Maar die tekeningen moeten aan bepaalde eisen voldoen... Althans, het is geen kwestie van gewoon maar een paar plaatjes pakken die je kan gebruiken zeg maar. Al is de kaart zoals hij nu is ook niet ideaal. Die auto bijvoorbeeld is heel herkenbaar door zn vorm... Wie weet komt er ooit een modernere versie met een waterkoker, een toyota prius en een pcquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:43 schreef dolphinqueen het volgende:
Ja dat ze die ouderwetse tekeningen nou niet eventjes wat vernieuwen.
haha lol.. Jaguar en de Ipod niet vergeten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef Nijna het volgende:
[..]
Maar die tekeningen moeten aan bepaalde eisen voldoen... Althans, het is geen kwestie van gewoon maar een paar plaatjes pakken die je kan gebruiken zeg maar. Al is de kaart zoals hij nu is ook niet ideaal. Die auto bijvoorbeeld is heel herkenbaar door zn vorm... Wie weet komt er ooit een modernere versie met een waterkoker, een toyota prius en een pc.
Nou uhh nee echt groot feest niet echtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Kyllian, ook fijn dat hij geslaagd is. Staat er een groot feest op de planning?
Ik zou het toch maar even natellen hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef RockabeIIa het volgende:
hehe meimel, fijn dan hoef ik niet te tellenNog 25 dagen en hier ook kleutertijd!
Ik moet bij jullie nog steeds op kraamvisite...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik schrok idd van de week helemaal toen ik zag dat Dana ook al weer bijna 4 is. Jemig joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |