Oh dat herken ik ook zo goed. Hele dag door maar kleppen, zelfs als je tegen iemand anders staat te praten, praat mijn zoontje er gewoon doorheen... pff..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Yade heeft daar ook een handje van. Kleine bijdehand. "Nee pappa, jij...." Nee mamma, niet ...." "Nee oma, Yade..." en vul maar aan. Yade moet die puzzel maken, pappa moet het drinken pakken, mamma mag niet met haar voeten op de bank.
En ze houdt dr klep niet dicht. Weet niet of er nog meer 2 en een half jarige zijn, maar Yade praat van 's morgens vroeg, tot 's avonds laat non-stop. Ook wordt ze ineens brutaal. "Ga je naar pappa luisteren?" en dan zegt ze glashard "Nee."
Over het algemeen is ze wel lief hoor.
Ja zo gaat het bij ons nu ook regelmatig, dus na de "geeft niet, kan gebeuren" komt er toch een verzoek om voorzichtiger te zijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:56 schreef chacama het volgende:maar daar zit ook een gevaar in...
geeft toch niet mama, moet toch in de was (als een nieuw shirt onder de stift thuis komt)
beker om... geeft niet hoor en ondertussen zie je het spul een biebboek in verdwijnen.
maar met fietsen is het dus wel super lief om te horen:
ze valt... en dan hoor je; geeft niet hoort erbij.... en vervolgens krabbelt ze overeind.
jup. Gelukkig ben ik met de kinderen iets minder lomp... Al heb ik er wel eens met één de deurpost geraaktquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:12 schreef ik80lll het volgende:
Oh ik ook, en ook panten laten vallen op nieuwe barkrukken, plant kapot en kras in barkruk sorry schat ....
Oh, dat heb ik ook ooit gedaan. En dan voel je je dom en inderdaad erg lomp. En die dozen met kerstballen die ik uit mijn handen heb laten vallen op de zaak zal ik maar even niet noemen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:22 schreef freecell het volgende:
[..]
jup. Gelukkig ben ik met de kinderen iets minder lomp... Al heb ik er wel eens met één de deurpost geraakt
Sterkte, gewoon lekker een potje janken als je thuis bentquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:34 schreef dolphinqueen het volgende:
Morgen gaat Angelo voor het eerst naar de PSZ, spannend. Meneer zal zich wel vermaken, maar of mama afstand kan nemen.
was dat niet: smakelijk eten, smakelijk drinken, hap hap hap... slok slok slok. Dat zal lekker smaken, dat zal lekker smaken... eet maar op... drink maar op...quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:35 schreef freecell het volgende:
En dan de dag erna een jochie dat zijn drinken niet wil opdrinken 'eest zingen!'
En dan weet mama het goede liedje niet
Foei! Jij was/bent toch ook gastouderquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:35 schreef freecell het volgende:
En dan de dag erna een jochie dat zijn drinken niet wil opdrinken 'eest zingen!'
En dan weet mama het goede liedje niet
ja ze hebben heel veel versies hier op. Hopelijk zing ik dan de goedequote:Op maandag 4 oktober 2010 10:05 schreef chacama het volgende:
[..]
was dat niet: smakelijk eten, smakelijk drinken, hap hap hap... slok slok slok. Dat zal lekker smaken, dat zal lekker smaken... eet maar op... drink maar op...
Rie ra roetsie... als het op is, is het foetsie.
Wij werken naar de laatste dag peuterspeelzaal. 22 oktober is ze voor het laatst. En mijn raderen draaien over wat ik ga maken. Ik heb nog heeeeeeeeeeeel veel wc-rolletjes liggen. Dus misschien wel daar iets mee fabrieken.
Bij ons kan je een boekje kopen voor 1 euro met veel gezongen liedjesquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:43 schreef freecell het volgende:
Ja, dacht dacht ik dus ook!
Maar dat leverde me een 'neeeheeeee! Anne liedje' op
En dan komt Angelo dan terug of gaat hij vanmiddag heen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:48 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
ja ze hebben heel veel versies hier op. Hopelijk zing ik dan de goede![]()
Ojee nog 2 uurtjes..
Ik blijf dat rare tijden vinden. Ik bedoel... maud slaapt nu nog steeds op deze tijden. Ik ben dan ook erg blij dat het hier alleen 's ochtends is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:11 schreef dolphinqueen het volgende:
dan gaat hij er heen.
Van 13.15 uur tot 15.30 uur, spannend.
Ik ga maar flink boodschappen doen enzo om de tijd sneller te laten gaan
Hoe is het gegaan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:11 schreef dolphinqueen het volgende:
dan gaat hij er heen.
Van 13.15 uur tot 15.30 uur, spannend.
Ik ga maar flink boodschappen doen enzo om de tijd sneller te laten gaan
Overgeven is ook heel vervelend, maakt niet uit hoe oud je bent. Bah... Arme Dana.... Beterschap voor jullie meisje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:21 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dana is ziek, arm ding. Gisteravond nog naar de huisartsenpost geweest omdat ze zo slap was en dr oogjes niet konden focussen op iets. Ze had ook rare vlekjes op dr wangen. Gelukkig niks aan de hand, buikgriep waarschijnlijk.
Germ, ze raakt echt zo in paniek als ze overgeeft
Ja ik lees daar verschillende berichten over, als het te lang duurt ga ik eerst wel even naar de dokterquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:09 schreef chacama het volgende:
LL beterschap met je kleine gup. Bij de drogist hebben ze oordruppeltjes tegen de pijn. Op basis van lidocaine. Misschien dat het kan helpen.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:53 schreef Deepfreeze het volgende:
LL en Bla, beterschap met het kleine spul!!
Goede eindscore Ik80!
Ik zie in het lijstje een hoop peuters van bijna 4 staan..
Volgens mij gaat ze redelijk op met Fleur. (4 jaar: 15,2 kg en 105cm)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:01 schreef ik80lll het volgende:
Ja het gaat echt hard, zo kwam ik haar laten zien op school, en volgende week gaat ze al mee wennen!
Scores zijn mooi, maar ze zit niet hoog in lijn qua gewicht. Ze voglt daar volledig haar eigen lijn in!
Ach ik heb momenteel kinderen in mijn klas die minder wegen! (Ik heb nu mooi verglijkingsmateriaal hahahaha)
het gaat zeker hard. Vier alweer, jemig. We gaan een nieuwe fase in van haar leventjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:10 schreef chacama het volgende:
[..]het gaat maar wat hard....
Ik80 mooie score. Op naar de basisschool.
Ik schrok idd van de week helemaal toen ik zag dat Dana ook al weer bijna 4 is. Jemig joh!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:01 schreef nikky het volgende:
[..]
het gaat zeker hard. Vier alweer, jemig. We gaan een nieuwe fase in van haar leventje
Fijn dat jullie toch kunnen gaan!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dana is weer helemaal de oudedus we kunnen vanmiddag alsnog naar Woezel en pip!
Hoe is het met Koen LL?
Ik80 klinkt als een mooie score op het cb
Wij mogen binnenkort ook weer
Dat past ook preciesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:25 schreef Nijna het volgende:
Wij mogen morgen voor de 3 jaar check... ik ben benieuwd of Mirte de plaatjes gaat lezen... Ze zit nu vingerpoppetjes in een vogelhuisje te proppen...
Alles ging goed bij de PSZ. Ik zei dat ik hem later weer kwam ophalen en dat hij lekker kon blijven spelen en eten. Oke zei Angelo en liep zo weg. Wat een hechte band.. lol..quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:01 schreef chacama het volgende:
[..]
Ik blijf dat rare tijden vinden. Ik bedoel... maud slaapt nu nog steeds op deze tijden. Ik ben dan ook erg blij dat het hier alleen 's ochtends is.
En hoe ging het.... heeft het boodschappen doen een beetje kunnen afleiden. Nog een half uurtje en dan mag je hem weer ophalen...
En Free, hoe ging dat liedje dan wel... want nu ben ik dus extra nieuwsgierig...
aawwwquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn stoertje heeft vandaag zijn allerlaatste bezoekje op het kdv gehad. Incl. prikjes. Verder was alles (op een oorontsteking na) helemaal goed. Hij is niet meer te zwaar ook, weegt net zo veel als een jaar geleden en da's mooi! Want het was me een bolle peuter! Over een maand een slanke kleuter:
[ afbeelding ]
'ik hou niet zo van prikjes', zei hij
Whahaha die Angelo... je verwacht een hoop drama en dan krijg je ditquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:57 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Alles ging goed bij de PSZ. Ik zei dat ik hem later weer kwam ophalen en dat hij lekker kon blijven spelen en eten. Oke zei Angelo en liep zo weg. Wat een hechte band.. lol..
Ik vind het inderdaad ook rare tijden. Als ik Angelo niet tussen de middag in bed leg dan krijg ik in de namiddag een chagerijnig kind..
Stoere vent, prikjes zijn ook niet leukquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn stoertje heeft vandaag zijn allerlaatste bezoekje op het kdv gehad. Incl. prikjes. Verder was alles (op een oorontsteking na) helemaal goed. Hij is niet meer te zwaar ook, weegt net zo veel als een jaar geleden en da's mooi! Want het was me een bolle peuter! Over een maand een slanke kleuter:
[ afbeelding ]
'ik hou niet zo van prikjes', zei hij
Wat schattigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:42 schreef Deepfreeze het volgende:
Och Brent, prikjes zijn ook niet leuk..
Ik wacht nog rustig op onze 3-jaars check![]()
Chris is tegenwoordig erg goed in complimenten geven. Over het eten, onze autorijkunsten, onze kleren. Erg leuk om te horen "goedzo mama, voorzichtig gereden"!
Dan is hij ook vrij lang toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Hij is 1.07m en 19,5kg, geloof ik
(vorig jaar was hij al 19,8 en de 20kg heeft hij ook al wel eens gehaald :x )
DIe CB grafieken zijn mooi dan hè?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:56 schreef Deepfreeze het volgende:
Hmm, dat had ik niet gedacht toen ik hem zag Rocka. Vond dat hij wel een mooi postuur had..
We zitten hier nu op 1 meter en 16,1 kg.. Best wel gemiddeld.. En dat van een jochie dat bij 9 maand al 11 kilo woog. Die CB grafiek
Nu is Angelo ook voor de 2e keer. Ik zei dat hij eerst lekker een banaantje ging eten en dat ik hem dan weer kwam ophalen. Hij rende gelijk naar zijn broodtrommeltje.. Vreetzak.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha die Angelo... je verwacht een hoop drama en dan krijg je dit![]()
Wel fijn dat het zo goed gegaan is
[..]
Stoere vent, prikjes zijn ook niet leuk![]()
Kyllian ook wennen voor de 'grote school'![]()
[..]
Wat schattig
Hier de 2e keer peuterspeelzaal gehad vanmiddag, en dat ging beter dan de eerste keer, het weggaan vind hij gewoon echt niet leuk, het afscheid nemen en dan zwaaien naar mama. En weer die pruillip van Koen![]()
![]()
Maar hij heeft wel lekker gespeeld... dus dat komt wel goed
Met Koen gaat het prima, heeft geen last meer van zijn oortje, kan zijn dat er nog steeds wel iets zit, maar hij heeft ook geen koorts dus hij is lekker vrolijk thee aan het zetten voor mequote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Stoere knul heb je Rocka
Hoe is het vandaag met Koen?
Woezel en pip was leuk! Dana moest wel heel erg wennen en de eerste 10 minuten heeft ze heel hard gehuild en geroepen "Dana wilt naaaar huiiiiis" was echt zielig. Maarja weer dat bang voor het donker denk ik, had het wel verwacht. Maar na een tijd vond ze het stiekem toch wel leuk en ik ben blij dat ik niet direct ben weggegaan toen ze ging huilen.
Leuke Show
Die heeft er duidelijk zin in hahaha.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:27 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Nu is Angelo ook voor de 2e keer. Ik zei dat hij eerst lekker een banaantje ging eten en dat ik hem dan weer kwam ophalen. Hij rende gelijk naar zijn broodtrommeltje.. Vreetzak.![]()
Ik heb vanaf 03.00 uur vannacht met hem op gezeten, want hij keek elke keer uit het raam wanneer het licht zou worden, want dan mocht hij weer naar school.
Super zeg !!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Nijna het volgende:
Mirte is weer goedgekeurd, 14 kg en bijna 97 cm. Plaatjes lezen deed ze goed
. Vrachtautootje namaken van blokjes ging ook prima. Helemaal geslaagd dus
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |