Ja dus van veel ervaring is geen sprakequote:Op donderdag 23 september 2010 21:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat zegt niet dat ik geen moeilijke woorden ken.
Dat zegt alleen dat ik geboren ben op 10 april 1993
Niet per definitie. Er staat toch dat de kans 2,4% was?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dus vrouwelijke FOK!kers zijn per definitie lelijk?
Daarom zit ik ook nog op school om het te lerenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja dus van veel ervaring is geen sprake
Hangt er vanaf wat voor soort ervaringen natuurlijkquote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook nog op school om het te leren
http://www.rtl.nl/(/actueel/editienl/)/components/actueel/editienl/2010/38/donderdag_vmbo_woordenlijst.xmlquote:Op donderdag 23 september 2010 21:22 schreef Keroppi het volgende:
Iemand een linkje naar het RTL item want ik kan 'm zo snel niet terugvinden.
(Of kan ik beter onwetend blijven?)
Ik weet nog dat wij op de middelbare school in het 5e en 6e jaar bij Engels elke week weer een bladzijde uit een lijst met allemaal engelse woorden moesten leren. Was goed voor de ontwikkeling van onze engelse vocabulaire volgens de docente. Dodelijk saai, maar wat was ik er later blij mee. In mijn opleiding was namelijk 90% van de studieboeken in het engels (en niet bepaald op Jip en Janneke niveau) en dan ben je blij met je wat uitgebreidere woordenschat.
En de kans na daling wegens voorliefde voor de Duitse taal?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niet per definitie. Er staat toch dat de kans 2,4% was?
Goed gezien, scorebordjournalist...quote:Op donderdag 23 september 2010 21:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen die van Duits houden. De kans dat je mooi was was al 2,4% want Fok maar is nu flink gedaald.
* Ofyles2 zal een burgerinitiatief starten zodat er Kamervragen over komen...quote:Op donderdag 23 september 2010 21:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actueel/editienl/)/components/actueel/editienl/2010/38/donderdag_vmbo_woordenlijst.xml
Limburger is een Limburger!!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:44 schreef Core2 het volgende:
Zou de gemiddelde pabo student de woorden op de lijst herkennen? Iets met vicieuze (boh moeilijk woord!) cirkel.
Ben jij nou zo een autist? Het kan gebeuren dat iemand in heel zijn of haar leven, door toeval, niet in aanraking komt met een woord dat jij wél kent.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:23 schreef pasopikbijt het volgende:
Op vwo wisten een paar van mijn klasgenootjes niet wat subtiel betekende en keken ze me heel raar aan.
Moest ik het gaan uitleggenCome on
Kom op zeg dat is toch gewoon algemene kennis. Als brugklassers woorden als evenaar, eveneens, loods e.d niet kennen dan is er toch wel iets goed mis met het basis onderwijs.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:15 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ben jij nou zo een autist? Het kan gebeuren dat iemand in heel zijn of haar leven, door toeval, niet in aanraking komt met een woord dat jij wél kent.
Ik reageerde op iemand die beweerde dat een paar mensen op het vwo het woord, subtiel, niet kenden. Natuurlijk is het vervelend dat zij bepaalde normale woorden niet kennen, maar ik geloof niet dat er één vmbo-er is GEEN enkel woord van de lijst kent.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:22 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Kom op zeg dat is toch gewoon algemene kennis. Als brugklassers woorden als evenaar, eveneens, loods e.d niet kennen dan is er toch wel iets goed mis met het basis onderwijs.![]()
ik vind het vrij normaal om dat woord te kennen als nederlanderquote:Op donderdag 23 september 2010 22:15 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ben jij nou zo een autist? Het kan gebeuren dat iemand in heel zijn of haar leven, door toeval, niet in aanraking komt met een woord dat jij wél kent.
Dat is dus ook een van de problemen die een autist in het dagelijks leven tegenkomt: moeite met het inleven in anderen.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:48 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ik vind het vrij normaal om dat woord te kennen als nederlander
En dan overal een punt achter zetten, vmbo-figuur dat je bentquote:Op donderdag 23 september 2010 18:39 schreef Marlbora het volgende:
Spuit elf...
* Editie NL -> Editie NL.
* Woorfen -> woorden.
* Eén punt in een opsomming.
* VMBO school --> vmbo-school.
* Heeft -> hebben.
* Twee keer 'en' in één zin.
* Sms taal -> sms-taal.
* Missende punt.
Dat was best ernstig ja!quote:
Nee..quote:Op donderdag 23 september 2010 22:15 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Mooie vrouwen houden van Spaans, Italiaans en Portugees. Duits is voor lelijke vrouwen.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
En de kans na daling wegens voorliefde voor de Duitse taal?
Moet ik het jou ook uitleggen dan? En waarom reageer je alleen zo achterlijk op mij? Ik ben heus niet de enige in dit topic met deze instellingquote:Op donderdag 23 september 2010 23:03 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat is dus ook een van de problemen die een autist in het dagelijks leven tegenkomt: moeite met het inleven in anderen.
Maar ik zal je niet langer lastigvallen omdat iemand met een instelling die zo hautain is als die van jou zich niet van zijn/ haar standpunt af kunt brengen.
En als je half duits bent, maar het echt een kuttaal vind, ben je dan mooi?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mooie vrouwen houden van Spaans, Italiaans en Portugees. Duits is voor lelijke vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |