Hoesje, boekje en disk zien er allemaal nog netjes uit. Ik leg hem voor jou apart, stuur even een PM dan regelen we het daar verder!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:47 schreef Housekeeper het volgende:
Indien in goede staat: doe mij maar Mario Party 8 voor 15 euri!![]()
Maak er 7,50 vanquote:Op donderdag 23 september 2010 17:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Voor 6inc wil ik Boom Blox wel
Sorry, vergeten, edit in OP!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Zijn de prijzen incl verzendkosten?
Sorry, deze week zullen de games de prijs blijven waarvoor ze nu staan, volgende week kijk ik wel naar mogelijke verlagingen.quote:
Kijk eensquote:Op donderdag 23 september 2010 19:13 schreef McGilles het volgende:
[..]
Sorry, deze week zullen de games de prijs blijven waarvoor ze nu staan, volgende week kijk ik wel naar mogelijke verlagingen.
Excuses hiervoor, heb geen onderzoek gedaan naar de huidige prijsaanbiedingen. Heb alle games gekocht voor tussen de 40 en 50 euro dus 15 vond ik een mooi gemiddeld bedrag.quote:
Excl is ie van jouquote:Op donderdag 23 september 2010 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik bied 15 euro voor Little big planet incl verzendkosten naar Belgie
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
Excuses hiervoor, heb geen onderzoek gedaan naar de huidige prijsaanbiedingen. Heb alle games gekocht voor tussen de 40 en 50 euro dus 15 vond ik een mooi gemiddeld bedrag.
Tevens is de game verkocht aan Housekeeper, ik moest toch al naar de stad voor 1 pakketje
En vandaag zijn ze verstuurd, veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:02 schreef Housekeeper het volgende:
Na harde onderhandelingen heb ik zojuist 25 euro overgemaakt voor MP8 en BB.![]()
Verkocht dus....
17 euro incl?quote:
Op site van TNT vind ik:quote:
Vandaag binnen gehad in prima staat en goed verpakt. Dank voor de vlotte afhandeling!quote:Op zondag 26 september 2010 01:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
En vandaag zijn ze verstuurd, veel plezier ermee!
Dankje, heel veel plezier ermee!quote:Op woensdag 29 september 2010 00:02 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Vandaag binnen gehad in prima staat en goed verpakt. Dank voor de vlotte afhandeling!
Let's (Mario) party!
Ik houd het in de gatenquote:Op woensdag 29 september 2010 00:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dankje, heel veel plezier ermee!
Mocht je nog interesse hebben in meer games dan hoor ik het graag, heb er nog een stuk meer maar heb die nog niet online gezet aangezien ik die misschien nog wel wil spelen in de toekomst, maar dat is nu nog even een twijfelgevalletje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |