het pootje kan wel net de klap meer verdeeld hebben over een groter oppervlak waardoor de schade minder is dan verwacht. Maar veel kan het idd niet geweest zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 20:55 schreef Natrium het volgende:
[..]
Lijkt me sterk...aangezien ik dat pootje van je bril met twee vingers kan breken waarschijnlijk
Maargoed, of 't nou wel of niet heeft geholpen, je leeeft nog
Wie geeft er nu een meisje met een brilletje op een ninja-trap tegen het hoofd? Je moet wel heel vervelend zijn geweest.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:11 schreef KarinJ. het volgende:
Ik heb eens zo'n ninja-trap tegen mijn slaap gehad.......ik was 1 uur bewusteloos.......volgens de arts heb ik ongelooflijk geluk gehad......ik denk dat mijn bril me gered heeft.....
quote:Op vrijdag 24 september 2010 02:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wie geeft er nu een meisje met een brilletje op een ninja-trap tegen het hoofd? Je moet wel heel vervelend zijn geweest.
Klinkt best gevaarlijk nu, 'even' iemand KO slaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:06 schreef Disorder het volgende:
Mik op de kin/kaaklijn. Dan zwenkt het hoofd sneller een bepaalde kant op dan wanneer je iemand op z'n neus treft bijvoorbeeld. Daardoor knallen de hersenen harder tegen de wanden van de schedel en slaapt iemand sneller.
Keel/hals ga je niet van knock out, je maakt ademen hoogstens moeilijker voor de ander.quote:Op vrijdag 24 september 2010 02:19 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
En een bewuste klap, kin---> keel, hals gebied...(links of rechts) is dit een bekende gevaarlijke plek om knock out te gaan?
10 cm onder de kaak bedoel ik.......
ik denk toch dat je neergaat(onbekwaam om verder te vechten) als je de halsslagader hard genoeg raakt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 02:42 schreef Andyy het volgende:
[..]
Keel/hals ga je niet van knock out, je maakt ademen hoogstens moeilijker voor de ander.
Je moet het hoofd raken en in een versnelling brengen die de hersenen laat stuiteren
Hoezo dan wel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 02:48 schreef kristyle het volgende:
[..]
ik denk toch dat je neergaat(onbekwaam om verder te vechten) als je de halsslagader hard genoeg raakt.
Black out?quote:Op vrijdag 24 september 2010 03:02 schreef Andyy het volgende:
[..]
Hoezo dan wel?
Je stopt de bloedtoevoer hoogstens voor een milliseconde, gebeurd er niks.
Maar niet praktisch tegen meerdere tegenstanders.quote:Op vrijdag 24 september 2010 03:10 schreef ThePianoMan het volgende:
Waarom zou je iemand ko willen slaan? Wurgen is veel makkelijker.
TS gaat nu ook niet door een winkelstraat lopen en random mensen ko slaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:15 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dr zijn best wel wat manieren om je ff KO te krijgen..
Maar zulke technieken moet je alleen in uiterste nood gebruiken..
Wij worden op trainingen wel eens gewurgd, gewoon om mee te maken hoe het is. Je kan wel 3-5 seconden prima functioneren zonder bloedtoevoerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |