SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:57 schreef simmu het volgende:
kappernewbievraag dan: hoe werkt dat in de praktijk?Gewoon langs gaan op woensdag middag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze worden in de speciale 'kinder-knip-stoel' neergezet & gaan met die banaan.
Aan 't eind vragen ze aan Isa altijd ofzo roze haar wilt & los of een vlechtje.
(dat roze is gel)
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:57 schreef simmu het volgende:
kappernewbievraag dan: hoe werkt dat in de praktijk?k lees hier wel vaker mee (aangezien jan soms echte peuterkuren vertoont, en ik me hier wel herken inmiddels).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet jan bij de kapper in een hoge kinderkappersstoel, met een riempje gaat hij vast, en terwijl de kapper een dvd-tje van tom en jerry opzet, zit ik ernaast en zorg dat jan onder het riempje doorduikt (los rotding maar oke) en de kapper knipt en tondeusireert Jan
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Vervang Linde door Maud en dan klopt het verhaal voor mij ook helemaal.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:23 schreef Stiemie het volgende:
Linde gaat op een kussentje in de kapperstoel en begint te beppen. Kapper maakt haar haren nat met de plantenspuit en gaat kammen, knippen. Linde bekijkt alles uitgebreid in de spiegel en kwekt nog steeds. Kapper is klaar, maar nog een mooie vlecht. Linde kwekt nog steeds. Ik betaal, Linde kwekt nog steeds
Gezellig dan he zo'n kapperbezoekje Chacaquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:19 schreef chacama het volgende:
[..]
Vervang Linde door Maud en dan klopt het verhaal voor mij ook helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |