quote:Op donderdag 23 september 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
En ik ga zo off
Hopelijk op tijd terug voor ER
Ik ookquote:Op donderdag 23 september 2010 20:12 schreef JJH het volgende:
Ik ga straks Oh Oh Cherso kijken, nu eerst even ER op de achtergrond.
Dat ookquote:Op donderdag 23 september 2010 20:12 schreef JJH het volgende:
Ik ga straks Oh Oh Cherso kijken, nu eerst even ER op de achtergrond.
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:20 schreef MissBliss het volgende:
Trouwens: eerst even een Kitty-update: ze eet en drinkt eindelijk weerkomt langzaam op gang sinds dinsdag. Het retedureultrauitgebreide bloedonderzoek heeft NIKS opgeleverd
En echt álles is gecheckt
Het beest was gewoon op dieet ofzo
Maar alles is/lijkt weer goed dus
YAYquote:Op donderdag 23 september 2010 20:20 schreef MissBliss het volgende:
Trouwens: eerst even een Kitty-update: ze eet en drinkt eindelijk weerkomt langzaam op gang sinds dinsdag. Het retedureultrauitgebreide bloedonderzoek heeft NIKS opgeleverd
Nee joh, stom beestquote:Op donderdag 23 september 2010 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
![]()
je zou nooit meer naar de DA gaan
Nou zegquote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Re, trouwen??? Dat is nog ongeloofwaardiger dan dat qltel en ik getrouwd zijn
Dank jequote:
Go Kitty!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:20 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Go Kitty!En go marriage!
![]()
Ik heb net de kittens hun eerste pasjes/scharreltjes buiten de mand laten maken.![]()
Iedereen (moeder en tante incluis) was er eventjes beduusd van.
Sterktequote:Op donderdag 23 september 2010 20:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat het met kitty weer beter gaat.
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Koud enzo dus za geen lichtjesroute fietsen
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
En hoezo vragen jullie je af wat Q op haar kerfstokje heeft?
Zijn jullie het sms-incident alweer vergeten?
Oooh datquote:Op donderdag 23 september 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
Maarreh, van harte gefeliciteerd jullie!quote:
Ik kom hier te weinig.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
Sjoors Kloennie, terwijl je een Re hebtquote:
Kaasknabbels voor Sjefke!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:05 schreef Cat22 het volgende:
Bestelt er wel eens iemand honde- of kattevoer bij Zooplus? Ik heb namelijk een code twv 5 euro die ik toch niet gebruik.
Tegenwoordig staat ER voor Expeditie Robinson.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sjoors Kloennie, terwijl je een Re hebt![]()
quote:
Ja die heb ik daar gekocht!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Verrek ja!Heb je die daar gekocht?
Eens kijken of de code ook goed is voor knabbels.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Kloennie doet niet mee aan Expeditie Robinson Ing
Ik ben nog even wezen bubbelen en ik had IETSJE schuim er in gedaan.
Twee tellen de bubbels aan en:
[ afbeelding ]
Toen lag ik er in en toen was dit mijn uitzicht voor mijn gezicht
[ afbeelding ]
Nice! Dan ga ik ze bestellen en neem ze mee eind oktober.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die heb ik daar gekocht!
Omdat ik ze meteen bij haar wilde laten bezorgen!
Ja diequote:
Meer water drinken pipo, je hebt er van de week nog hartelijk om gelachenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef APK het volgende:
Opblaasvisjes vangen.![]()
Wat was dat SMS-incident dan?
Daar heb je de politie toch niet voor gebeld?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
Meer water drinken pipo, je hebt er van de week nog hartelijk om gelachen
Q smste mij met een nieuw nr alsof ze een of andere kerel wasquote:
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 23 september 2010 21:22 schreef APK het volgende:
[..]
Daar heb je de politie toch niet voor gebeld?
Dan ist een ander incident. Q. zat hier te roepen dat ze een strafblad heeft. Of in ieder geval een aantekening. En jij en oh-oh weten het.quote:
Ja maar dat ga ik toch niet vertellenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ist een ander incident. Q. zat hier te roepen dat ze een strafblad heeft. Of in ieder geval een aantekening. En jij en oh-oh weten het.![]()
En wij niet.
Ik zou bijna ja zeggen, maar ik moet morgenmiddag ook werken.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog 1 dagje en dan weekend![]()
En ik ben morgen vanaf half 12 helemaal alleen op het werk, wie komt er ff koffie drinken?
Waar woont je werk?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik ben morgen vanaf half 12 helemaal alleen op het werk, wie komt er ff koffie drinken?
Ik zou wel willen maar tegen die tijd is de koffie vast al koud.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:29 schreef JJH het volgende:
Ik kan er niet tegen als ik dingen niet weet als ik het wel wil weten, zeker als het dit soort dingen zijn.
Oh oh Cherso.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
Ik kijk even naar die drama's in Cherso.
Anders kan ik straks niet meepraten over kersboompies en woknokken
Kom je halfweg (nou ja, 3/4) van de reis even hier langs.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar tegen die tijd is de koffie vast al koud.
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Q smste mij met een nieuw nr alsof ze een of andere kerel was
Vertel eens, hoe ging dat met jou en Re op FOK?
Hebben jullie elkaar echt hier 'ontmoet'?
En toen? En toen?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij zocht modellen om te fotograferen en ik bood me aan
wij zitten beide tequote:Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
Ik kijk even naar die drama's in Cherso.
Anders kan ik straks niet meepraten over kersboompies en woknokken
En de rest is geschiedenis.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Werkt die ouwe truc nog steeds?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef MissBliss het volgende:
Toen heb ik eerst een paar keer afgezegd met een smoes, omdat ik het eng vond (heb ik hem volgens mij nooit verteldquote:
Dieteels willen wequote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen heb ik eerst een paar keer afgezegd met een smoes, omdat ik het eng vond (heb ik hem volgens mij nooit verteld) en toen ben ik toch gegaan. Foto's maken ws leuk en toen een maand later sprak ik hem een keer op msn toen m'n ouders net op vakantie waren gegaan en ik me eenzaam voelde
en toen nodigde hij me uit om uit eten te gaan en naja daar begon het een beetje mee
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen heb ik eerst een paar keer afgezegd met een smoes, omdat ik het eng vond (heb ik hem volgens mij nooit verteld) en toen ben ik toch gegaan. Foto's maken ws leuk en toen een maand later sprak ik hem een keer op msn toen m'n ouders net op vakantie waren gegaan en ik me eenzaam voelde
en toen nodigde hij me uit om uit eten te gaan en naja daar begon het een beetje mee
Wat... jomantisch.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat een beauty!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
Hebben jullie al gezien hoe groot Anna is gegroeid?
ik heb hem wel sporadisch op msn gesproken in die maand maar dat ging alleen over de foto's.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef Greys het volgende:![]()
Dus er is niet gezoend ofzo bij dat foto's maken?
En een maand later sprak je hem pas op MSN, had je in de tussentijd niet de neiging om eerder contact op te nemen dan?
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
En volgens mij de prinses van het huishouden. Ze kijkt nog steeds zo minzaam.quote:
ho-ho niet de boel verdraaien. Ik zei dat ik ondanks mijn incident een VOG kon krijgen, en dat als ik het deed wat de ovj adviseerde geen aantekening hadquote:Op donderdag 23 september 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ist een ander incident. Q. zat hier te roepen dat ze een strafblad heeft. Of in ieder geval een aantekening. En jij en oh-oh weten het.![]()
En wij niet.
Heul niet! Meer detailsquote:Op donderdag 23 september 2010 22:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ik heb hem wel sporadisch op msn gesproken in die maand maar dat ging alleen over de foto's.
Ingetje: dit zijn al genoeg details
Het ligt er helemaal aan hoe intiem je de groeten doet.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:14 schreef Qwea het volgende:
Van groeten wordt je niet zwanger hoor!
Ja, kijk, dat krijg je er nou van als ik niet de volledige informatie heb. Dan ga ik verkeerde zaken vertellen.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
ho-ho niet de boel verdraaien. Ik zei dat ik ondanks mijn incident een VOG kon krijgen, en dat als ik het deed wat de ovj adviseerde geen aantekening had
Jij eerst!quote:
Wat JJH zegt... dat ligt er maar aan wat je favoriete manier van begroeten isquote:Op donderdag 23 september 2010 22:14 schreef Qwea het volgende:
Van groeten wordt je niet zwanger hoor!
Heel simpel ; je er niet mee bemoeienquote:Op donderdag 23 september 2010 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, kijk, dat krijg je er nou van als ik niet de volledige informatie heb. Dan ga ik verkeerde zaken vertellen.![]()
Jeetje, hoe kunnen we dat nu oplossen?
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heel simpel ; je er niet mee bemoeien![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat JJH zegt... dat ligt er maar aan wat je favoriete manier van begroeten is
Wijsneuzenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Het ligt er helemaal aan hoe intiem je de groeten doet.
Jij begon. Teaser.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heel simpel ; je er niet mee bemoeien![]()
Nee nog niet. Mij kennende zal het wel ergens volgende week worden voordat ik ga kijkenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef Qwea het volgende:
Ich gehe zo slaffen. GREES! GA morgenBen je al zenuwachtig?
Trusten Qutje.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef Qwea het volgende:
Ich gehe zo slaffen. GREES! GA morgenBen je al zenuwachtig?
Ik weet het knul.quote:
over spinnen gesproken, er hing hier een gigantisch ding voor de deur aan een draadje, probeer ik em in de zoeker van mijn telefoon te krijgen, zie ik niets meer, kijk ik op, hangt hij er ook niet meerquote:Op donderdag 23 september 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
Wat een bakbeest!![]()
Er zit hier een GIGA spin tegen de muur. En Yoko loert op een kans hem te grazen te nemen.
meer als in, als ik em vast heb valt het niet eens zo op dat hij zo groot isquote:Op donderdag 23 september 2010 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet het knul.![]()
Klopje op je hoofd en kneepje in je blozende wangetje.![]()
Ah, Satsu heeft de vijand ook ontdekt.
Straks heb ik 2 katten met een nekhernia van het naar boven turen.
Ik hoop dat Greys terugleest!quote:Op donderdag 23 september 2010 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
over spinnen gesproken, er hing hier een gigantisch ding voor de deur aan een draadje, probeer ik em in de zoeker van mijn telefoon te krijgen, zie ik niets meer, kijk ik op, hangt hij er ook niet meer
kijk ik naar beneden, is hij mijn schoen opgeklommen op weg naar boven
Ow ja, dat ook. Mr. Kolenschop.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meer als in, als ik em vast heb valt het niet eens zo op dat hij zo groot is
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:33 schreef APK het volgende:
Nou, nog eentje voor het slapen gaan dan:
pixel-vfl3z5WfW.gif
Wat leuk!quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:41 schreef Rewimo het volgende:
Het bakje kattenegelvoer is helemaal leeg
Als je goegelt op vfl3z5WfW.gif krijg je wel een hit op Youtube, zou ze die bedoelen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:33 schreef APK het volgende:
Nou, nog eentje voor het slapen gaan dan:
pixel-vfl3z5WfW.gif
Ze zocht een liedje van Nina en Frederik, dus die is het niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:07 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge![]()
[..]
Als je goegelt op vfl3z5WfW.gif krijg je wel een hit op Youtube, zou ze die bedoelen?
Die ook niet, maar ze is wel een beetje 'anders'quote:
Nee dankje, ik denk dat m'n collega's dan een beetje raar opkijkenquote:
Spooky, de afbeelding doet het niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dankje, ik heb er zelf al eentje.
ICT-kunde zit blijkbaar in de familiequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:21 schreef APK het volgende:
[..]
Spooky, de afbeelding doet het niet.
Edit: En de quote verandert opeens.
Ik zag 'm ff voorbij schieten ja, 18/10 ofzo toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
Ll, heb je de uitnodiging van The City Drink binnen?
Ik baal wel van de datum, dan zou ik eigenlijk al naar Sting gaan. Met in het voorprogramma... jawel....
15-10quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag 'm ff voorbij schieten ja, 18/10 ofzo toch?
Als ik kon, ging ik er nu op liggen!quote:
19-11 is afstudeerborrel van DVM, en 16-10 is de TAL-meet, dus denk dat het beide niks word.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
15-10
En 19-11 is die daarna, dus dan weet je dat ook vast
Hihi denk dat ze dan heel gek kijken bij jouquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik kon, ging ik er nu op liggen!![]()
Die is idd een stuk grijzer dan die van mij. Mooi!
December gaat ook gewoon door.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
19-11 is afstudeerborrel van DVM, en 16-10 is de TAL-meet, dus denk dat het beide niks word.
December ook nog iets of word het dan geskipped ivm vlak voor kerst e.d.?
17e is toch ook ver weg van kerstquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
December gaat ook gewoon door.
17e geloof ikZat mensen die geen reet om Kerst geven
Ja beide precies in het weekend toch? Ik heb dat ook altijd te laat door, nu nog vrij vragen voor dat weekje tussenin is nutteloos omdat de rest van de afdeling dat altijd al meteen in januari doetquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
Wat vallen die vrije dagen met de feestdagen echt enorm ruk he?
Moet veel meer vrije dagen dan anders over zien te houden voor het einde van het jaar, om dan dat weekje vrij te hebben!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja beide precies in het weekend toch? Ik heb dat ook altijd te laat door, nu nog vrij vragen voor dat weekje tussenin is nutteloos omdat de rest van de afdeling dat altijd al meteen in januari doet
Lekker!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
Wel gelukkig m'n vrij gekregen voor laatste week november en eerste december
Die was van MM.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:53 schreef Barbaaf het volgende:
Qwea, melden: Je eigen keutel op FOK! zetten
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:53 schreef Barbaaf het volgende:
Qwea, melden: Je eigen keutel op FOK! zetten
Hier scheen de zon, maar het begint net te gieten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:13 schreef Rewimo het volgende:
Het regent niet, en dat wil ik nog een paar uur zo houden. Christan moet voetballen. En ik ga mee
ik las beurtje en vroeg me al af wat voor taxichauffeur je bent...quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:56 schreef JJH het volgende:
Ik heb net tussen Raalte en Zwolle een buitje gehad.
Dat ligt dan meer aan jou.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik las beurtje en vroeg me al af wat voor taxichauffeur je bent...
"wait, this isn't what it looks like"quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij kwam ik iets te vroeg thuis
Caught in the act.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij kwam ik iets te vroeg thuis
Ik zat het me gister nog af te vragenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:15 schreef Strega het volgende:
Hier viel net Pagan's operatie oproep in de bus.
Vrijdag 1 oktober intake en vooronderzoeken.
maandag 4 oktober operatie.
Best bier in zijn flesje Amstel/Heineken/Grolsch/Hertog Jan/Warsteiner/Jupiler doen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:16 schreef Qwea het volgende:
Ik ga vanaaf zo een goeie vriend te grazen nemen met zn gezeik over bier
Hoe raad je het?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Best bier in zijn flesje Amstel/Heineken/Grolsch/Hertog Jan/Warsteiner/Jupiler doen?![]()
dat probeerde een vriend van me uit met me, had hij bavaria malt in een hertog flesje gedaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Best bier in zijn flesje Amstel/Heineken/Grolsch/Hertog Jan/Warsteiner/Jupiler doen?![]()
Ik heb twitter.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe raad je het?
Ik heb best bier gekocht en ik vind het best lekker? Ik had hem ff gemaild, hij vindt het grafgoor spul. Maar meneer is een merk bier drinken. Hij drinkt alleen merk bier. Al het andere is per definitie goor.
Dus ik had een duur speciaal biertje gekocht voor mn eigen.... En een best biertje... en ik heb ff het etiket verwijderd van dat speciaal biertje en op de fles van de best bier geproptdoppie zwart gemaakt, tadaaaa.
Vanaaf ff meenemen
Maar dat is ook een verschil.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat probeerde een vriend van me uit met me, had hij bavaria malt in een hertog flesje gedaan
gatver wat is dat spul goor
Ja, dat proef je wel ja. Like duh.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat probeerde een vriend van me uit met me, had hij bavaria malt in een hertog flesje gedaan
Bier van de lidl is ook te doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat is ook een verschil.
En dan nog alleen maar 'merk' bier drinken.
Dan gaat het dus alleen maar om het merk, mijn ouders hadden eerder Jeager bier (c1000) en tegenwoordig Schultenbrau, en dat is allebei ook gewoon goed bier.
Malt bier proef je idd meteen, tenzij je laveloos bent ofzo. Maar dat smaakt écht heel andersquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, we hebben een vriend van ons ooit "dronken" gekregen met malt bierquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Malt bier proef je idd meteen, tenzij je laveloos bent ofzo. Maar dat smaakt écht heel anders
Malt bier is echt onwijs ranzigquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Malt bier proef je idd meteen, tenzij je laveloos bent ofzo. Maar dat smaakt écht heel anders
huh?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, we hebben een vriend van ons ooit "dronken" gekregen met malt bier
ja joh, hij had er acht op en hij wordt vrij snel dronken en hij dacht dus dat hij dronken was en ging ook raar doenquote:
OMG. Placebo effectquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja joh, hij had er acht op en hij wordt vrij snel dronken en hij dacht dus dat hij dronken was en ging ook raar doen
De bunnies waren al dood toen ik ze kocht.quote:
Kippenekken hebben toch iets minder herkenbaarheid, ben ik nu achter.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:42 schreef APK het volgende:
'Ja hoor, konijnenkarkas 2 stuks per zak.'
'Prima, doe die maar!'
LALALALALALALA LALALALALALALA LALALALALALALA LALALALALALALAquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kippenekken hebben toch iets minder herkenbaarheid, ben ik nu achter.
Die knijnsen zijn vooral hoofd!
Nog te groot.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
LALALALALALALA LALALALALALALA LALALALALALALA LALALALALALALA
[ afbeelding ]
Iew en auw!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:01 schreef Ml-etje het volgende:
Cat!
Heb gedroogde vissen gehaald vanmiddag... met beestjes..iiieeewww
En ik kan niet meer zitten na een rondje paardrijden
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:03 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Cat heb je een uitnodiging gehad voor the insiders filterkoffie?
Ga ik doen, heb even moeten googlenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En opgegeven, ook al drink ik in mijn eentje nooit koffie.Maar ik ken genoeg andere mensen die ik er blij mee kan maken. Heb jij je opgegeven?
Requote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga ik doen, heb even moeten googlendat is gewoon een koffiezetter met een zakje toch?
Je hebt er geen koffiebonenmaler voor nodig?
Kun jij nog ajax gebruiken?
Ja, die krijg je maar één keer hoor.quote:
Ze malen de koffiebonen en daarna persen ze er weer boontjes van?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:16 schreef Cat22 het volgende:
Het verschil met de normale gemalen koffie is dat ze het maalsel in een boontje hebben geperst. Wat helemaal fantaaastich is natuurlijk.![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, da's gewoon met een filterzakje. Het verschil met de normale gemalen koffie is dat ze het maalsel in een boontje hebben geperst. Wat helemaal fantaaastisch is natuurlijk.
![]()
Ik ben nog ruim voorzien van Ajax en ander schoonmaakgerei, dank u.
Scheelt morsenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze malen de koffiebonen en daarna persen ze er weer boontjes van?
Bril-jánt!
Zo. Klaar met werk. Nu ga ik even inkakken
Uitvinding van de eeuw toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze malen de koffiebonen en daarna persen ze er weer boontjes van?
Bril-jánt!
Zo. Klaar met werk. Nu ga ik even inkakken
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:01 schreef Ml-etje het volgende:
Cat!
Heb gedroogde vissen gehaald vanmiddag... met beestjes..iiieeewww
En ik kan niet meer zitten na een rondje paardrijden
Dat je spierpijn had of dat je hebt paard gereden?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou ik graag weer eens voelen. Dat is heeeeel lang geleden.
Paardrijden EN de spierpijn ervan. En dan de volgende dag gewoon weer gaan. Dat helpt nog het beste tegen de pijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat je spierpijn had of dat je hebt paard gereden?
I'm a lady!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ml, kom je de ajax zelf langs brengen dan?![]()
En ik dacht dat Greys aan de smerige praatjes was toen Cat kakze zei
Ik heb me ook opgegeven, ben benieuwd. Ik ben gewend aan Nespresso, dus ik verwacht eigenlijk een slappe bak van dat spulquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:03 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Cat heb je een uitnodiging gehad voor the insiders filterkoffie?
Kom maar op visite hoor tenzij je veel groter bent dan 1.70quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou ik graag weer eens voelen. Dat is heeeeel lang geleden.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb me ook opgegeven, ben benieuwd. Ik ben gewend aan Nespresso, dus ik verwacht eigenlijk een slappe bak van dat spul
Hihihihi dan wel in december oktober en november zijn al volgeboekt en vanaf november weer stuuuudeeerenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ml, kom je de ajax zelf langs brengen dan?![]()
En ik dacht dat Greys aan de smerige praatjes was toen Cat kakze zei
Mijn vogelhuisjes hangen al! Gisteren besteld, vandaag al aan het raamquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
Iew en auw!
Mijn vogelhuisjes en de Zooplus bestelling zijn onderweg!
En ook al vogeltjes?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mijn vogelhuisjes hangen al! Gisteren besteld, vandaag al aan het raam
Ben ik met je eens hoor. Ik moet dadelijk weg en hoop dat de logeerkamer dan hoofd vrij is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:38 schreef Rewimo het volgende:
Knijnenhoofd, brrr. Ik vond die kuikens die mijn moeder weleens aan de katten gaf al zo goor
Jaiks, stuur Hopje altijd met vis naar buiten anders meurt het hele huis.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor. Ik moet dadelijk weg en hoop dat de logeerkamer dan hoofd vrij is.
Maar goed dat ik morgen daar pas ging poetsen trouwens. Ze maakt er een beetje een smeer(letterlijk)boel van.
Voor haar wel. En dan nog maar één herkenbaar hoofd te gaan.quote:
Tja, dat zit er met Redcats niet in. Gelukkig is de kamer niet zo groot en staat er niet veel in.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaiks, stuur Hopje altijd met vis naar buiten anders meurt het hele huis.
Nee anders wordt het euhh Redcat? Die hebbik niemeerquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor haar wel. En dan nog maar één herkenbaar hoofd te gaan.![]()
[..]
Tja, dat zit er met Redcats niet in. Gelukkig is de kamer niet zo groot en staat er niet veel in.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik dacht dat Bella het hoofd op had. Bleek ze het bij haar kinderen in de mand gelegd te hebben.![]()
![]()
En die kunnen er niks mee, dat knijn heeft meer tanden dan zij allemaal samen. Aangezien het kleine volk allemaal flink aan het gillen was heb ik de rest maar weggehaald, kan Bella zich weer aan haar moederlijke plichten wijden.
Aan z'n hart.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Waar moet Pagan aan geopereerd worden?
Oei, dat is engquote:
Ja, dat vind ik eigenlijk ook wel.quote:
Wat gaan ze precies doen?quote:
Open hart is een fikse operatie, bij deze methode is het herstel sneller denk ik?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:03 schreef Strega het volgende:
De operatie heet hartcatheterisatie. Via de lies gaan ze naar het hart om daar een longslagader dicht te branden. Sinds 2 jaar kan dit op deze manier, daarvoor alleen via een open hartoperatie. Als het goed is zou hij na herstel geen last meer moeten hebben van zijn hartritme stoornissen. Soms is er nog een tweede operatie nodig. Medicijnen helpen niet en hij zit al geruime tijd aan de max met medicijnen. Het kan zijn dat hij later na de operatie zonder medicijnen kan, maar het kan ook zijn dat hij de medicijnen wel moet blijven gebruiken.
Tja, ben er nu ook wel wat wiebelig onder, is al over een week.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
Jeetje Strega ...
Da's idd geen kattenpis (om het even in F&F sferen te houden).
Jeutjequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:03 schreef Strega het volgende:
De operatie heet hartcatheterisatie. Via de lies gaan ze naar het hart om daar een longslagader dicht te branden. Sinds 2 jaar kan dit op deze manier, daarvoor alleen via een open hartoperatie. Als het goed is zou hij na herstel geen last meer moeten hebben van zijn hartritme stoornissen. Soms is er nog een tweede operatie nodig. Medicijnen helpen niet en hij zit al geruime tijd aan de max met medicijnen. Het kan zijn dat hij later na de operatie zonder medicijnen kan, maar het kan ook zijn dat hij de medicijnen wel moet blijven gebruiken.
Ja, dat is wel de bedoeling. Als alles goed gaat mag je dan de volgende dag al naar huis.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Open hart is een fikse operatie, bij deze methode is het herstel sneller denk ik?
Sterkte Strega
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kom maar op visite hoor tenzij je veel groter bent dan 1.70het is een haflinger
Bah, dat lijkt me zo engquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de bedoeling. Als alles goed gaat mag je dan de volgende dag al naar huis.
Ze kunnen je bij dit alleen niet verdoven, hij krijgt dus alleen plaatselijke verdoving in z'n lies en voelt daarna gewoon zo'n 2 uur dat ze bij je hart en longen bezig zijn. Het kan nogal pijnlijk zijn en Pagan heeft ook astma, dus kan het extra benauwd krijgen.
Tja, het word allemaal wat gegoochel, omdat ik niet kan lopen en met de honden uit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jeutje![]()
Da's heftig....moet hij lang in het zkh blijven dan?
Zit jij thuis een beetje machteloos te wezen
Een vriendin over de vloer, da's wel fijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, het word allemaal wat gegoochel, omdat ik niet kan lopen en met de honden uit.
Dus maandag moeten we wat met de thuiszorg regelen en er komt gelukkig een vriendin van ons bij me. Die blijft ook slapen. En is honden gewend, ook een pré! Dus als alles goed gaat is hij weer heel snel thuis en redden we het wel weer.
Ik zie alleen nu ineens allemaal rampscenario's voor me. Ik ga liever zelf dan dat hij heen moet.
Jahoor ik heb daar geen moeite meequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
gaaf. Zijn mooie paardjes, haflingers. En ik ben maar 1.58.
Het stomme is dat ik paarden prachtig vind en er tegelijk een beetje bang voor ben. Niet voor alle paarden. het is afhankelijk van het karakter en de kennismaking en zo. Meen je dat?
Klinkt heul ergquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de bedoeling. Als alles goed gaat mag je dan de volgende dag al naar huis.
Ze kunnen je bij dit alleen niet verdoven, hij krijgt dus alleen plaatselijke verdoving in z'n lies en voelt daarna gewoon zo'n 2 uur dat ze bij je hart en longen bezig zijn. Het kan nogal pijnlijk zijn en Pagan heeft ook astma, dus kan het extra benauwd krijgen.
Oh getver dat is echt geen fijn vooruitzicht.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Mannickquote:
Euhm...tja....leuke naamquote:
O well....quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef MissBliss het volgende:
Hè pagan en strega, wat eng!![]()
Heel veel sterkte allebei
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O well....I could give it a try. Ik ben tegenwoordig best wel dapper
![]()
En ik ga verder kijken naar de Gallaghers in ShamelessAPK's alterego
M'n moeder is enorm blij!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Wat vindt je moeder ervan dat haar dochter gaat trouwen?![]()
En is er al een datum?
Wat liefquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
M'n moeder is enorm blij!en een beetje verdrietig vanwege de afwezigheid van..
Ik krijg m'n jurk van haar!
En er is nog geen datumer staat echt nog niks vast, maar dit weekend gaan we er eens goed over nadenken!
Tja, het moet gebeuren en hij doet vrij laconiek, maar das meer voor mij denk ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klinkt heul erg![]()
![]()
![]()
Hoe kijk je daar zelf tegenaan nu, Pagan?
Ja, die vriendin daar ben ik zo blij mee!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een vriendin over de vloer, da's wel fijn![]()
Maar ik neem aan dat hij de tijd na de ok nog niet volledig mag belasten?
Jullie trouwens gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef MissBliss het volgende:
Hè pagan en strega, wat eng!![]()
Heel veel sterkte allebei
Mja het is voor iedereen wel moeilijk, ik heb ook m'n slechte momenten erover.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat lief![]()
De afwezigheid van... lijkt me als moeder ook best moeilijk. En voor jou zal het ook wel ff slikken zijn op Den Groooote Dag.
Dus lekker brainstorm-weekendje![]()
Enig idee of je in de zomer/winter wil trouwen?
Ja, ik zeur, maar ik vind trouwen enig
oh ja das waar, dat zit er nu ook aan te komenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, die vriendin daar ben ik zo blij mee!![]()
Nee, hij heeft natuurlijk herstel nodig, maar dan is hij in ieder geval weer thuis.
Dank je!quote:
Vier enkeloperaties en 2 jaar verder.......quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Strega en Pagan, sterkte vast!
Mag ik vragen waarom je niet kunt lopen?
vrijdag 1/10 intake en onderzoeken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ja das waar, dat zit er nu ook aan te komen![]()
ik heb het niet gelezen, maar wanneer ging hij precies?
Owquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:33 schreef Strega het volgende:
Vier enkeloperaties en 2 jaar verder.......
Nog lang niet klaar.
Tja, sometimes.......quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ow
Erg lastig ja. Ik zit met een hardnekkige slijmbeursontsteking in mijn heup, loop meestal met krukken tegenwoordig, ik voel met je mee.
Nou ja... als ik hem een beetje goed inschat is het ook voor hemzelf makkelijker om er laconiek over te doen. Het moet toch gebeuren, hoe je er ook over doet. Kan ik me wel in inleven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, het moet gebeuren en hij doet vrij laconiek, maar das meer voor mij denk ik.
Ik heb nu al de zenuwen.
Ik nogal zo'n hoofd waarin ik dan hele films zie.
Moet hij in de tussentijd ook blijven?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef Strega het volgende:
[..]
vrijdag 1/10 intake en onderzoeken.
maandag 4/10 operatie
Die overleven het ook allemaal.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef nokwanda het volgende:
En ik ga verder kijken naar de Gallaghers in ShamelessAPK's alterego
Nee hoezo?quote:
Die indruk kreeg ik, als ik de verhalen lees.quote:
Nope, ik woon sinds een jaar of 3 in Amsterdamquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik, als ik de verhalen lees.
Daten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:33 schreef MissBliss het volgende:
Nope, ik woon sinds een jaar of 3 in Amsterdam
ik weet van niksquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee, maar ik denk misschien weten jullie het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |