quote:Op donderdag 23 september 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
En ik ga zo off
Hopelijk op tijd terug voor ER
Ik ookquote:Op donderdag 23 september 2010 20:12 schreef JJH het volgende:
Ik ga straks Oh Oh Cherso kijken, nu eerst even ER op de achtergrond.
Dat ookquote:Op donderdag 23 september 2010 20:12 schreef JJH het volgende:
Ik ga straks Oh Oh Cherso kijken, nu eerst even ER op de achtergrond.
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:20 schreef MissBliss het volgende:
Trouwens: eerst even een Kitty-update: ze eet en drinkt eindelijk weerkomt langzaam op gang sinds dinsdag. Het retedureultrauitgebreide bloedonderzoek heeft NIKS opgeleverd
En echt álles is gecheckt
Het beest was gewoon op dieet ofzo
Maar alles is/lijkt weer goed dus
YAYquote:Op donderdag 23 september 2010 20:20 schreef MissBliss het volgende:
Trouwens: eerst even een Kitty-update: ze eet en drinkt eindelijk weerkomt langzaam op gang sinds dinsdag. Het retedureultrauitgebreide bloedonderzoek heeft NIKS opgeleverd
Nee joh, stom beestquote:Op donderdag 23 september 2010 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
![]()
je zou nooit meer naar de DA gaan
Nou zegquote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Re, trouwen??? Dat is nog ongeloofwaardiger dan dat qltel en ik getrouwd zijn
Dank jequote:
Go Kitty!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:20 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Go Kitty!En go marriage!
![]()
Ik heb net de kittens hun eerste pasjes/scharreltjes buiten de mand laten maken.![]()
Iedereen (moeder en tante incluis) was er eventjes beduusd van.
Sterktequote:Op donderdag 23 september 2010 20:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat het met kitty weer beter gaat.
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Koud enzo dus za geen lichtjesroute fietsen
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
En hoezo vragen jullie je af wat Q op haar kerfstokje heeft?
Zijn jullie het sms-incident alweer vergeten?
Oooh datquote:Op donderdag 23 september 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
Maarreh, van harte gefeliciteerd jullie!quote:
Ik kom hier te weinig.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
Sjoors Kloennie, terwijl je een Re hebtquote:
Kaasknabbels voor Sjefke!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:05 schreef Cat22 het volgende:
Bestelt er wel eens iemand honde- of kattevoer bij Zooplus? Ik heb namelijk een code twv 5 euro die ik toch niet gebruik.
Tegenwoordig staat ER voor Expeditie Robinson.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sjoors Kloennie, terwijl je een Re hebt![]()
quote:
Ja die heb ik daar gekocht!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Verrek ja!Heb je die daar gekocht?
Eens kijken of de code ook goed is voor knabbels.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Kloennie doet niet mee aan Expeditie Robinson Ing
Ik ben nog even wezen bubbelen en ik had IETSJE schuim er in gedaan.
Twee tellen de bubbels aan en:
[ afbeelding ]
Toen lag ik er in en toen was dit mijn uitzicht voor mijn gezicht
[ afbeelding ]
Nice! Dan ga ik ze bestellen en neem ze mee eind oktober.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die heb ik daar gekocht!
Omdat ik ze meteen bij haar wilde laten bezorgen!
Ja diequote:
Meer water drinken pipo, je hebt er van de week nog hartelijk om gelachenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef APK het volgende:
Opblaasvisjes vangen.![]()
Wat was dat SMS-incident dan?
Daar heb je de politie toch niet voor gebeld?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
Meer water drinken pipo, je hebt er van de week nog hartelijk om gelachen
Q smste mij met een nieuw nr alsof ze een of andere kerel wasquote:
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 23 september 2010 21:22 schreef APK het volgende:
[..]
Daar heb je de politie toch niet voor gebeld?
Dan ist een ander incident. Q. zat hier te roepen dat ze een strafblad heeft. Of in ieder geval een aantekening. En jij en oh-oh weten het.quote:
Ja maar dat ga ik toch niet vertellenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ist een ander incident. Q. zat hier te roepen dat ze een strafblad heeft. Of in ieder geval een aantekening. En jij en oh-oh weten het.![]()
En wij niet.
Ik zou bijna ja zeggen, maar ik moet morgenmiddag ook werken.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog 1 dagje en dan weekend![]()
En ik ben morgen vanaf half 12 helemaal alleen op het werk, wie komt er ff koffie drinken?
Waar woont je werk?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik ben morgen vanaf half 12 helemaal alleen op het werk, wie komt er ff koffie drinken?
Ik zou wel willen maar tegen die tijd is de koffie vast al koud.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:29 schreef JJH het volgende:
Ik kan er niet tegen als ik dingen niet weet als ik het wel wil weten, zeker als het dit soort dingen zijn.
Oh oh Cherso.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
Ik kijk even naar die drama's in Cherso.
Anders kan ik straks niet meepraten over kersboompies en woknokken
Kom je halfweg (nou ja, 3/4) van de reis even hier langs.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar tegen die tijd is de koffie vast al koud.
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Q smste mij met een nieuw nr alsof ze een of andere kerel was
Vertel eens, hoe ging dat met jou en Re op FOK?
Hebben jullie elkaar echt hier 'ontmoet'?
En toen? En toen?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij zocht modellen om te fotograferen en ik bood me aan
wij zitten beide tequote:Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
Ik kijk even naar die drama's in Cherso.
Anders kan ik straks niet meepraten over kersboompies en woknokken
En de rest is geschiedenis.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Werkt die ouwe truc nog steeds?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef MissBliss het volgende:
Toen heb ik eerst een paar keer afgezegd met een smoes, omdat ik het eng vond (heb ik hem volgens mij nooit verteldquote:
Dieteels willen wequote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen heb ik eerst een paar keer afgezegd met een smoes, omdat ik het eng vond (heb ik hem volgens mij nooit verteld) en toen ben ik toch gegaan. Foto's maken ws leuk en toen een maand later sprak ik hem een keer op msn toen m'n ouders net op vakantie waren gegaan en ik me eenzaam voelde
en toen nodigde hij me uit om uit eten te gaan en naja daar begon het een beetje mee
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen heb ik eerst een paar keer afgezegd met een smoes, omdat ik het eng vond (heb ik hem volgens mij nooit verteld) en toen ben ik toch gegaan. Foto's maken ws leuk en toen een maand later sprak ik hem een keer op msn toen m'n ouders net op vakantie waren gegaan en ik me eenzaam voelde
en toen nodigde hij me uit om uit eten te gaan en naja daar begon het een beetje mee
Wat... jomantisch.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat een beauty!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
Hebben jullie al gezien hoe groot Anna is gegroeid?
ik heb hem wel sporadisch op msn gesproken in die maand maar dat ging alleen over de foto's.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef Greys het volgende:![]()
Dus er is niet gezoend ofzo bij dat foto's maken?
En een maand later sprak je hem pas op MSN, had je in de tussentijd niet de neiging om eerder contact op te nemen dan?
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
En volgens mij de prinses van het huishouden. Ze kijkt nog steeds zo minzaam.quote:
ho-ho niet de boel verdraaien. Ik zei dat ik ondanks mijn incident een VOG kon krijgen, en dat als ik het deed wat de ovj adviseerde geen aantekening hadquote:Op donderdag 23 september 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ist een ander incident. Q. zat hier te roepen dat ze een strafblad heeft. Of in ieder geval een aantekening. En jij en oh-oh weten het.![]()
En wij niet.
Heul niet! Meer detailsquote:Op donderdag 23 september 2010 22:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ik heb hem wel sporadisch op msn gesproken in die maand maar dat ging alleen over de foto's.
Ingetje: dit zijn al genoeg details
Het ligt er helemaal aan hoe intiem je de groeten doet.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:14 schreef Qwea het volgende:
Van groeten wordt je niet zwanger hoor!
Ja, kijk, dat krijg je er nou van als ik niet de volledige informatie heb. Dan ga ik verkeerde zaken vertellen.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
ho-ho niet de boel verdraaien. Ik zei dat ik ondanks mijn incident een VOG kon krijgen, en dat als ik het deed wat de ovj adviseerde geen aantekening had
Jij eerst!quote:
Wat JJH zegt... dat ligt er maar aan wat je favoriete manier van begroeten isquote:Op donderdag 23 september 2010 22:14 schreef Qwea het volgende:
Van groeten wordt je niet zwanger hoor!
Heel simpel ; je er niet mee bemoeienquote:Op donderdag 23 september 2010 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, kijk, dat krijg je er nou van als ik niet de volledige informatie heb. Dan ga ik verkeerde zaken vertellen.![]()
Jeetje, hoe kunnen we dat nu oplossen?
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heel simpel ; je er niet mee bemoeien![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat JJH zegt... dat ligt er maar aan wat je favoriete manier van begroeten is
Wijsneuzenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Het ligt er helemaal aan hoe intiem je de groeten doet.
Jij begon. Teaser.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heel simpel ; je er niet mee bemoeien![]()
Nee nog niet. Mij kennende zal het wel ergens volgende week worden voordat ik ga kijkenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef Qwea het volgende:
Ich gehe zo slaffen. GREES! GA morgenBen je al zenuwachtig?
Trusten Qutje.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef Qwea het volgende:
Ich gehe zo slaffen. GREES! GA morgenBen je al zenuwachtig?
Ik weet het knul.quote:
over spinnen gesproken, er hing hier een gigantisch ding voor de deur aan een draadje, probeer ik em in de zoeker van mijn telefoon te krijgen, zie ik niets meer, kijk ik op, hangt hij er ook niet meerquote:Op donderdag 23 september 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
Wat een bakbeest!![]()
Er zit hier een GIGA spin tegen de muur. En Yoko loert op een kans hem te grazen te nemen.
meer als in, als ik em vast heb valt het niet eens zo op dat hij zo groot isquote:Op donderdag 23 september 2010 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet het knul.![]()
Klopje op je hoofd en kneepje in je blozende wangetje.![]()
Ah, Satsu heeft de vijand ook ontdekt.
Straks heb ik 2 katten met een nekhernia van het naar boven turen.
Ik hoop dat Greys terugleest!quote:Op donderdag 23 september 2010 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
over spinnen gesproken, er hing hier een gigantisch ding voor de deur aan een draadje, probeer ik em in de zoeker van mijn telefoon te krijgen, zie ik niets meer, kijk ik op, hangt hij er ook niet meer
kijk ik naar beneden, is hij mijn schoen opgeklommen op weg naar boven
Ow ja, dat ook. Mr. Kolenschop.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meer als in, als ik em vast heb valt het niet eens zo op dat hij zo groot is
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:33 schreef APK het volgende:
Nou, nog eentje voor het slapen gaan dan:
pixel-vfl3z5WfW.gif
Wat leuk!quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:41 schreef Rewimo het volgende:
Het bakje kattenegelvoer is helemaal leeg
Als je goegelt op vfl3z5WfW.gif krijg je wel een hit op Youtube, zou ze die bedoelen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:33 schreef APK het volgende:
Nou, nog eentje voor het slapen gaan dan:
pixel-vfl3z5WfW.gif
Ze zocht een liedje van Nina en Frederik, dus die is het niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:07 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge![]()
[..]
Als je goegelt op vfl3z5WfW.gif krijg je wel een hit op Youtube, zou ze die bedoelen?
Die ook niet, maar ze is wel een beetje 'anders'quote:
Nee dankje, ik denk dat m'n collega's dan een beetje raar opkijkenquote:
Spooky, de afbeelding doet het niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dankje, ik heb er zelf al eentje.
ICT-kunde zit blijkbaar in de familiequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:21 schreef APK het volgende:
[..]
Spooky, de afbeelding doet het niet.
Edit: En de quote verandert opeens.
Ik zag 'm ff voorbij schieten ja, 18/10 ofzo toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
Ll, heb je de uitnodiging van The City Drink binnen?
Ik baal wel van de datum, dan zou ik eigenlijk al naar Sting gaan. Met in het voorprogramma... jawel....
15-10quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag 'm ff voorbij schieten ja, 18/10 ofzo toch?
Als ik kon, ging ik er nu op liggen!quote:
19-11 is afstudeerborrel van DVM, en 16-10 is de TAL-meet, dus denk dat het beide niks word.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
15-10
En 19-11 is die daarna, dus dan weet je dat ook vast
Hihi denk dat ze dan heel gek kijken bij jouquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik kon, ging ik er nu op liggen!![]()
Die is idd een stuk grijzer dan die van mij. Mooi!
December gaat ook gewoon door.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
19-11 is afstudeerborrel van DVM, en 16-10 is de TAL-meet, dus denk dat het beide niks word.
December ook nog iets of word het dan geskipped ivm vlak voor kerst e.d.?
17e is toch ook ver weg van kerstquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
December gaat ook gewoon door.
17e geloof ikZat mensen die geen reet om Kerst geven
Ja beide precies in het weekend toch? Ik heb dat ook altijd te laat door, nu nog vrij vragen voor dat weekje tussenin is nutteloos omdat de rest van de afdeling dat altijd al meteen in januari doetquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
Wat vallen die vrije dagen met de feestdagen echt enorm ruk he?
Moet veel meer vrije dagen dan anders over zien te houden voor het einde van het jaar, om dan dat weekje vrij te hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |