Ja een echte.quote:
quote:
Moet jij ook al op 2 plekken je meuk showen?quote:
Ik doe jou maar na hequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet jij ook al op 2 plekken je meuk showen?
Betaal jij voor je vriend? Das gewoon triestquote:Op donderdag 23 september 2010 22:02 schreef L.no het volgende:
Beltegoed voor mijn vriend, een opblaaskussen voor mijn rug en pizza.
Nee gast, beltegoed zodat ze naar dr vriend kan bellen/sms'en, dat is gewoon lief.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:53 schreef DroefSnor het volgende:
[..]
Betaal jij voor je vriend? Das gewoon triest.
Als hij op werk zit en op dat moment het niet kan kopen, dan is dat niet triest hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:53 schreef DroefSnor het volgende:
[..]
Betaal jij voor je vriend? Das gewoon triest.
Witte rozen? Ga je dr een aanzoek doen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:22 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
und
[ afbeelding ]
Vriendin binnenkort jarig.
Neuh. Ze vindt ze gewoon mooi.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Witte rozen? Ga je dr een aanzoek doen?
Mooi!quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:39 schreef Siral het volgende:
Helaas heb ik m'n vorige jas die ik gekocht had terug moeten brengenDe mouwen konden niet korter gemaakt worden vanwege knopen. En ik was zo verliefd
![]()
Maar nu was ik in de stad en nu heb ik deze![]()
!! Eik veul mooier vind ik em! (40 euro duurder maargoed..)
[ afbeelding ]
Thanks! Ja hij is geweldigquote:
Ik heb dat ook altijd ben "maar" 1.70quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:28 schreef Siral het volgende:
[..]
Thanks! Ja hij is geweldighij zit echt suuuper mooi. Ik kan echt heel slecht goede jassen vinden omdat ik zo klein ben. Maar deze zit echt perfect, ik hoef de mouwen niet eens korter te laten maken!!!
quote:2 tickets voor JANELLE MONAE
Melkweg The Max,
Lijnbaansgracht 234 A, Amsterdam, Nederland, 1017 PH
Za, 18/12/10 20.30 uur
Dat plaatje met die koptelefoonquote:Op maandag 27 september 2010 20:06 schreef friekin_ het volgende:
Wat een buit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+
[..]
Ja, een oversized shirt. Is van Drykorn.quote:Op maandag 27 september 2010 20:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat plaatje met die koptelefoon
Is het een t-shirt? Waar heb je m gehaald?
Daar gaat het al fout. Waarom laat je je domineren door vrouwenkleren? Pak wat je wilt en weer weg. Dat is de beste manier van kleren kopenquote:Op maandag 27 september 2010 20:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Als ik de winkel binnen loop voel ik me altijd in 1 klap gedomineerd door overbod aan vrouwen stuff. Net als 1 bij 1 voor mannen en 20 bij 20 voor vrouwen.
ah, ik wil m.quote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, een oversized shirt. Is van Drykorn.
http://www.drykorn.com/shop/de_DE/women/jersey_women.html
[ afbeelding ]
Die heb ik ook!!!!!!!!1quote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
Was in de aanbieding bij Blokker van 48 euro naar 30.
Geile bendequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |