abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87366340
Hopelijk is het zo'n 1dagsding Nijna, en is Mirte morgen weer wat vrolijker dan vandaag :)
pi_87366430
Jihaaaaaaaaaa Leander! Goed zo man!

Oei Mirte....snel beter worden meis, je moet natuurlijk niet ziek zijn op je verjaardag!!!
ik wens jullie een leuke dag morgen Nijna!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_87377446
Mirte is in elk geval beter te pas dan gisteren, dus we gaan maar gewoon verjaardag vieren...
3 jaar alweer :o.
Fake it till you make it...
pi_87377567
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 09:45 schreef Nijna het volgende:
Mirte is in elk geval beter te pas dan gisteren, dus we gaan maar gewoon verjaardag vieren...
gefeliciteerd jullie! dat het ziekzijn maar gewoon geen last oplevert :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87377583
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 09:45 schreef Nijna het volgende:
Dat klinkt positief... Van harte gefeliciteerd met jullie meisje, en een fijne dag vandaag *O*
pi_87378195
Gefeliciteeerd Mirte!!!
pi_87381785
Gefeliciteerd Mirte, maak er een leuke dag van !! w/
pi_87393885
Leuke dag gehad, waar Mirte gister om half 12 al vroeg of ze naar bed mocht, heeft ze vandaag 2 uur liggen kletsen en zingen in bed. Gelukkig!
Verwend, leuk gespeeld het was een geslaagde dag.
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:16:05 #259
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_87394439
Gefeliciteerd met Mirte !
Fijn dat een geslaagde dag was !
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:17:07 #260
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_87394489
Nijna gefeliciteerd met je dochter *O*
pi_87410863
Hallo!

Ik heb een peuter met een gat ;(
Viel gisterochtend met zijn koppie op de punt van de CV. Bult, bloed. Na 5 minuten geen bloed meer, dus ik dacht: prima! Komt goed!

Alleen de bult groeide en daardoor ging het gat wat wijken en aan het einde van de ochtend toch maar even de HAP gebeld.
Schoongeboend en geplakt...
Arm ding! En hij liet het plakken zomaar gebeuren :o huilde even bij het laatste stukje schoonmaken, maar dat was logisch, want het zat al een paar uur aangekoekt :X
pi_87410913
Mijn dochtertje wordt de 21e 3 jaar... dus nu weer het cadeaucrisis... ideeen?
pi_87410935
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:38 schreef freecell het volgende:
Hallo!

Ik heb een peuter met een gat ;(
Viel gisterochtend met zijn koppie op de punt van de CV. Bult, bloed. Na 5 minuten geen bloed meer, dus ik dacht: prima! Komt goed!

Alleen de bult groeide en daardoor ging het gat wat wijken en aan het einde van de ochtend toch maar even de HAP gebeld.
Schoongeboend en geplakt...
Arm ding! En hij liet het plakken zomaar gebeuren :o huilde even bij het laatste stukje schoonmaken, maar dat was logisch, want het zat al een paar uur aangekoekt :X
He jakkes :X Arm ding. Is het nog zo dat je snachts dan om de 2 uur even moet gaan kijken?
pi_87411035
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:41 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

He jakkes :X Arm ding. Is het nog zo dat je snachts dan om de 2 uur even moet gaan kijken?
Dat was wel het idee, maar hij was niet missleijk, at goed, was niet KO geweest en de arts zei dat we 's avonds even 2x moesten kijken en dat we hem dan de nacht wel door mochten laten slapen. Hij lijkt er verder ook geen last van te hebben gelukkig :)
pi_87411390
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:44 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat was wel het idee, maar hij was niet missleijk, at goed, was niet KO geweest en de arts zei dat we 's avonds even 2x moesten kijken en dat we hem dan de nacht wel door mochten laten slapen. Hij lijkt er verder ook geen last van te hebben gelukkig :)
Gelukkig maar zeg pfff
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:59:44 #266
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87411486
MIrte gefeliciteerd nog *O*

Free, ieuw. Dat is altijd schrikken. Gelukkig 'alleen' plakken. Ik vond dat hechten bij Maud echt zo eng uitzien. :X

guido, fiets? Duplo? poppenhuis? Pop met assesoires? Prinsessenjurk? Boekjes van Nijntje?

WIj zijn gisteren naar Madurodam geweest. En bij Pluk van de Petteflet tentoonstelling O+ Ze heeft genoten en wij van haar met de verhalen en verbazing van alles en het herkennen van bepaalde dingen.
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:03:32 #267
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87411569
Mirte, gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

guido, vorig jaar hadden we als thema Duplo, dit jaar hebben we de mensen onderdelen voor een houten trein gevraagd. dus nu mag Eli of met de duplo spelen, of met de houten trein.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_87413587
Free, een peuter met een gat :{ :*

Guido, puzzels doen het hier goed, boekjes, speeltentje (Hema), keukentje en knutselspul! Kind is gruwelijk verwend weer ;). Ik hou het hele jaar door een lijstje bij op lijstje.nl, als ik dan iets leuks zie schrijf ik het daar op, dan heb ik vaak tegen de tijd dat ze weer jarig zijn een aardig lijstje ;). Want op dat moment uit mn mouw schudden lukt meestal niet.
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:42:40 #269
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_87414458
Ik heb al veel goed tips gelezen over cadeautjes, wat het hier ook goed deed was klei! incl alle acc. schort, verfspullen ea knutselspullen. Sommige dingen moesten nog even blijven liggen, maar nu wordt alles volop gebruikt!

Lotte is vanmorgen voor de eerste keer naar school geweest, gister had ze wat zenuwen en ook vanmrogen wilde ze niet meteen. Maar nadat ze doorkreeg dat ze naar de basisschool ging was ze om. Jippie!
Terug op fiets vertelde ze over de voorstelling en dat ze morgen weer wilde hahahaha
missie geslaagd!
pi_87415608
Bedankt voor alle cadeautips...

Maar het wordt:

* een kapperskop.( grote poppenhoofd waarbij je het haar kan doen) Ze is gek op haren doen.

* Een kinderstofzuiger (jong geleerd... ;) )

*en misschien nog een speelhuisje...
pi_87415972
Oe, auw! Leander! Wel stoer dat ie zich zo groot heeft gehouden :D
pi_87418626
Oef leander, die cv kwam wel aan dus :o wel een bikkel hoor! ^O^

Nijna, jeuj voor de geslaagde dag! *O* En nog gefeliciteerd met je meisje!

GuidoG, Meike kreeg een prinsessentent...die is echt super geweldig bevonden door prinses zelf
Prinsessenjurk met toverstaf, megamindy pak, knutselspullen, kinderliedjes cd.....

Heb net Meikes nieuwe fiets opgehaald, dat kleine spook van mij fietst nu op een 16inch fiets!
Ze moest zo hard trappen om ons enigzins bij te houden op haar 12,5 inch fiets, dus nu maar een grotere.....
Ze wordt groot :o :o
pi_87429573
Nijna, nog gefeliciteerd met je grote peuter!!

Free, die CV was wel hard.. Peuter horen geen gaatjes te hebben :N ;)

Karin, wat gaat dat hard!
pi_87436980
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:36 schreef ik80lll het volgende:
trechterborst wisten we al houden we in de gaten
Wat moet je daarvoor eigenlijk in de gaten houden? :)

Juliette is vandaag voor het laatst geweest. Goedgekeurd.. ogentest niet gedaan, ze moet volgende maand voor herhaalcontrole naar de orthoptist, maar verder was 't goed. Ze is nu 104cm en weegt 16.9 kilo, behoorlijk gemiddeld dus. :)
Als beloning voor het stoer uitzitten van het prikje koos ze (in de winkel) zachtroze glitternagellak :') :D
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:09:07 #275
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_87437415
Trechterborst: Dat hij niet te ver naar binnen groeit, daardoor kunnen hart/longen in de verdrukking komen.
dit zou je kunnen merken door minder uithoudingsvermogen bij gym (sneller moe/buiten adem zijn)
Maar ergens willen we voor haar 5e jaar wel langs iemand om er goed naar te laten kijken.
Een operatie zou het kunnen verhelpen, maar zou je zoiets dan vroeg doen (5/6 jaar) of in de pubertijd. Dat is oa waar naar gekeken moet worden, als dat al nodig blijkt te zijn.
pi_87439216
bedankt.. ik heb je een pm gestuurd :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:43:10 #277
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_87439505
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:02 schreef poemojn het volgende:

[..]

Wat moet je daarvoor eigenlijk in de gaten houden? :)

Juliette is vandaag voor het laatst geweest. Goedgekeurd.. ogentest niet gedaan, ze moet volgende maand voor herhaalcontrole naar de orthoptist, maar verder was 't goed. Ze is nu 104cm en weegt 16.9 kilo, behoorlijk gemiddeld dus. :)
Als beloning voor het stoer uitzitten van het prikje koos ze (in de winkel) zachtroze glitternagellak :') :D
B zou hetzelfde gekozen hebben :')

Meike ook aan de 16". Kunnen bij jullie die zijwieltjes er al af? Hier kan hij al wel zonder maar hij let gewoon niet op. :D
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_87453289
En ik ben net helemaal trots dat de mijne het rijden op een driewieler snapt :P

Hier net: Hij maakt een heel simpel puzzeltje. Kijkt ernaar: goezoooo kappe jommen! To moet dat!
Welja :')
pi_87454644
:D
pi_87455001

[ Bericht 100% gewijzigd door Joell op 12-10-2010 13:36:25 ]
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:36:58 #281
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87455034
Isa kan nu nét op de 12 inch :')
Maar ze fiets al wel heel goed.

Die gaat belachelijk verwent worden zaterdag.
& vrijdag hebben we een pre party :P
Oh en gister de taart besteld, het moest en Sponge Bob taart worden. :+
  Milf dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:19:23 #282
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_87458663
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:43 schreef freecell het volgende:
En ik ben net helemaal trots dat de mijne het rijden op een driewieler snapt :P

Hier net: Hij maakt een heel simpel puzzeltje. Kijkt ernaar: goezoooo kappe jommen! To moet dat!
Welja :')
Zelfkennis is okay ;)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_87458762
Leander :D Jezelf een schouderklopje geven is zelfs bij de kleinste klusjes belangrijk :P
Dana prijst mij ook altijd de hemel in als ik netjes op de wc heb geplast :D

Dana slaapt tussen de middag trouwens niet meer. Ze wilt wel graag "naar bed" en gaat vervolgens heel lief op dr slaapkamer spelen zodra ik de deur achter me dicht heb getrokken :) Nou prima hoor, als ze het leuk vind en niet vervelend wordt door slaapgebrek.

Ow en ze zegt de hele dag "lieve mama" en " Lieve papa" en dan komt ze je even aaien O+ En als je weggaat zegt ze "Dag allerliefste mama" :D En als je tegen haar zegt "Dana je bent lief!" zegt ze "dankjewel!" :D

En ze is ineens helemaal weg van Tinkerbell..ze kan zo geconcentreerd naar die film kijken..superschattig!

En en en... ;)
Ze verander de laatste dagen ineens zo snel..heb soms zelf geen idee waar ze sommige dingen ineens heeft geleerd.
Ben helemaal trots!
pi_87460522
Leander is zo grappig :D Hoe gaat het met zijn bult?

Ik ga weer even *O*
Want na een weekendje opa en oma kan Koen dus 'opa' en 'oma' zeggen
Oh en appel lukt ook al bijna.... O+

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2010 16:25:17 ]
pi_87461385
Wat goed koen! :Y
pi_87462452
Koen *O* Lekker aan het kletsen!
Blabla, wat knap is dat, echt geconcentreerd kijken! Soms gana ze ineens heel hard hè? Qua ontwikkelen!

Ow en bult gaat hier wel ok :)
Hij is vandaag heel vrolijk!
pi_87462619
Blabla, lees net je stukje over Dana. Wat lief zeg! En leuk om te zien dat ze in korte tijd zo snel veranderen.

Blije Leander, lekker vrolijk is goed :Y
pi_87469790
Rocka, hier zijn sinds een maand of 3 denk ik de zijwieltjes eraf. Ze bedacht zelf dat ze wel zonder zijwielen kon en sjeesde zo weg :o
pi_87471813
even een stomme vraag tussendoor :+

vanaf wanneer mogen ze dingen als pijnboompitjes enzo? pinda's zullen we nog maar een tijdje mijden denk ik, maar tis me hier en daar een raadsel. van die harde dubbelzoute dropjes gaan er wel in bij de dame die verder geen snoep lust :@
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:04:18 #290
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87471915
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:01 schreef simmu het volgende:
even een stomme vraag tussendoor :+

vanaf wanneer mogen ze dingen als pijnboompitjes enzo? pinda's zullen we nog maar een tijdje mijden denk ik, maar tis me hier en daar een raadsel. van die harde dubbelzoute dropjes gaan er wel in bij de dame die verder geen snoep lust :@
bedoel je qua veiligheid en verstikkingsgevaar of qua allergie. Qua allergie weet ik het niet precies. Voor de veiligheid is mij ooit de regel geleerd: kun je over je hoofd je oor aanraken (dus linker hand naar rechter oor over de kruin van je hoofd heen) dan ben je oud genoeg om pinda's te eten.
pi_87471960
nah, allergien zijn geen issue hier. echt qua veiligheid. ik ga morgen proberen. met camera bij de hand :)
pi_87485032
Pijnboompitten kan wel :) Zijn klein.
Pinda's hebben 3 problemen
1. erg allergeen en als er een reactie is, is die vaak erg heftig
2. schieten door de vorm snel achter in de keel
3. als ze daar eenmaal zitten zwellen ze op, omdat ze vocht opnemen.

Dus die kregen wij niet voor we kleuter waren vroeger en dat is wmb wel ok. Andere noten hebben dit veel minder. Alhoewel, hazelnoten dan weer wel...
  woensdag 13 oktober 2010 @ 08:12:11 #293
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87485237
Julia ligt in haar bed te zingen O+ ...
pi_87485378
Grofweg kun je voor pinda's als regel aanhouden, dat wanneer je met je ene arm over je hoofd heen je andere oor aan kunt raken, je luchtwegen breed genoeg zijn dat het verslikken in een pinda geen levensbedrijgende situatie meer wordt.

Even heel kort door de bocht uitleg.
Pinda's geven olie af waar longen niet tegenkunnen waardoor je longen pinda's acuut in gaan kapselen en ophoesten bijna onmogelijk is. En verwijderen heel lastig. De eerste jaren zou een pinda onderaan in je luchtpijp vast komen te zitten waardoor er helemaal geen lucht meer naar je longen kan. Als kinderen wat groter zijn dan kan de pinda dieper waardoor hij bij 1 long vast komt te zitten en je met de andere long nog zuurstof kunt krijgen.

Pijnboompitjes en andere noten hebben dat wat minder, maar nog steeds wel verslikkingsgevaar.

Hier geen gewone hele pinda's tot de hand naar oor truc kan. Andere noten, pijnboompitjes en ook m&m's pinda krijgt Pepijn vanaf dat hij echt zichtbaar goed kan kauwen. Vanaf 2,5 ongeveer denk ik.
pi_87485633
Het allergied verhaal heb je denk ik al uitgesloten als je kind eens pindakaas heeft gehad, of niet?
Qua nootjes durf ik ook niet hoor, mijn schrokop is soms zo enthousiast dat ze niet goed kauwt.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 09:10:21 #296
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87486141
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 08:25 schreef p_iglet het volgende:
Grofweg kun je voor pinda's als regel aanhouden, dat wanneer je met je ene arm over je hoofd heen je andere oor aan kunt raken, je luchtwegen breed genoeg zijn dat het verslikken in een pinda geen levensbedrijgende situatie meer wordt.

Even heel kort door de bocht uitleg.
Pinda's geven olie af waar longen niet tegenkunnen waardoor je longen pinda's acuut in gaan kapselen en ophoesten bijna onmogelijk is. En verwijderen heel lastig. De eerste jaren zou een pinda onderaan in je luchtpijp vast komen te zitten waardoor er helemaal geen lucht meer naar je longen kan. Als kinderen wat groter zijn dan kan de pinda dieper waardoor hij bij 1 long vast komt te zitten en je met de andere long nog zuurstof kunt krijgen.

Pijnboompitjes en andere noten hebben dat wat minder, maar nog steeds wel verslikkingsgevaar.

Hier geen gewone hele pinda's tot de hand naar oor truc kan. Andere noten, pijnboompitjes en ook m&m's pinda krijgt Pepijn vanaf dat hij echt zichtbaar goed kan kauwen. Vanaf 2,5 ongeveer denk ik.
En nu snap ik dus ook waarom. Dank voor de uitleg. Nu is het meer dan een klepel en klok verhaal voor me.
pi_87486428
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:10 schreef chacama het volgende:

[..]

En nu snap ik dus ook waarom. Dank voor de uitleg. Nu is het meer dan een klepel en klok verhaal voor me.
idem dat :)
pi_87486649
dank dames :)
nu weet ik waar op te letten. geen pijnboompitjes bij het kerstmenu ;)
waar een mens toch over kan piekeren he! en zo simpel opgelost
  woensdag 13 oktober 2010 @ 10:22:56 #299
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87487711
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 08:25 schreef p_iglet het volgende:
het oor aanraken kunnen ze al vrij jong, maar het oorLELLETJE aanraken kan meestal pas rond 6 jaar, hetgeen volgens mij overeenkomt met de leeftijd waarop die luchtwegen er geschikter voor zijn.
in de haak.
pi_87488752
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:19 schreef guidogigante het volgende:
Bedankt voor alle cadeautips...

Maar het wordt:

* een kapperskop.( grote poppenhoofd waarbij je het haar kan doen) Ze is gek op haren doen.

* Een kinderstofzuiger (jong geleerd... ;) )

*en misschien nog een speelhuisje...
De kinderstofzuiger valt bij Angelo zelfs in de smaak en ideaal straks dat ze je eventjes kunnen helpen als je zelf ook gaat stofzuigen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')