even offtopic hoor, maar ik lees jouw username steeds als "paasontbijt". Heb je dat vaker gehoord?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:16 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
En als je half duits bent, maar het echt een kuttaal vind, ben je dan mooi?

Je hebt de schijn in elk geval vast tegen.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:16 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]

Eigenlijk moet je je niet meer op Otis2.0 richten.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:16 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 23 september 2010 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je je niet meer op Otis2.0 richten.
Hij is een mooiboy die het niet moet hebben van zijn bovenkamer...

Dat zou best kunnen, want het gaat vooral om brugklassers. Echter kunnen er twee situaties zijn. De leraren zijn te dom om aandacht te geven aan de Nederlandse taal of de nogal domme leerlingen krijgen te weinig extra les/aandacht.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Vraag een HAVO klas en er zullen genoeg wezen die het ook niet weten.

Dat is de helaze realiteit.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
Je bent een autist omdat je die woorden niet hoeft te kennen want je gebruikt ze nooit in gesprekken?
WTF! Wat is er met algemene kennis gebeurd? Is dat een kwaad dat vermeden moet worden ofzo? Ik gebruik 90% van de woorden die ik ken niet in alledaagse gesprekken, daarom vind ik het nog wel noodzakelijk dat je in ieder geval weet wat die woorden betekenen en ze kan gebruiken indien nodig, al is het maar over 5 - 10 jaar.

Ik heb niet gevraagd om deze rotzooi.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Twee Pauly D's voor deze post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En de juffen en meesters op de basisschool. Zij beschouwen zelfstandigheid als 'Zoek die vragen op via Google, ik wil geen antwoord geven op jouw vragen'.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:42 schreef Kwaliteit het volgende:
Sorry hoor maar ik heb ook op VMBO gezeten en ik ken deze woorden wel.
Ik denk dat het meer ligt aan de opvoeding tegenwoordig.

quote:Op donderdag 23 september 2010 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb niet gevraagd om deze rotzooi.
Kost het moeite om mij op een degelijke manier te woord te staan in plaats van je tekortkomingen af te doen met een schertsende plaatjes...![]()

Heb je nog vragen? Zijn er wat enkele moeilijke woorden gevallen die je niet binnen 5 seconden kunt vinden?quote:

Haha zie jou eens tof doen. Je moest eens weten vriendje.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je nog vragen? Zijn er wat enkele moeilijke woorden gevallen die je niet binnen 5 seconden kunt vinden?

Volgens mij ben jij degene die tof loopt te doen.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha zie jou eens tof doen. Je moest eens weten vriendje.

Zelden een treinspotter gezien die zichzelf zo tof vindt.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die tof loopt te doen.
Maar je kan het niet helpen, je hebt nog veel te leren mien jung...

Maar hij vondt me wel mooiquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:01 schreef Siddartha het volgende:
Samenvattig bovenstaande gesprek:
'Jij looot tof te doen!
-Nee, jij!
Nee, jij!'

Mag nietquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:20 schreef yvonne het volgende:
Doe normaal
:
Geen privacygegevens (Hyves, foto's etc.)
Geen plaatjes, alleen in de slowchat
Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
Geen flamewars/jailbait en andere ongein
Blijf ontopic
Normale TT en normale OP.
Stop wat moeite in je topic
Lok geen moderatie uit
Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek
Doe normaal

=$quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:06 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Gekkie, dat geldt niet voor jou.

Socios is de treinspotter, ik ben slechts iemand die dienstregelingen in elkaar bokst.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zelden een treinspotter gezien die zichzelf zo tof vindt.

Daarom Belgie.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:45 schreef DarkElf het volgende:
En wij altijd maar lachen om die domme Amerikanen. Moet je ons onderwijs zien zo ondertussen, tis bedroevend

Spreek voor jezelf, tamme gek! Iedereen die op de basisschool verder is gekomen dan AVI2, kende deze woorden, inclusief heldere definitie... Je hebt toch wel eens een boek gelezen neem ik aan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef User_Tinus het volgende:
Ik heb niet de hele woordenlijst bekeken, maar ik denk dat er sowieso weinig mensen hier zijn die alle 1600(?) woorden van een duidelijk definitie weten te voorzien. Zeker niet toen zij zelf 12/13/14 waren...

ik wilde het net zeggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:42 schreef Jeff89 het volgende:
Omdat rijger nauwlijks nauwelijks voorkomt in de Nederlandse taal.. Reiger daarintegen daarentegen..

quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
ik wilde het net zeggen.
Zelden zo'n terechte klacht gezien

Damnquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
ik wilde het net zeggen.
Zelden zo'n terechte klacht gezien

Of je bent dom, of je bent lui.. Een tussenweg is er niet echt eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:51 schreef Blushed het volgende:
Nu voel ik mij vrij dom, omdat ik ook een vmbo leerling ben.

Waarom gaat ie niet bij een paar blanke vmbo'ers langs,, Typisch dit.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:55 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Alweer een linkje naar 1 van mijn YT filmpjes!
Geniaal die gast.
(ik weet het, ik faal daar ook met mijn etcetra)

Want blanke VMBO'ers zijn wel HEEL goed in taalquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:52 schreef DAMH het volgende:
[..]
Waarom gaat ie niet bij een paar blanke vmbo'ers langs,, Typisch dit.

Ik ben niet dom, en ook niet lui. Ik ben van havo naar kbl gegaan omdat er geen plek was in de tl klas. Nu ik weer naar tl wil, kan dat niet. Omdat ik teveel heb gemist, dus dan maar kader. Na m'n examens ga ik zorgen dat ik naar mbo4 kan, en dan hbo doen. Daarna wil ik naar de universiteit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:52 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Of je bent dom, of je bent lui.. Een tussenweg is er niet echt eigenlijk.

Omdat ik toen wel lui was, maar nu niet. Nu ben juist helemaal niet lui. (2/3 jaar geleden)quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:10 schreef Jeff89 het volgende:
En waarom ben je dan van HAVO naar TL gegaan, als je niet dom of lui was?

Ik gebruik het woord toch nooit in relatie tot mijzelf, dus ik spel het altijd met hoofdletters. Period.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |