Gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey Bos...
Het is nu weer rustig
Als ik de naam lees herken ik het geheidquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou ik hem kunnen kennen Koen, of is het ook weer niet zo'n bekende naam? (ben aardig ingevoerd, ook daar schrijf ik stukken over)
Inderdaad.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
Wat is het stil voor een donderdagnacht
Vorig weekend viel wel mee hequote:Op vrijdag 24 september 2010 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad.....
Zowiezo zijn de nachten, ook in de weekenden de laatste tijd vrij rustiggggg
uitzonderingen daargelaten natuurlijkquote:
Da weet ik niet meer hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uitzonderingen daargelaten natuurlijk![]()
ff terughalen, was dat de vrijdag of zaterdagnacht?
achja, we zien wel weer komende nachtenquote:
Likje op je pijnappelklier.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
Ik kom er net achter dat ik een Pijnappelklier in mijn kop heb... wat een geweldige naam
Ff Googelen waar dat precies zit...quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
Ik kom er net achter dat ik een Pijnappelklier in mijn kop heb... wat een geweldige naam
Daar ergens, denk ik...:quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ff Googelen waar dat precies zit...
OMG we hebben een balzak in ons hoofdquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar ergens, denk ik...:
[ afbeelding ]
Al lijkt dat meer op een balzak
Sinds die verificatie gebruik ik siewosie imageshack.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:48 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het kut dat je geen plaatjes meer op tinypic kunt uploaden
Dat is ook kut.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:48 schreef iBenny het volgende:
huh wat kan je er dan nog wel mee doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:48 schreef iBenny het volgende:
Ik heb me toen aangemeld en hoefde toen niet meer te verifiëren(ook wel een grappig woord)quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sinds die verificatie gebruik ik siewosie imageshack.
De Amerikanen kunnen nog wel uploaden...quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huh wat kan je er dan nog wel mee doen
Hmmm da's fuck idd. Zijn ze overgenomen ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
De Amerikanen kunnen nog wel uploaden...
Trusten k'nijntjequote:
Geen idee... zal wel met advertenties en kosten te maken hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm da's fuck idd. Zijn ze overgenomen ofzo
Imageshackquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:48 schreef Bellatrix het volgende:
Sinds die verificatie gebruik ik siewosie imageshack.
Bij mij is ie niet langzaam maar oke.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:54 schreef Socios het volgende:
[..]
ImageshackLangzame kutsite.
http://imgur.com/ ftw.
Jep. Het halve internet aan deze kant van de oceaan houd zo ongeveer op te bestaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:56 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm dus ook alle Fok pagina's met pics vanaf Tiny zijn nu al vernaggeld
Idd...quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:56 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm dus ook alle Fok pagina's met pics vanaf Tiny zijn nu al vernaggeld
Sjeuzesquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:59 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kom er net ook achter hoe ie dood is gegaan, door tijdverschil nog niet te weten gekomen, hij is verdronken in bad.Echt kut hoe dat nieuws binnendruppelt.
heb ik ooit 1x een foto van mezelf hier geplaatst....quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Idd...
Ik dacht dat dat het wel gewoon nog deed
We hebben je FoBo nogquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik ooit 1x een foto van mezelf hier geplaatst....
Natuurlijk op Tiny
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:59 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kom er net ook achter hoe ie dood is gegaan, door tijdverschil nog niet te weten gekomen, hij is verdronken in bad.Echt kut hoe dat nieuws binnendruppelt.
Ze zijn veilig in mijn beruchte archief.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:02 schreef iBenny het volgende:
Ik ben wel blij dat ik bepaalde foto's hierdoor niet meer zal zien
Geheid dat iemand ze opgeslagen heeft, weddenquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:02 schreef iBenny het volgende:
Ik ben wel blij dat ik bepaalde foto's hierdoor niet meer zal zien
Ohw die... dat vind ik niet eens zo erg.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze zijn veilig in mijn beruchte archief.
Nee, ze staan ergens tussen de ''bedfuckwtf.gif'' en de ''rabbitfuck.gif'' dus ze hebben het naar hun zin.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw die... dat vind ik niet eens zo erg.
Misschien je harde schijf wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |