abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87211637
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:38 schreef rubje het volgende:
kennen we nog die late nite talkshow van Greg.... op CBS die over de Zune heeft en het "Zune zucks"heeft?
_O- Iemand die dat YouTube filmpje nog kent? ;)
Geweldig inderdaad _O-
pi_87211700
En het is natuurlijk deze:
:') Alhoewel die 1e ook geniaal is!
pi_87215862
Woei!

Vriendinnetje heeft net een Apple TV voor me meegenomen uit NY!

Wat glimt ie onder de tv!!

Ik heb geen hmdi kabel :')

Aan de andere kant hangt mijn Mini al aan de tv, dus who cares. Mooi doosje, lief lichtje, en mocht
het nodig zijn kan ie tijdelijk als paperweight dienst doen :D
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:08:41 #229
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_87216612
T was trouwens gelukt weer om in te loggen als Apple Dev..
Had ze gebeld :P
Moest inloggen met mn ID ipv met mn email adres (als je gratis aanmeld, wat ik ooit eens gedaan had, moet je dus wel met je email inloggen).
Ik was niet de eerste zei die _O-
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_87217682
is dit nu het centrale Microsoft topic :{ ?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_87218778
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:45 schreef ChungLingSoo het volgende:
Woei!

Vriendinnetje heeft net een Apple TV voor me meegenomen uit NY!

Wat glimt ie onder de tv!!

Ik heb geen hmdi kabel :')

Aan de andere kant hangt mijn Mini al aan de tv, dus who cares. Mooi doosje, lief lichtje, en mocht
het nodig zijn kan ie tijdelijk als paperweight dienst doen :D
wat heb je er nu aan de apple tv als er nog geen content beschikbaar is in NL?
pi_87219193
Je kunt toch gewoon de content in je library bekijken?
Nee.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:28:01 #233
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87219514
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:20 schreef PimD het volgende:
Je kunt toch gewoon de content in je library bekijken?
Idd, streamen vanaf je mac of iOS ding. Er zijn mensen die een AirPort Express kochten alleen voor AirTunes, $99 voor een kastje dat ook video aankan is dan niet duur :)

Als hij hier te koop is haal ik er misschien ook wel een.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87220793
ah ik dacht dat je alleen online content kon bekiken, maar je kan het ook dus streamen :)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:32:12 #235
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_87222654
blijft alleem jammer dat het kreng geen 1080p aan kan. Echt een zeperd. En dan al die meuk nog omzetten naar de supported bestandsformaten.

Nee zonder streaming diensten is het weinig die apple tv.
pi_87223568
AppleTV: toch een van mijn beste Apple-aankopen ever. Voor de 1080p hebben we de PS3 en heel erg veel verschil zie ik nu ook weer niet.
Calmer than you are
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:54:09 #237
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_87223830
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
AppleTV: toch een van mijn beste Apple-aankopen ever. Voor de 1080p hebben we de PS3 en heel erg veel verschil zie ik nu ook weer niet.
Tja, dus dan koop je een crippled mediaplayer die maar een handjevol formaten aankan.

"Ik zie niet zoveel verschil" is niet echt een argument natuurlijk. In dit geval zijn er toch echt veel betere alternatieven.
pi_87223881
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:00 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Geweldig inderdaad _O-
die is wel erg flauw. niet echt grappig ook.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:20:07 #239
315847 mac_this
Ja, het overkomt iedereen wel!
pi_87224928
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:28 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Idd, streamen vanaf je mac of iOS ding. Er zijn mensen die een AirPort Express kochten alleen voor AirTunes, $99 voor een kastje dat ook video aankan is dan niet duur :)

Als hij hier te koop is haal ik er misschien ook wel een.
Ik dacht dat ik hem in Duitsland bij de APR ook gezien had :@ ?!
pi_87227997
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:54 schreef Adames het volgende:

[..]

die is wel erg flauw. niet echt grappig ook.
Nee hoor, hij is wel grappig!
pi_87229260
Nevermind :P.

[ Bericht 49% gewijzigd door febster op 05-10-2010 22:49:20 ]
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_87229972
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja, dus dan koop je een crippled mediaplayer die maar een handjevol formaten aankan.

"Ik zie niet zoveel verschil" is niet echt een argument natuurlijk. In dit geval zijn er toch echt veel betere alternatieven.
Die formats zijn geen probleem als je al een Mac hebt en je met ATVFlash een hele hoop kan toevoegen. Zo crippled is ie niet.

En dat alternatief staat ook hier. En ik zie weinig verschil is dan voor mij wel een argument; ik kijk eerder een HD film op de AppleTV dan een bluray op de PS3
Calmer than you are
pi_87231152
Voordat dat ding 1080p en apps aankan vind ik het een faal. Beiden zijn een kwestie van tijd natuurlijk, maar op dit moment vind ik het niks. Ook omdat je nog niet makkelijk NL ondertitelde films kan kijken
pi_87235373
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:29 schreef retorbrapi het volgende:
Voordat dat ding 1080p en apps aankan vind ik het een faal. Beiden zijn een kwestie van tijd natuurlijk, maar op dit moment vind ik het niks. Ook omdat je nog niet makkelijk NL ondertitelde films kan kijken
nlondertils.com en Submerge: 3 minuten werk om ondertitels onder een AppleTV-format te krijgen. ;)
Calmer than you are
pi_87235382
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 07:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

nlondertils.com en Submerge: 3 minuten werk om ondertitels onder een AppleTV-format te krijgen. ;)
3 minuten te veel aangezien andere het wel normaal doen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 oktober 2010 @ 08:02:45 #246
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_87235450
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Die formats zijn geen probleem als je al een Mac hebt
Waarom is dat geen probleem :? Ik moet nog steeds alles naar itunes geaccepteerde bestandsformaten omzetten. Mijn huidige mediaplayer slikt alles. .mkv, .wmv, .iso, .m2ts, .vob

En de streaming diensten het enige wat de apple tv interessanter maakt dan de andere werkt voorlopig maar in een handjevol landen.

quote:
en je met ATVFlash een hele hoop kan toevoegen. Zo crippled is ie niet.
Kom zeg, is het argument hier niet altijd "it just works" En nu ga je roepen dat je de boel kan hacken en dat hij dan niet crippled is.

quote:
En dat alternatief staat ook hier. En ik zie weinig verschil is dan voor mij wel een argument; ik kijk eerder een HD film op de AppleTV dan een bluray op de PS3
De PS3 is dan ook op de eerste plaats een gamedevice en geen dedicated mediaplayer. En daarnaast is het simpelweg belachelijk dat in deze tijd van HD TV's apple nog steeds kiest voor HD Ready en meer niet. Daar kan je 5 jaar geleden nog wel zonder problemen mee wegkomen, maar nu kunnen alternatieven van 79,- simpelweg (veel) meer.
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 07:55 schreef Godtje het volgende:

[..]

3 minuten te veel aangezien andere het wel normaal doen.
Precies, embedded, .srt, .sub
pi_87235647
Mijn AppleTV met ATV-flash pakt .mkv ook; andere formats download ik niet. En die embedded srt pakt ie dan ook prima. Downloaden, doorsluizen naar AppleTV en afspelen maar.

En ik zeg niet dat 'it just works'; mijn iPhone en iPad zijn ook gehackt. Voor nog geen 200 euro heb ik al twee jaar erg veel plezier van mijn AppleTV.
Calmer than you are
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 oktober 2010 @ 08:49:04 #248
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_87235963
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 08:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mijn AppleTV met ATV-flash pakt .mkv ook; andere formats download ik niet. En die embedded srt pakt ie dan ook prima. Downloaden, doorsluizen naar AppleTV en afspelen maar.

En ik zeg niet dat 'it just works'; mijn iPhone en iPad zijn ook gehackt. Voor nog geen 200 euro heb ik al twee jaar erg veel plezier van mijn AppleTV.
Nogmaals, voor 79,- euro en twee jaar geleden voor 149,- had je een apparaat dat veel meer kan.
pi_87236182
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 08:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nogmaals, voor 79,- euro en twee jaar geleden voor 149,- had je een apparaat dat veel meer kan.
Nogmaals, ik heb bijzonder veel plezier van mijn AppleTV. En wat ie doet 'out-of-the-box' is voor mij erg prima; wat ie doet met een atv-flash is voor mij erg erg prima.
Calmer than you are
pi_87236389
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Nogmaals, ik heb bijzonder veel plezier van mijn AppleTV. En wat ie doet 'out-of-the-box' is voor mij erg prima; wat ie doet met een atv-flash is voor mij erg erg prima.
Leuk voor je. :)
Het blijft een device met een zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')