Zitten de vlekken op de foto's, of op je display?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:47 schreef Sandeeer het volgende:
Ze zijn niet altijd zichtbaar, als ik het fototoestel aan doe, is het eventjes (5minuten) zonder vlek. Daarna komt ie weer. gr.
Ja, de vlek blijft. Gr.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zitten de vlekken op de foto's, of op je display?
Oftewel, zitten er ook vlekken op foto's als ze eenmaal op de computer staan?
Dit forum heeft zelf geen hosting voor plaatjes.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef Sandeeer het volgende:
Hoe moet ik een foto toevoegen?? gr
Dat klopt ja. Gr, sanderquote:Op donderdag 23 september 2010 20:16 schreef Peter het volgende:
Kan een vuiltje op de lens zijn of op de sensor.
De eerste foto's hebben het niet vlak na het aandoen?
Ik heb hem gekocht op Pixmania.com, hoe kan heb dan terug brengen? Het is nameljik een webshop.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:14 schreef kanovinnie het volgende:
Gewoon even terug naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht. ik denk niet dat het een vuiltje is, omdat het pas na 5 minuten zichtbaar wordt.
http://www.pixmania.nl/nl(...)ers.html?idservice=1quote:Tot 1 jaar na de aankoop van uw apparaat garandeert de Zorgenvrije Aankoop Garantie u de terugname van uw defecte apparaat, en stelt hij u in staat te kiezen tussen ALLE producten op PIXmania.com om het apparaat te vervangen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |