hier de 2e keer peuterspeelzaal gehad vanmiddag, en dat ging beter dan de eerste keer, het weggaan vind hij gewoon echt niet leuk, het afscheid nemen en dan zwaaien naar mama. En weer die pruillip van Koen O+ ;(
Maar hij heeft wel lekker gespeeld... dus dat komt wel goed :Y
pi_87257153
Rocka, die foto O+
Echt superfoto, maar dat koppie!

En ik houd ook niet van prikjes, groot gelijk heeftie!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:32:22 #210
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_87260192
Hij is 1.07m en 19,5kg, geloof ik
(vorig jaar was hij al 19,8 en de 20kg heeft hij ook al wel eens gehaald :x )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_87261457
Hmm, dat had ik niet gedacht toen ik hem zag Rocka. Vond dat hij wel een mooi postuur had..

We zitten hier nu op 1 meter en 16,1 kg.. Best wel gemiddeld.. En dat van een jochie dat bij 9 maand al 11 kilo woog. Die CB grafiek :X
pi_87265189
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Hij is 1.07m en 19,5kg, geloof ik
(vorig jaar was hij al 19,8 en de 20kg heeft hij ook al wel eens gehaald :x )
Dan is hij ook vrij lang toch?
Ik ben hier vooral benieuwd naar zn lengte, zn gewicht zal rond de 16 kilo zijn denk ik.
pi_87272847
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:56 schreef Deepfreeze het volgende:
Hmm, dat had ik niet gedacht toen ik hem zag Rocka. Vond dat hij wel een mooi postuur had..

We zitten hier nu op 1 meter en 16,1 kg.. Best wel gemiddeld.. En dat van een jochie dat bij 9 maand al 11 kilo woog. Die CB grafiek :X
DIe CB grafieken zijn mooi dan hè? :D
Leander op de bv curve gaat nog wel, maar die CB grafiek is ook lachwekkend :D
pi_87273412
Stoere knul heb je Rocka :)

Hoe is het vandaag met Koen?

Woezel en pip was leuk! Dana moest wel heel erg wennen en de eerste 10 minuten heeft ze heel hard gehuild en geroepen "Dana wilt naaaar huiiiiis" was echt zielig. Maarja weer dat bang voor het donker denk ik, had het wel verwacht. Maar na een tijd vond ze het stiekem toch wel leuk en ik ben blij dat ik niet direct ben weggegaan toen ze ging huilen.
Leuke Show :Y
pi_87273673
Wij gaan zo het CB verblijden met een bezoekje... ;)
Fake it till you make it...
pi_87274400
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:57 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Whahaha die Angelo... je verwacht een hoop drama en dan krijg je dit :o _O-
Wel fijn dat het zo goed gegaan is ;)
[..]

Stoere vent, prikjes zijn ook niet leuk :N

Kyllian ook wennen voor de 'grote school' ^O^
[..]

Wat schattig O+

Hier de 2e keer peuterspeelzaal gehad vanmiddag, en dat ging beter dan de eerste keer, het weggaan vind hij gewoon echt niet leuk, het afscheid nemen en dan zwaaien naar mama. En weer die pruillip van Koen O+ ;(
Maar hij heeft wel lekker gespeeld... dus dat komt wel goed :Y
Nu is Angelo ook voor de 2e keer. Ik zei dat hij eerst lekker een banaantje ging eten en dat ik hem dan weer kwam ophalen. Hij rende gelijk naar zijn broodtrommeltje.. Vreetzak. 8-)
Ik heb vanaf 03.00 uur vannacht met hem op gezeten, want hij keek elke keer uit het raam wanneer het licht zou worden, want dan mocht hij weer naar school. :')
pi_87274612
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Stoere knul heb je Rocka :)

Hoe is het vandaag met Koen?

Woezel en pip was leuk! Dana moest wel heel erg wennen en de eerste 10 minuten heeft ze heel hard gehuild en geroepen "Dana wilt naaaar huiiiiis" was echt zielig. Maarja weer dat bang voor het donker denk ik, had het wel verwacht. Maar na een tijd vond ze het stiekem toch wel leuk en ik ben blij dat ik niet direct ben weggegaan toen ze ging huilen.
Leuke Show :Y
Met Koen gaat het prima, heeft geen last meer van zijn oortje, kan zijn dat er nog steeds wel iets zit, maar hij heeft ook geen koorts dus hij is lekker vrolijk thee aan het zetten voor me O+
En een tomaat aan het bakken :D

Toch goed van je dat je bent gebleven, misschien heeft het een beetje geholpen dat ''donker" toch niet zo heel eng is.

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:27 schreef dolphinqueen het volgende:

[..]

Nu is Angelo ook voor de 2e keer. Ik zei dat hij eerst lekker een banaantje ging eten en dat ik hem dan weer kwam ophalen. Hij rende gelijk naar zijn broodtrommeltje.. Vreetzak. 8-)
Ik heb vanaf 03.00 uur vannacht met hem op gezeten, want hij keek elke keer uit het raam wanneer het licht zou worden, want dan mocht hij weer naar school. :')
Die heeft er duidelijk zin in hahaha.
pi_87275156
Wat fijn dat Koen ook weer beter is :)
En ik hoop idd dat het geholpen heeft en ze volgende keer niet meer zo bang is

Angelo :D
pi_87275523
Angelo is druk en mama is uitgeteld. :Z
pi_87276815
Hoppa voor Koen :) Beter is goed!
pi_87280064
Mirte is weer goedgekeurd, 14 kg en bijna 97 cm ;). Plaatjes lezen deed ze goed *O*. Vrachtautootje namaken van blokjes ging ook prima. Helemaal geslaagd dus :).
pi_87284182
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Nijna het volgende:
Mirte is weer goedgekeurd, 14 kg en bijna 97 cm ;). Plaatjes lezen deed ze goed *O*. Vrachtautootje namaken van blokjes ging ook prima. Helemaal geslaagd dus :).
Super zeg !!
Had je wat anders verwacht dan? ;)
pi_87286690
Nou ja... ik heb het idee dat grondig voorbereiden wel helpt en dat hadden we gedaan. Als ze maar weet wat er komen gaat (ze lijkt net op haar moeder...). Maar peuterpuber enzo, dus kont tegen de krib gooien kan altijd natuurlijk, maar ook dat deed ze niet ;). En fijn dat ze alles kon zien, dus nog geen brilletje ;) (met een papa en een mama met - verwacht ik eigenlijk wel dat dat er op den duur aan zit te komen...).
pi_87288668
Ja inderdaad, hier zitten we er ook op te wachten totdat ze zeggen dat Angelo een brilletje moet. (wij hebben namelijk ook alletwee een bril). Ach tegenwoordig hebben ze ook van die leuke montuurtjes en merken ze er weinig van dat ze een bril ophebben.
pi_87290998
En toch snap ik niet helemaal hoe dat erfelijk in elkaar zit hoor met evt oogafwijkingen
Mijn ouders zijn beide brildragend maar ik heb pas sinds mijn 20e een bril.

De vader van mijn broer (dus niet mijn vader) en onze moeder zijn brildragend en mijn broer is niet brildragend

De ouders van mijn vriend zijn ook brildragend, mijn vriend heeft een bril sinds zijn 4e
Zijn broer heeft sinds kort pas lenzen...

Ik kan er iig geen peil op trekken :D
En tsja tegenwoordig hebben ze zulke leuke brilletjes en idd wat dolphinqueen zegt, dan merken ze bijna niet dat ze een bril op hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')