Heequote:
hmmm... spannend hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ze staan ergens tussen de ''bedfuckwtf.gif'' en de ''rabbitfuck.gif'' dus ze hebben het naar hun zin.
Om die reden staat mijn foon meestal op 'stil' 's nachts (alhoewel ik weet dat het niet slim is)quote:
Thanks.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:12 schreef -Miauw- het volgende:
Socios, waar is je trein?Al vind ik deze UI echt mooi
Ja, mijn telefoon stond op tril. Maar 'hij' lag tegen een spijl van mijn bed te trillenquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om die reden staat mijn foon meestal op 'stil' 's nachts (alhoewel ik weet dat het niet slim is)
Ja. Al een tijdje niet gesproken, maar zat bij hem in de klas, altijd met elkaar te kutten enzo, en samen naar afscheidsbal geweest.. toch raar.quote:
Een vriend van me, Amerika.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:20 schreef Koen66 het volgende:
euhh Bella, ik zit te zoeken, maar wie is er overleden ? Lees er straal overheen geheid
Is het ook. Ik heb er niets zinnigs op te zeggen, het is gewoon shitquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. Al een tijdje niet gesproken, maar zat bij hem in de klas, altijd met elkaar te kutten enzo, en samen naar afscheidsbal geweest.. toch raar.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:20 schreef iBenny het volgende:
Ik zet mezelf in, in de strijd tegen hongersnood... ik geef het goede voorbeeld door nu ff snel een broodje kebab te halen.
Tot zo
omg, het kán, in Almerequote:Op vrijdag 24 september 2010 01:20 schreef iBenny het volgende:
Ik zet mezelf in, in de strijd tegen hongersnood... ik geef het goede voorbeeld door nu ff snel een broodje kebab te halen.
Tot zo
Ja, ik las het op Facebook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mja, het lijkt me ook wel kut om het op deze manier te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |