Geweldig inderdaadquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:38 schreef rubje het volgende:
kennen we nog die late nite talkshow van Greg.... op CBS die over de Zune heeft en het "Zune zucks"heeft?
Iemand die dat YouTube filmpje nog kent?
wat heb je er nu aan de apple tv als er nog geen content beschikbaar is in NL?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:45 schreef ChungLingSoo het volgende:
Woei!
Vriendinnetje heeft net een Apple TV voor me meegenomen uit NY!
Wat glimt ie onder de tv!!
Ik heb geen hmdi kabel
Aan de andere kant hangt mijn Mini al aan de tv, dus who cares. Mooi doosje, lief lichtje, en mocht
het nodig zijn kan ie tijdelijk als paperweight dienst doen
Idd, streamen vanaf je mac of iOS ding. Er zijn mensen die een AirPort Express kochten alleen voor AirTunes, $99 voor een kastje dat ook video aankan is dan niet duurquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:20 schreef PimD het volgende:
Je kunt toch gewoon de content in je library bekijken?
Tja, dus dan koop je een crippled mediaplayer die maar een handjevol formaten aankan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
AppleTV: toch een van mijn beste Apple-aankopen ever. Voor de 1080p hebben we de PS3 en heel erg veel verschil zie ik nu ook weer niet.
die is wel erg flauw. niet echt grappig ook.quote:
Ik dacht dat ik hem in Duitsland bij de APR ook gezien hadquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Idd, streamen vanaf je mac of iOS ding. Er zijn mensen die een AirPort Express kochten alleen voor AirTunes, $99 voor een kastje dat ook video aankan is dan niet duur
Als hij hier te koop is haal ik er misschien ook wel een.
Nee hoor, hij is wel grappig!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:54 schreef Adames het volgende:
[..]
die is wel erg flauw. niet echt grappig ook.
Die formats zijn geen probleem als je al een Mac hebt en je met ATVFlash een hele hoop kan toevoegen. Zo crippled is ie niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, dus dan koop je een crippled mediaplayer die maar een handjevol formaten aankan.
"Ik zie niet zoveel verschil" is niet echt een argument natuurlijk. In dit geval zijn er toch echt veel betere alternatieven.
nlondertils.com en Submerge: 3 minuten werk om ondertitels onder een AppleTV-format te krijgen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:29 schreef retorbrapi het volgende:
Voordat dat ding 1080p en apps aankan vind ik het een faal. Beiden zijn een kwestie van tijd natuurlijk, maar op dit moment vind ik het niks. Ook omdat je nog niet makkelijk NL ondertitelde films kan kijken
3 minuten te veel aangezien andere het wel normaal doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
nlondertils.com en Submerge: 3 minuten werk om ondertitels onder een AppleTV-format te krijgen.
Waarom is dat geen probleemquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Die formats zijn geen probleem als je al een Mac hebt
Kom zeg, is het argument hier niet altijd "it just works" En nu ga je roepen dat je de boel kan hacken en dat hij dan niet crippled is.quote:en je met ATVFlash een hele hoop kan toevoegen. Zo crippled is ie niet.
De PS3 is dan ook op de eerste plaats een gamedevice en geen dedicated mediaplayer. En daarnaast is het simpelweg belachelijk dat in deze tijd van HD TV's apple nog steeds kiest voor HD Ready en meer niet. Daar kan je 5 jaar geleden nog wel zonder problemen mee wegkomen, maar nu kunnen alternatieven van 79,- simpelweg (veel) meer.quote:En dat alternatief staat ook hier. En ik zie weinig verschil is dan voor mij wel een argument; ik kijk eerder een HD film op de AppleTV dan een bluray op de PS3
Precies, embedded, .srt, .subquote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
3 minuten te veel aangezien andere het wel normaal doen.
Nogmaals, voor 79,- euro en twee jaar geleden voor 149,- had je een apparaat dat veel meer kan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mijn AppleTV met ATV-flash pakt .mkv ook; andere formats download ik niet. En die embedded srt pakt ie dan ook prima. Downloaden, doorsluizen naar AppleTV en afspelen maar.
En ik zeg niet dat 'it just works'; mijn iPhone en iPad zijn ook gehackt. Voor nog geen 200 euro heb ik al twee jaar erg veel plezier van mijn AppleTV.
Nogmaals, ik heb bijzonder veel plezier van mijn AppleTV. En wat ie doet 'out-of-the-box' is voor mij erg prima; wat ie doet met een atv-flash is voor mij erg erg prima.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals, voor 79,- euro en twee jaar geleden voor 149,- had je een apparaat dat veel meer kan.
Leuk voor je.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb bijzonder veel plezier van mijn AppleTV. En wat ie doet 'out-of-the-box' is voor mij erg prima; wat ie doet met een atv-flash is voor mij erg erg prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |