Ik had er geen voorkeur jouwerzijds in gelezen, ik sprak wel de mijne uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:53 schreef Thisbe het volgende:
Hoho Sigme, ik sprak geen voorkeur uit! Ik vond het alleen zo'n type van 'alles eraf'.
Dank!quote:
Trusten.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank!
sigmetjesbedtijd, aan beantwoorden kom ik niet meer toe.
De piemel is dan ook een fysiek wonder waarmee wij vanaf onze vroegste jeugd worden geconfronteerd. It moves.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
De mannelijke preoccupatie met de pik is inderdaad vele malen groter.
Waarom beviel Murakami niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:01 schreef Thisbe het volgende:
Nou, geen Coelho, eat, pray, love, of wat daarop lijkt.
Ik heb Kafka op het strand al op een stapeltje gelegd. En ik ben wel weer toe aan een oude klassieker die ik nog niet gelezen zou kunnen hebben. Laatst las ik nooit meer slapen, en dat was wel een kleine verrassing.
Murakami bevalt juist wel, ik heb het boek vast klaargelegd om mee te nemen bedoelde ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom beviel Murakami niet?
Het zal wel een domme vraag zijn, maar heb je Turks Fruit wel eens gelezen? Daar ben ik in mijn tienerjaren nooit aan toegekomen en ik was er aangenaam door verrast in mijn twintiger jaren. Nooit meer slapen vond ik trouwens lang niet zo geweldig als De donkere kamer van Damocles.
Heb je wel eens iets van Tim Krabbé gelezen?
Mij hoor je niet klagen hoor. Bovendien waren we al bij de piemel van Jude Law beland. Niks blijft hier onbesproken!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:22 schreef zodiakk het volgende:
Ik vrees dat mijn achilleshiel ontbloot is: kankeren op de overheid kan ik niet tegen. Time to bail out,.
Ik en ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:31 schreef Thisbe het volgende:
Heeft iemand trouwens extremely loud and incredibly close gelezen? Is dat de moeite waard?
In dat geval: alle andere boeken van Murakami, vooral The wind-up bird chronicle.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:31 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Murakami bevalt juist wel, ik heb het boek vast klaargelegd om mee te nemen bedoelde ik.
Ik vond het een goed boek, Gellius niet.quote:Heeft iemand trouwens extremely loud and incredibly close gelezen? Is dat de moeite waard?
Maar vind je Pink Floyd toen Syd Barrett er nog bij zat ook niks? Die band (die in die samenstelling maar heel even heeft bestaan, Barrett werd al gauw krankzinnig) is in vrijwel niets vergelijkbaar met de symfonische brallerij van later (die ikzelf overigens nog steeds te pruimen vind).quote:Op donderdag 23 september 2010 22:37 schreef Z het volgende:
Maar wat vind je nou van Women Ringo? Pink Floyd vind ik maar niks.
Dat geeft niks, IR. Mellow komt met de jaren,quote:Op donderdag 23 september 2010 18:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oja, ik had nog mijn best gedaan met jouw linkjes van vorige maand, maar de rustige dingen vond ik vaak toch wat té mellow, en het ene 'zware' ding wat ik beluisterd had overtuigde me ook niet om het veel vaker op te zetten. Maar wel ontzettend bedankt, natuurlijk.
Ik vraag me wel af waarom de Ringo de Sonic Youth connectie nog niet heeft gelegd (met name op 'Drag Open').quote:Op donderdag 23 september 2010 23:13 schreef Z het volgende:
Ik erken de genialiteit van Pink Floyd en Love, maar beide doen me weinig.
Eén luisterbeurt, hč.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:25 schreef zodiakk het volgende:
Ik vraag me wel af waarom de Ringo de Sonic Youth connectie nog niet heeft gelegd (met name op 'Drag Open').
Ja, dat had ik je aangeraden, makker. Of nou ja, daarvoor mijn vader aan mij.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef Ringo het volgende:
En vorig jaar ben ik verslingerd geraakt aan het werk van August Willemsen (1936-2007), die bekend is van zijn vertalingen van Portugese en Braziliaanse poëzie maar ook zelf veel moois heeft geschreven, met name dagboekachtig werk. Zijn Braziliaanse brieven is een aanrader. Ook Vrienden, vreemden, vrouwen vond ik een tof boek.
Dito en dito.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
maar had natuurlijk allang in bed moeten liggen want morgen volgt er weer zo'n uitputtende ambtenarendag.
Klopt, jij wees me op De Val, over zijn strijd tegen en dans met de alcohol.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat had ik je aangeraden, makker. Of nou ja, daarvoor mijn vader aan mij.
De laatste minuten op dat album vormen - wat mij betreft - het muzikale hoogtepunt van 2010.quote:
Ik blijk niet te kunnen antwoorden, je postbus is vol.quote:
Te vroeg opgestaan, aangezien ik al om half negen een afspraak had op m'n werk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:15 schreef Gellius het volgende:
En jullie? Hoe zijn jullie de ochtend begonnen?
Oktober ook!quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:52 schreef Gellius het volgende:
November nadert met rasse schreden, inderdaad..
Foetus, die vond ik zo stoer hč, als puber. Dat was pas echt gevaarlijke muziek! Agressief en compromisloos! Pas jaren later kwam ik erachter dat hij grotendeels gewoon zat te dollen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:15 schreef Gellius het volgende:
I'll Meet You In Poland Baby van Scraping Foetus Off The Wheel
Met het op Steam activeren van mijn preload van Civ V. Waarna ik naar mijn werk moest.quote:En jullie? Hoe zijn jullie de ochtend begonnen? [/u][/b]
Vanmiddag krijgen we weer een update van de verlokundige omtrent het indalen van l'Aiglon. Een downdate dus eigenlijk.quote:
En Pigmeat natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef Frollo het volgende:
Wat stond er nog meer op die tape, vertel! Sonic Youth, Joy Division, Swans, Pixies?
Aha. It Dockumer Lokaeltsje, ook puik.quote:
Als hij of zij nog niet is ingedaald is dat ook geen probleem, want het kan ook net voor of tijdens de bevalling nog gebeuren (al is dat bij een eerste iets ongebruikelijker dan bij een tweede). En een kind dat is ingedaald kan helaas ook weer 'uitdalen'. Ivan bleef in die periode maar op en neer gaan!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Vanmiddag krijgen we weer een update van de verlokundige omtrent het indalen van l'Aiglon. Een downdate dus eigenlijk.
Dat is fijn! Hoeft ze ook niet plat als de vliezen in de Hema breken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:31 schreef Gellius het volgende:
Wij hebben de indruk dat B. al flink aan het indalen is. De Bevallige heeft veel meer lucht, de laatste tijd, en minder 't zuur.
quote:The elk, or wapiti (Cervus canadensis), is one of the largest species of deer in the world and one of the largest mammals in North America and eastern Asia.
Verdorie, ik had net tot Noorwegen besloten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:38 schreef Frollo het volgende:
http://cid-3c811b34b28f17(...)e.aspx/Canada%202010
Geen zorgen, de lol is er bij mij inmiddels ook wel van af en hij wordt binnenkort vervangen. Al wacht ik daar natuurlijk wel een paar dagen mee. Men mag immers niet de indruk krijgen dat ik me iets aantrek van wat anderen zeggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:24 schreef Gellius het volgende:
Ik vind je avatar nog steeds erg lelijk, Frollo.
- run faster than spousequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:28 schreef ShadyLane het volgende:
- black bear: fight back
- grizzly: play dead unless it starts to eat you, then fight back
'Verdorie'?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:28 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Verdorie, ik had net tot Noorwegen besloten.
Je hebt hem tenminste nog aangeschaft!quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef Gellius het volgende:
Dat heb ik dus precies zo. Generation A ligt al een week op de leuning van de Klippan.
Klopt, al is de hype alweer over zijn hoogtepunt heen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:50 schreef Lienekien het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan deze avatar, Frollo? Je ziet ze her en der in deze stijl!
Net als bij Brusselmans, maar daar kun je tenminste nog om lachen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Gellius het volgende:
Geen idee, Frollo. Zijn boeken werden op de duur volkomen inwisselbaar.
De laatste keer dat ik een Brusselmans las heb ik anders best zitten schateren. Maar goed, dat is ook alweer een jaar of vijf geleden, dus over de twintig boeken die sindsdien zijn verschenen kan ik niet oordelen.quote:
Ian_Nick, of zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt, al is de hype alweer over zijn hoogtepunt heen.
Er is een user, ik weet niet eens meer wie, die op verzoek avatars van users natekent in zijn eigen stijl, die zich voornamelijk typeert doordat de onderwerpen steevast boos kijken. Het leek me leuk om te zien wat hij van Frollo, die toch al boos kijkt, zou maken.
Nou Gellius, ik heb aan een collega gehangen en gezegd: "ďkgajeheelergmissen, dankjewelvoordegoedesamenwerking" en vooral: "wesprekenelkaarnogwelhč?"quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:15 schreef Gellius het volgende:
En jullie? Hoe zijn jullie de ochtend begonnen? [/u][/b]
Het is een bloedserieuze man hoor, maar ook wel vriendelijk en benaderbaar en zijn werk staat natuurlijk bol van de zwarte humor. (is nu duidelijk dat ik hem wel eens gesproken hebquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
Foetus, die vond ik zo stoer hč, als puber. Dat was pas echt gevaarlijke muziek! Agressief en compromisloos! Pas jaren later kwam ik erachter dat hij grotendeels gewoon zat te dollen.
Hij luistert best goed! Knap gedaan Gellisu.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:49 schreef Gellius het volgende:
OK, nu kan je terug op je ouwe, Frollo.
Beoordeeld en goed bevonden. En de school bezocht waar Spruit 1 einde jaar naar toe gaat, heel fijne school.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:15 schreef Gellius het volgende:
En jullie? Hoe zijn jullie de ochtend begonnen?
Neenee, ik doe daar niet aan mee, en ik begin mijn identiteit met de dag meer te ontlenen aan het feit dat ik NIET naar oh oh cherso kijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:55 schreef Frollo het volgende:
Da's ook wat, ik ben een paar weken weg en heel Nederland blijkt Oh Oh Cherso te kijken.
Zo onaangepast is dat kereltje niet, volgens mij. Ik vind vooral z'n taaltje erg mooi.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:30 schreef TitusPullo het volgende:
Wat een obligate voorliefde voor onaangepasten, Ringo.
Daarin heb je gelijk: hem vind ik de meest sympathieke van het stel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zo onaangepast is dat kereltje niet, volgens mij. Ik vind vooral z'n taaltje erg mooi.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Neenee, ik doe daar niet aan mee, en ik begin mijn identiteit met de dag meer te ontlenen aan het feit dat ik NIET naar oh oh cherso kijk.
Een wát?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:52 schreef TitusPullo het volgende:
een You Tube- verjaardagsfeestje,
Ik ben bang dat dit raadsel niet meer opgelost gaat worden, k_man.quote:
Serieus?quote:Op zondag 26 september 2010 13:21 schreef TitusPullo het volgende:
Zo'n verjaardagsfeest dat uiteindelijk grotendeels bestaat uit de vertoning van filmpjes die voorhanden zijn op YouTube.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef Thisbe het volgende:
Nee, ik blijf een Brabo. Een zachte g is veel eleganter!
Nee dat gegrom en gegorgel is een feest om naar te luisteren.quote:Op zondag 26 september 2010 21:06 schreef Ringo het volgende:
Het is net als met zacht brood: het spul hapt lekker weg, maar uiteindelijk wil je toch iets stevigs te kauwen hebben.
Het heeft op z'n best iets vertederends.
Ik heb me altijd verbaasd hoezeer de stereotypen van Noord en Zuid ineens diametraal omslaan zodra je een landsgrens passeert, en 'zuid' dus ineens 'noord' geworden is, met alle bijpassende connotaties. Zoals Noord-Fransen gelden als vreugdeloze calvinistische rotzakken, terwijl zij toch een stuk zuidelijker leven dan onze Brabanders en Limburgers, die zo driftig tamboeren op hun bourgondische levenslust.quote:Op zondag 26 september 2010 22:17 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee dat gegrom en gegorgel is een feest om naar te luisteren.
Even quoten, zodat je niet meer terug kunt.quote:Op zondag 26 september 2010 22:30 schreef Gellius het volgende:
Ik heb me altijd verbaast hoezeer de stereotypen van Noord en Zuid ineens diametraal omslaan zodra je een landsgrens passeert, en 'zuid' dus ineens 'noord' geworden is, met alle bijpassende connotaties. Zoals Noord-Fransen gelden als vreugdeloze calvinistische rotzakken, terwijl zij toch een stuk zuidelijker leven dan onze Brabanders en Limburgers, die zo driftig tamboeren op hun bourgondische levenslust.
Spanjaarden én Arabieren zijn met ons.quote:Op zondag 26 september 2010 22:17 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee dat gegrom en gegorgel is een feest om naar te luisteren.
Ik bedoel maar. Ziehier. In veel landen geldt "het zuiden" als een achterlijk mongolenreservaat. Dat is voor de Fransen niet anders als de Duisters. Hm. In Engeland is het omgekeerd, dat is waar.quote:Op zondag 26 september 2010 22:58 schreef Ringo het volgende:
Het is overigens in dezen wel vreemd, dat ik het Vlaams als een hogere cultuurtaal beschouw, maar het benedenriviers binnen onze landsgrenzen als een graag te onderschatten tongval.
En wat te denken van deze zin?quote:Op zondag 26 september 2010 23:15 schreef Thisbe het volgende:
Had ik al gezegd dat er niks boven Brabant gaat?
En Gellius, je maakte een spelfout, vandaar mijn quote!
Weet ik. Gůn me nu die gracieuze aftocht.quote:Op zondag 26 september 2010 23:15 schreef Thisbe het volgende:
En Gellius, je maakte een spelfout, vandaar mijn quote!
quote:Op zondag 26 september 2010 23:18 schreef Thisbe het volgende:
Je mag best een biertje komen drinken met carnaval Ringo! Op voorwaarde dat je je mond houdt en niet mee probeert te zingen.
Ik ben maar weer aan het eindeloos hertenjagen, dat doe ik met flessen wijn. Het is werkelijk niet goed, want er moeten andere dingen gedaan.quote:
Mee eens.quote:Op maandag 27 september 2010 02:06 schreef JAM het volgende:
Je maakt mooie dingen jongen. Zeer zeker.
Nee, dan heb je het voormekaarquote:Op zondag 26 september 2010 23:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Spanjaarden én Arabieren zijn met ons.
Hoera en welgefeliciteerd, Batuwu. Mooie gelegenheid om de fleurige bloezen weer eens uit de kast te halen.quote:Op maandag 27 september 2010 07:30 schreef Claudia_x het volgende:
B. is vandaag jarig.
[ afbeelding ]
Leuk!quote:
De achternaamgenoot heet Gerco, en hij moet een rotend reizen om bij mij de collega uit te hangen. Gewoonlijk is hij in Woerden gestationeerd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:53 schreef Ringo het volgende:
Dan wil ik nog wel even zeggen dat fans in Japan altijd tof zijn en dat mijn achternaamgenoot de groeten mag krijgen (al kennen wij elkaar vast helemaal niet).
Nu ja, en wat verder nog? 't Is bitter koud hier.
Ik begrijp het ook niet. Ik zie al mensen met dikke jassen lopen. Ik doe doorgaans pas een zomerjas aan als het kouder is dan een graadje of 17. Een winterjas trek ik pas uit de kast bij 5 graden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef Gellius het volgende:
En ik weet niet waar jullie het over hebben qua kou. Ik ging vandaag nog gewoon in een overhemd en zo'n oerdegelijk, maar dun Northfacejasje over straat.
WInUAE werkt niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:35 schreef Gellius het volgende:
Ik heb overigens nog steeds geen emulator gevonden om X29: Retaliator goed (dus: soepel!) op te kunnen spelen.
Proberen. Het is ook weer niet zo dat ik dagelijks vertwijfeld het net afstruin naar emulatoren.quote:
Heb je Civ V alweer uit dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:35 schreef Gellius het volgende:
Ik heb overigens nog steeds geen emulator gevonden om X29: Retaliator goed (dus: soepel!) op te kunnen spelen.
Half Life 2, vandaar de haakjes om oud.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef Gellius het volgende:
Welk oud spel, Z?
En nee, geen weeën. En ik weet niet waar jullie het over hebben qua kou. Ik ging vandaag nog gewoon in een overhemd en zo'n oerdegelijk, maar dun Northfacejasje over straat.
Nou ja, je kunt er waarschijnlijk maar beter eerlijk over zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef Gellius het volgende:
Ik ging vandaag nog gewoon in [..] zo'n oerdegelijk, maar dun Northfacejasje over straat.
Bijna op je muil gaan in een bomvolle, spekgladde stationshal is ook geen teken van elegantie...quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:30 schreef Lienekien het volgende:
Zolen met een beetje profiel zijn ook zo onelegant.
Cowboylaarzen? Niet iedere man komt daarmee weg Ringo! Dat schreeuwt om foto's natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:51 schreef Ringo het volgende:
Dit doet mij eraan denken dat ik mijn glimmende roodbruinecowboylaarzen
moet laten repareren.
(Waarmee je in de regen overigens ook voortdurend op je bek gaat.)
Ik heb ze voor een prikkie gekocht bij Episode in Amsterdam. Prachtige dingen, die ik al sinds mijn zestiende wilde hebben maar nooit durfde kopen, laat staan dragen. Nu wel, en ze staan me goed. Dwz stonden, want al snel lieten de zolen los, na een dagje regenwandelen, die krengen hebben natuurlijk jarenlang op een of andere zolder staan te verdrogen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:07 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Cowboylaarzen? Niet iedere man komt daarmee weg Ringo! Dat schreeuwt om foto's natuurlijk.
Wijlen mijn opa is gestopt door iedere dag een uur later te beginnen. Als je dat nu per minuut doet dan kan je nog even genieten, maar houdt het toch vanzelf op.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef Gellius het volgende:
Hij was dan ook gestopt, meen ik. Dat is flinker dan ik ben. Ik rook enkel nog na zessen. Maar rook.
Wat een eerlijk compliment.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:35 schreef mane het volgende:
[..]
. Het is onderdeel van je charme.
Op dit moment precies tweeëntwintig en een halve dag. En het gaat uitstekend. Af en toe zijn er momenten dat ik erg veel zin heb om te roken -- bijvoorbeeld als ik een dag heb geklust en vervolgens een kopje espresso drink na het eten -- maar die neiging duurt niet lang.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:10 schreef Gellius het volgende:
Hoe staat het met het roken, broer?
quote:Ziet u als een berg op tegen de stress en het organiseren van ruim 200 aandachtspunten van de verhuizing? Zoekt u ondersteuning van een professional die dagelijks bezig is met zaken die voor u nieuw zijn?
Dan stellen wij graag de Verhuisdirigente aan u voor. Zij geeft professioneel advies en coördineert alle facetten van het verhuisproces. Zij zorgt ervoor dat u weloverwogen en bewust kan kiezen voor een oplossing die het beste past bij uw wensen.
Niemand zei wat terug.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:13 schreef Ringo het volgende:
Wow! Heeft men hier een leven, dat 't zo stil is?
Ik niet in ieder geval.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:13 schreef Ringo het volgende:
Wow! Heeft men hier een leven, dat 't zo stil is?
Erg leuk, Dootje. Ik verheug me op 'The man without a chin playing the violin.'quote:Op donderdag 30 september 2010 00:29 schreef DO2 het volgende:
Even tussendoor:
[ afbeelding ]
Wel of niet grappig, mensen?
Roept u maar...
Tering JAM, dat had ik niet achter je gezocht! En het goede eiland ook nog.quote:
Het ging godzijdank 'ns een keer niet over voetbal.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Jammer ook dat het niet over Contador ging bij DWDD.
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:51 schreef k_man het volgende:
Het ging godzijdank 'ns een keer niet over voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |