gefeliciteerd jullie! dat het ziekzijn maar gewoon geen last oplevertquote:Op zondag 10 oktober 2010 09:45 schreef Nijna het volgende:
Mirte is in elk geval beter te pas dan gisteren, dus we gaan maar gewoon verjaardag vieren...
3 jaar alweer.
Dat klinkt positief... Van harte gefeliciteerd met jullie meisje, en een fijne dag vandaagquote:Op zondag 10 oktober 2010 09:45 schreef Nijna het volgende:
Mirte is in elk geval beter te pas dan gisteren, dus we gaan maar gewoon verjaardag vieren...
3 jaar alweer.
He jakkesquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:38 schreef freecell het volgende:
Hallo!
Ik heb een peuter met een gat
Viel gisterochtend met zijn koppie op de punt van de CV. Bult, bloed. Na 5 minuten geen bloed meer, dus ik dacht: prima! Komt goed!
Alleen de bult groeide en daardoor ging het gat wat wijken en aan het einde van de ochtend toch maar even de HAP gebeld.
Schoongeboend en geplakt...
Arm ding! En hij liet het plakken zomaar gebeurenhuilde even bij het laatste stukje schoonmaken, maar dat was logisch, want het zat al een paar uur aangekoekt
Dat was wel het idee, maar hij was niet missleijk, at goed, was niet KO geweest en de arts zei dat we 's avonds even 2x moesten kijken en dat we hem dan de nacht wel door mochten laten slapen. Hij lijkt er verder ook geen last van te hebben gelukkigquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He jakkesArm ding. Is het nog zo dat je snachts dan om de 2 uur even moet gaan kijken?
Gelukkig maar zeg pfffquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat was wel het idee, maar hij was niet missleijk, at goed, was niet KO geweest en de arts zei dat we 's avonds even 2x moesten kijken en dat we hem dan de nacht wel door mochten laten slapen. Hij lijkt er verder ook geen last van te hebben gelukkig
Wat moet je daarvoor eigenlijk in de gaten houden?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:36 schreef ik80lll het volgende:
trechterborst wisten we al houden we in de gaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |