oh dear god...quote:Op donderdag 23 september 2010 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij de tandarts. Hopelijk zit de wachtkamer dan vol, dan valt er wat te kiezen.
Gast doe eens rustig. Als er normaal moet worden gedaan dan gebeurt dat echt wel, maar er mogen toch wel geintjes over gemaakt worden? Gewoon leren incasseren.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:22 schreef pgrferrari het volgende:
Gofferdomme wrm kan er nou eens nooit iets serieus genomen worden.
omdat je relatieadvies vraagt in een slowchat van een talentenjacht gedeeltequote:Op donderdag 23 september 2010 23:22 schreef pgrferrari het volgende:
Heb ik net ook al gezegd. Er worden hier altijd overal grapjes over gemaakt. punt.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:22 schreef pgrferrari het volgende:
Waarheid. Koe.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat je relatieadvies vraagt in een slowchat van een talentenjacht gedeelte
Had er een emoticon bij moeten zetten, zo bedoelde ik het niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gast doe eens rustig. Als er normaal moet worden gedaan dan gebeurt dat echt wel, maar er mogen toch wel geintjes over gemaakt worden? Gewoon leren incasseren.
Eh, nee, nog 39.5 kg eraf, ik heb geen geldquote:
Ohquote:Op donderdag 23 september 2010 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eh, nee, nog 39.5 kg eraf, ik heb geen gelden sex heb ik -hopelijk- pas weer volgende week vrijdag, want dan zie ik mijn schatje pas weer
Hoe lang loop/post/lurk/whatever je hier nu al mee?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:22 schreef pgrferrari het volgende:
Dan kun je zo'n meisje eens flink aan de tand voelenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij de tandarts. Hopelijk zit de wachtkamer dan vol, dan valt er wat te kiezen.
Ik val niet op jongens hè, dat je het weetquote:Op donderdag 23 september 2010 23:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, foto pgr? ben je lekker? misschien heb ik nog wel iemand voor je..
Dude, ik ben heaumeau, dus heb toch veel vrouwelijke vrienden.. jeweetzellefquote:Op donderdag 23 september 2010 23:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik val niet op jongens hè, dat je het weet
En lekker valt te betwisten
Kan momenteel geen pic posten, iPod
Ja, maar ik wil ook wel een serieus kunnen pratenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe lang loop/post/lurk/whatever je hier nu al mee?
Er wordt hier nou eenmaal gegeint, grappen gemaakt en dat soort dingen. Maar blijkbaar kun je daar niet echt goed tegen
Ok, had je iemand in ged8en dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dude, ik ben heaumeau, dus heb toch veel vrouwelijke vrienden.. jeweetzellef
Dat gebeurd hier ook wel hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 23:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil ook wel een serieus kunnen praten
als ik weet hoe je eruitziet, wellicht.. waar woon je?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, had je iemand in ged8en dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |