abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87296451
en ik vind het nog vaak schattig staan ook, dus of dat brildragen en een nadeel is denk ik niet. Ach als het daarbij blijft en je kind is verder gezond dan is er toch niks aan de hand. 8-)
pi_87297056
De brilletjes zijn in elk geval een stuk hipper dan vroeger. Ik droeg er al een op de kleuterschool, gewoon metaalkleur, ook geen leuk modelletje ofzo... Toen mn broertje een bril kreeg (2 jaar) hadden ze al iets hippere monturen, maar nog lang niet zo als tegenwoordig.
Fake it till you make it...
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:50:56 #228
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_87300188
Hier was ook sprake van een brilletje maar gisteren op het CB bleek dat meneer beter kon zien dan menig ander kind. Was best effe een opluchting want die eigenwijze #%$!#@! wilde eerst niet meewerken (en dat kwam nogal zorgelijk over omdat hij de onderste rijen niet benoemde, die pieperd!).
Wel grappig dat hij ipv een klok dat gekke ding een raket noemde :D Had ook die vorm maar toch....
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_87306066
Ach ja, zolang ze maar consequent zijn met het benoemen maakt het ook niet zoveel uit hoe ze het noemen... ;)
pi_87319038
Ja dat ze die ouderwetse tekeningen nou niet eventjes wat vernieuwen. :{
pi_87320147
Nou dat, vooral die fluitketel....wie heeft dat nou nog tegenwoordig.
Meike noemde het dan ook een theeserviesje
En de hond dat was een hertje

Vanmorgen heb ik met de kids een fotoshoot gedaan, Lars wou niet zo meewerken (die ging er steeds vandoor) maar Meike daarentegen..net een fotomodel... steeds een beetje anders zitten, lief lachen. Volgens mij zijn er van haar wel heel veel leuke foto's gemaakt!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_87320537
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:43 schreef dolphinqueen het volgende:
Ja dat ze die ouderwetse tekeningen nou niet eventjes wat vernieuwen. :{
Maar die tekeningen moeten aan bepaalde eisen voldoen... Althans, het is geen kwestie van gewoon maar een paar plaatjes pakken die je kan gebruiken zeg maar. Al is de kaart zoals hij nu is ook niet ideaal. Die auto bijvoorbeeld is heel herkenbaar door zn vorm... Wie weet komt er ooit een modernere versie met een waterkoker, een toyota prius en een pc ;).
pi_87323350
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef Nijna het volgende:

[..]

Maar die tekeningen moeten aan bepaalde eisen voldoen... Althans, het is geen kwestie van gewoon maar een paar plaatjes pakken die je kan gebruiken zeg maar. Al is de kaart zoals hij nu is ook niet ideaal. Die auto bijvoorbeeld is heel herkenbaar door zn vorm... Wie weet komt er ooit een modernere versie met een waterkoker, een toyota prius en een pc ;).
haha lol.. Jaguar en de Ipod niet vergeten. ;)
pi_87325404
oh ja ;)
pi_87333320
er is een plasje in de wc gedaan hier :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87334830
Leuk zo'n fotoshoot Karin, ik ben benieuwd!! ;)

Simmu: woeii! Voor het eerst?

Kyllian is vanmiddag voor het de laatste keer naar het CB geweest. Voor de hele keuring geslaagd ; Hij is nu 1.02m en weegt 16,7 kg. Nog maar 24 dagen en dan hebben we een kleuter...
pi_87336719
SImmu *O*

Kyllian, netjes en al bijna kleuter zeg, wat gaat dat snel!
pi_87337013
Simmu, goed zeg!!

Kyllian, ook fijn dat hij geslaagd is. Staat er een groot feest op de planning?

Karin, je komt de foto's wel showen toch?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:26:33 #239
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_87337882
hehe meimel, fijn dan hoef ik niet te tellen :P Nog 25 dagen en hier ook kleutertijd!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_87338065
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:09 schreef Deepfreeze het volgende:

Kyllian, ook fijn dat hij geslaagd is. Staat er een groot feest op de planning?

Nou uhh nee echt groot feest niet echt :P Normaal feestje vind ik druk genoeg ;)
Een echt kinderfeestje erbij doen we wel vanaf volgend jaar :)

Papa heeft net zn verjaardagcadeau opgehaald, een step. We wilden een 16 grotere fiets doen, maar 16 inch is voorlopig toch nog echt even te groot. Hij fietst nu zonder zijwieltjes op zn 12 inch en kan dan tenminste bij de grond.
pi_87338198
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef RockabeIIa het volgende:
hehe meimel, fijn dan hoef ik niet te tellen :P Nog 25 dagen en hier ook kleutertijd!
Ik zou het toch maar even natellen hoor 8-)
pi_87340005
juh, het was het allereerste niet-in-de-luier-plasje :)

helaas was selene way meer bezig met de pen en de dop van de pen, ze negeerde papa's gejuich, de wc is gaaf!
:')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:15:20 #243
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_87340327
Leuk, simmu!
pi_87341076
Hee wat goed Simmu !! Angelo daar ook al druk mee bezig, alleen hij geeft aan als hij een plasje heeft gedaan en niet als hij naar de wc moet. -O-

Vantevoren eerst een glas drinken geven en dan snel naar het potje toe, werkt ook nog wel eens. ^O^
pi_87341906
Goed van Selene!!! ^O^

Tuurlijk kom ik de foto's showen, mijn vriend komt toch nooit op Fok.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Milf zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:08:48 #246
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_87360699
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik schrok idd van de week helemaal toen ik zag dat Dana ook al weer bijna 4 is. Jemig joh! :o
Ik moet bij jullie nog steeds op kraamvisite... :D _O-
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_87362189
Goedzo Selene!
En Dolphinqueen je moet ergens beginnen toch ;) en het is goed dat hij dat al aangeeft :)

Dana is vandaag gaan ponyrijden, was erg leuk :Y
Ze vraagt altijd als ik ga paardrijden of ze ook mocht, nou vandaag was het zover :)
Eerst zelf een cap uitzoeken in de winkel en daarna lekker door het bos hobbelen, heerlijk toch :D
pi_87363813
lekker blabla!

het wc bezoeken zet niet door hier hoor, wel het aan de haal gaan met de (rode) pen. die *is* ook gaaf })
pi_87366262
Mirte vandaag hangerig en koorts... handig maar niet heus, morgen is ze jarig... en komt er visite...
pi_87366305
Nou, 1x is ook stoer!
Leander heeft puur perongeluk 1x op het potje gepoept en ik was helemaal *O*

;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')