Oktober ook!quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:52 schreef Gellius het volgende:
November nadert met rasse schreden, inderdaad..
Foetus, die vond ik zo stoer hè, als puber. Dat was pas echt gevaarlijke muziek! Agressief en compromisloos! Pas jaren later kwam ik erachter dat hij grotendeels gewoon zat te dollen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:15 schreef Gellius het volgende:
I'll Meet You In Poland Baby van Scraping Foetus Off The Wheel
Met het op Steam activeren van mijn preload van Civ V. Waarna ik naar mijn werk moest.quote:En jullie? Hoe zijn jullie de ochtend begonnen? [/u][/b]
Vanmiddag krijgen we weer een update van de verlokundige omtrent het indalen van l'Aiglon. Een downdate dus eigenlijk.quote:
En Pigmeat natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef Frollo het volgende:
Wat stond er nog meer op die tape, vertel! Sonic Youth, Joy Division, Swans, Pixies?
Aha. It Dockumer Lokaeltsje, ook puik.quote:
Als hij of zij nog niet is ingedaald is dat ook geen probleem, want het kan ook net voor of tijdens de bevalling nog gebeuren (al is dat bij een eerste iets ongebruikelijker dan bij een tweede). En een kind dat is ingedaald kan helaas ook weer 'uitdalen'. Ivan bleef in die periode maar op en neer gaan!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Vanmiddag krijgen we weer een update van de verlokundige omtrent het indalen van l'Aiglon. Een downdate dus eigenlijk.
Dat is fijn! Hoeft ze ook niet plat als de vliezen in de Hema breken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:31 schreef Gellius het volgende:
Wij hebben de indruk dat B. al flink aan het indalen is. De Bevallige heeft veel meer lucht, de laatste tijd, en minder 't zuur.
quote:The elk, or wapiti (Cervus canadensis), is one of the largest species of deer in the world and one of the largest mammals in North America and eastern Asia.
Verdorie, ik had net tot Noorwegen besloten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:38 schreef Frollo het volgende:
http://cid-3c811b34b28f17(...)e.aspx/Canada%202010
Geen zorgen, de lol is er bij mij inmiddels ook wel van af en hij wordt binnenkort vervangen. Al wacht ik daar natuurlijk wel een paar dagen mee. Men mag immers niet de indruk krijgen dat ik me iets aantrek van wat anderen zeggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:24 schreef Gellius het volgende:
Ik vind je avatar nog steeds erg lelijk, Frollo.
- run faster than spousequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:28 schreef ShadyLane het volgende:
- black bear: fight back
- grizzly: play dead unless it starts to eat you, then fight back
'Verdorie'?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:28 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Verdorie, ik had net tot Noorwegen besloten.
Je hebt hem tenminste nog aangeschaft!quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef Gellius het volgende:
Dat heb ik dus precies zo. Generation A ligt al een week op de leuning van de Klippan.
Klopt, al is de hype alweer over zijn hoogtepunt heen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:50 schreef Lienekien het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan deze avatar, Frollo? Je ziet ze her en der in deze stijl!
Net als bij Brusselmans, maar daar kun je tenminste nog om lachen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Gellius het volgende:
Geen idee, Frollo. Zijn boeken werden op de duur volkomen inwisselbaar.
De laatste keer dat ik een Brusselmans las heb ik anders best zitten schateren. Maar goed, dat is ook alweer een jaar of vijf geleden, dus over de twintig boeken die sindsdien zijn verschenen kan ik niet oordelen.quote:
Ian_Nick, of zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt, al is de hype alweer over zijn hoogtepunt heen.
Er is een user, ik weet niet eens meer wie, die op verzoek avatars van users natekent in zijn eigen stijl, die zich voornamelijk typeert doordat de onderwerpen steevast boos kijken. Het leek me leuk om te zien wat hij van Frollo, die toch al boos kijkt, zou maken.
Nou Gellius, ik heb aan een collega gehangen en gezegd: "ïkgajeheelergmissen, dankjewelvoordegoedesamenwerking" en vooral: "wesprekenelkaarnogwelhè?"quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:15 schreef Gellius het volgende:
En jullie? Hoe zijn jullie de ochtend begonnen? [/u][/b]
Het is een bloedserieuze man hoor, maar ook wel vriendelijk en benaderbaar en zijn werk staat natuurlijk bol van de zwarte humor. (is nu duidelijk dat ik hem wel eens gesproken hebquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
Foetus, die vond ik zo stoer hè, als puber. Dat was pas echt gevaarlijke muziek! Agressief en compromisloos! Pas jaren later kwam ik erachter dat hij grotendeels gewoon zat te dollen.
Hij luistert best goed! Knap gedaan Gellisu.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:49 schreef Gellius het volgende:
OK, nu kan je terug op je ouwe, Frollo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |