abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:51:37 #26
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86799757
Isa vind 't ook een feest, ze gaat nu nog èèn keer in de maand, maar denk dat 't snel 2x wordt.
Pony groeit onwijs snel & de achterkant, maar de zijkanten niet.
Dat ziet er zo vreemd uit :')

Ze kwijlt er nog net niet bij als de kapster bezig is.
pi_86800023
kappernewbievraag dan: hoe werkt dat in de praktijk?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86800066
Wij gaan morgen voor de 2e keer... Het is nodig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 24 september 2010 @ 19:03:46 #29
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86800251
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:57 schreef simmu het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon langs gaan op woensdag middag.
Ze worden in de speciale 'kinder-knip-stoel' neergezet & gaan met die banaan.
Aan 't eind vragen ze aan Isa altijd ofzo roze haar wilt & los of een vlechtje.

(dat roze is gel :P)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 19:04:29 #30
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86800274
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:57 schreef simmu het volgende:

SPOILER
k lees hier wel vaker mee (aangezien jan soms echte peuterkuren vertoont, en ik me hier wel herken inmiddels).

Ik zet jan bij de kapper in een hoge kinderkappersstoel, met een riempje gaat hij vast, en terwijl de kapper een dvd-tje van tom en jerry opzet, zit ik ernaast en zorg dat jan onder het riempje doorduikt (los rotding maar oke) en de kapper knipt en tondeusireert Jan :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86803758
Linde gaat op een kussentje in de kapperstoel en begint te beppen. Kapper maakt haar haren nat met de plantenspuit en gaat kammen, knippen. Linde bekijkt alles uitgebreid in de spiegel en kwekt nog steeds. Kapper is klaar, maar nog een mooie vlecht. Linde kwekt nog steeds. Ik betaal, Linde kwekt nog steeds :')
pi_86806345
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:23 schreef Stiemie het volgende:
Linde gaat op een kussentje in de kapperstoel en begint te beppen. Kapper maakt haar haren nat met de plantenspuit en gaat kammen, knippen. Linde bekijkt alles uitgebreid in de spiegel en kwekt nog steeds. Kapper is klaar, maar nog een mooie vlecht. Linde kwekt nog steeds. Ik betaal, Linde kwekt nog steeds :')
Vervang Linde door Maud en dan klopt het verhaal voor mij ook helemaal. O+
pi_86807067
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:19 schreef chacama het volgende:

[..]

Vervang Linde door Maud en dan klopt het verhaal voor mij ook helemaal. O+
Gezellig dan he zo'n kapperbezoekje Chaca O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 24-09-2010 22:25:20 ]
pi_86807415
:Y absoluut. Hier ontstaat zelfs de discussie in de auto wie al eerste mag. En dan moet ik altijd erg goed nadenken wie de vorige keer als eerste mocht. En anders.... dan mag mama eerst. O-)
Zo ben ik zelf ook aan mijn korte koppie gekomen. Maud ging eerst. Die moest kort, omdat d'r haar super dik is en ze d'r warmte niet kwijt kon. Fleur die wilde toen ook kort en samen besloten de dames dat mama dan maar moest volgen en dus ook kort moest. :D
pi_86807609
Koen vind de kapper leuk omdat ze daar lollies hebben :')
Verder is het brullen zodra hij bij papa of mama op schoot moet. Roept hij al "auw" bij de eerste spetters uit de plantenspuit en loopt boos (met lollie) de winkel uit.
Dramaqueen is het af en toe :D
pi_86807669
Ik verwacht drama. Niemand mag dr haartjes doen.
pi_86808458
Lotte zit op schoot de boel bij elkaar te krijsen. Je moet haar in de houdgreep vast houden. Ondertussen blijft ze krijsen en loopt ze rood aan en is helemaal bezweet..
Op een gegeven moment vind ik het dan wel genoeg geweest, dan is er vaak (nu 2x geweest) nog niet veel af omdat kapper niet echt kans krijgt

Haartjes wassen is drama en kammen mag net een beetje. Speltjes wil ze niet

Morgen gaat mn man ook met ons mee
pi_86808603
Ja dat herken ik meer mrien.
pi_86808844
Hele geruststelling tico!
Ze moet nu gewoon echt, ziet er niet meer uit
Wil het wel langer laten groeien maar dit is ook niet mooi meer..
pi_86808943
Ja hier moet het ook echt, de haren hangen nu over dr ogen en ik mag geen speltjes in doen.
Morgen gewoon in de houdgreep, even pech voor haar.
pi_86809775
Ik ga tegenwoordig trouwens naar een andere kapper omdat Linde bij de vorige kapper steeds snoep kreeg. Haren knippen en na afloop snoepjes, een enorme chocoladekoek en een potlood met gum. Sorry hoor, het is een kapper dus dat is dan echt een overdreven soort beloning vind ik. Als ik wil belonen, doe ik dat zelf wel.
pi_86819949
Jemig Stiemie, dat is wel erg overdreven :o

Ik ga zo ook met Devin naar de kapper. We gaan over een weekje met vakantie naar Israël en daar is het vandaag een heerlijke 34 graden 8-) Een lekker kort koppie is dan wel zo fijn voor hem, is een stuk minder warm.
Knippen gaat goed, hij vindt het allemaal erg interessant en gelukkig niet eng ofzo.

Gisteravond is hij gelukkig een stuk makkelijker gaan slapen dan de avond ervoor. Maar vannacht van 2 tot 4 ofzo was het helemaal mis. Hij was zo verdrietig en had zo'n behoefte aan zijn speen. Hij wist echt niet meer waar 'ie het zoeken moest, ging helemaal door het lint :{

En net zegt 'ie doodleuk: "Vanavond als het donker is, dan komen de kabouters mijn mehmeh's weer terugbrengen" :Y
"Nouuuuu Devin, dat denk ik niet hoor, ze komen niet meer terug."
"Maar dan gaan we toch koekjes voor ze neerleggen? Die vinden ze heel lekker en dan komen ze mijn mehmeh's weer terugbrengen als ze de koekjes mogen eten, echt waar!" :Y

Ze zijn dus inderdaad echt voor hem,.
En omkoopbaar met koekjes :')
.... met gevoel voor drama....
pi_86820115
Oei Devin. Maar die spenen hebben de kabouters allang aan de babietjes gegeven die vannacht zo hard moesten huilen. Babietjes hebben spenen nodig. Jongentjes niet meer.

:* en sterkte Kersjes.

En voor alle kapper-gangers.... veel plezier en voor sommige veel sterkte.
  zaterdag 25 september 2010 @ 16:32:46 #44
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86831643
Hier ook kapperdrama's hoor. Zie fototopic, hij zweert bij lange haren :')
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_86833952
Kapper was weer drama, maar minder drama als de vorige keren. Ze was nu af en toe zowaar even stil. Manlief vond het nog wel meevallen, hij heeft de vorige keren niet meegemaakt ;)
Uiteindelijk is het erg leuk geworden, heeft de kapper het af kunnen maken en heb ik er alsnog goed in de houdgreep vast moeten houden. Het spekje na afloop vond ze wel erg lekker ;)
pi_86834070
Haha Mrien :D
Pic van resultaat?
Wat fijn dat het iig beter ging!
pi_86835621
Geen drama : *O*

pi_86838743
Ah kijk d'r nou zitten O+ Schaapie O+

Hier was de kapper weer een leuk uitje. En ze kreeg na afloop een mooie vlecht. Helaas was het geen voorbode van een leuke dag want de rest van de dag was ze NIET te genieten :X
pi_86840023
Allemaal weer geknipte kindjes O+
Leuke foto van Jen en fijn dat ze geen drama schopte.
  zondag 26 september 2010 @ 10:07:41 #50
144006 chacama
Ondernemend!
pi_86853245
Wat een leuke foto van Jen. En wat goed dat het geen drama was....

En bij Stiemie ook al minder drama.

Vooruitgang *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')