abonnement Unibet Coolblue
pi_88409501
k was net even bij mijn zus. zegt mn nichtje opeens:

'wij hebben vandaag naar harry mulisch gekeken' ze kijkt dr vader aan 'ja toch'
hij zegt 'ja, en weet je wat er met hem was'
zij 'hij is dood'

t kind moet nog 3worden :')
pi_88410500
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike deed op het kdv gister een spelletje, herfstbingo
"en toen mijn kaart vol was...............DINGDONG!"
_O-
Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg
pi_88413427
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 13:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike deed op het kdv gister een spelletje, herfstbingo
"en toen mijn kaart vol was...............DINGDONG!"
Meike _O-

Ik ging vanmiddag met Linde schoenen kopen. We twijfelden tussen 2 paar laarsjes dus de winkelmevrouw deed haar van elk paar 1 schoen aan. Toen ik aan Linde vroeg wat ze van de schoenen vond nu ze ze aan had, keek ze heel sip: "Mama we kopen toch wel 2 dezelfde?"
  zondag 7 november 2010 @ 20:25:24 #154
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88445354
Aaah Linde. Die volwassenen doen soms onbegrijpelijke dingen he...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88446076
:X :X Ik was gister met Amber bij K3. Voor de show ging beginnen gingen we even plassen. Aangezien mevrouw niet graag op een onbekende plek alleen de wc in gaat gingen we samen. Zij eerst plassen, toen ik plassen. Ik deed mijn broek omhoog zegt ze ineens heel hard:
Mama, jij hebt stof op je plasser en ik niet... _O-

:X er zat een meneer naast ons :X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 8 november 2010 @ 00:03:15 #156
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88458983
quote:
Op zondag 7 november 2010 20:36 schreef Vicky het volgende:
:X :X Ik was gister met Amber bij K3. Voor de show ging beginnen gingen we even plassen. Aangezien mevrouw niet graag op een onbekende plek alleen de wc in gaat gingen we samen. Zij eerst plassen, toen ik plassen. Ik deed mijn broek omhoog zegt ze ineens heel hard:
Mama, jij hebt stof op je plasser en ik niet... _O-

:X er zat een meneer naast ons :X
Pfffrrrtt! Hahahha. Omg. helemaal ondergestoft hè...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 8 november 2010 @ 00:27:24 #157
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_88459906
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:36 schreef Vicky het volgende:
:X :X Ik was gister met Amber bij K3. Voor de show ging beginnen gingen we even plassen. Aangezien mevrouw niet graag op een onbekende plek alleen de wc in gaat gingen we samen. Zij eerst plassen, toen ik plassen. Ik deed mijn broek omhoog zegt ze ineens heel hard:
Mama, jij hebt stof op je plasser en ik niet... _O-

:X er zat een meneer naast ons :X
:o _O- _O- _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88466746
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:36 schreef Vicky het volgende:
:X :X Ik was gister met Amber bij K3. Voor de show ging beginnen gingen we even plassen. Aangezien mevrouw niet graag op een onbekende plek alleen de wc in gaat gingen we samen. Zij eerst plassen, toen ik plassen. Ik deed mijn broek omhoog zegt ze ineens heel hard:
Mama, jij hebt stof op je plasser en ik niet... _O-

:X er zat een meneer naast ons :X
_O- geweldig _O_
Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg
pi_88466897
Haha, Vick, stof je plasser eens af joh!

Aahw, Linde. O+ Ik kan het me helemaal voorstellen.
pi_88488552
whahaha die amber! Wat kunnen ze je toch lekker voor schut zetten he!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88510184
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
whahaha die amber! Wat kunnen ze je toch lekker voor schut zetten he!!
Zo scheen ik vroeger mijn moeder eens een ongemakkelijk moment bezorgd te hebben.

Ze stond te bellen in een telefooncel (kwart-eeuw geleden, ik 3-4 jaar) en ik stond buiten een beetje te donderjagen met een grote tak. Mijn moeder werd dat zat en trok me al bellend de telefooncel in. Blijkbaar kreeg ik een schrammetje op mijn gezicht daardoor van die tak. Toen ik daarna bij de kapper zat vroeg de kapster of ik gevallen was met die schram. Nee hoor, mijn moeder heeft me net een telefooncel in geslagen :@ Sorry mam
I got soul, but I'm not a soldier
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:06:03 #162
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88514524
Vick, sorry maar ik heb je stoffige plasser verhaal ook hier op kantoor verteld. Snikkend van de lach...(Is Gilette Lady al langs geweest?)

Anna afgelopen vrijdag tegen onze hulp in huis: Hee H.....jij bent écht heel lelijk!

:') :@ owaterg...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88514653
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:12 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Zo scheen ik vroeger mijn moeder eens een ongemakkelijk moment bezorgd te hebben.

Ze stond te bellen in een telefooncel (kwart-eeuw geleden, ik 3-4 jaar) en ik stond buiten een beetje te donderjagen met een grote tak. Mijn moeder werd dat zat en trok me al bellend de telefooncel in. Blijkbaar kreeg ik een schrammetje op mijn gezicht daardoor van die tak. Toen ik daarna bij de kapper zat vroeg de kapster of ik gevallen was met die schram. Nee hoor, mijn moeder heeft me net een telefooncel in geslagen :@ Sorry mam
Oh ja dat kan Linde ook zo goed :( Ik ben tijdens onze vakantie op Texel van de trap gevallen en natuurlijk stond onze ik-verlies-je-nooit-uit-het-oog-want-stel-je-voor-dat-ik-iets-mis-peuter onderaan de trap op de onderste trede. Dus die nam ik mee in mijn val... Allebei gelukkig niks, alleen wat blauwe plekken. Maar iedereen heeft nog lang aan moeten horen dat ik haar van de trap geduwd heb :')
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:17:47 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88515043
:D Vicky! _O- Heerlijk!

Ik kan zo genieten van hoe Sasha zich soms helemaal kan verliezen in wat hij aan het vertellen is. Gisteren in de trein waren de lampen aan, heel spannend en zeker het vermelden waard volgens Sasha, op de terug weg weer. :Y
Later die middag zaten we op de fiets en ging hij ineens vertellen over de lantaarnpalen:
"Als het donker is mama, als het licht is, als we gaan slapen als het donker is, als het dan licht is *stilte* dan gaan de lichten aan. In de trein."

Zo kan hij ook heel erg blijven hangen in 'We zijn op vakantie geweest, met mama en papa en Sasha en Oscar en mama en papa en Sasha.' O+
***
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:04:42 #165
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_88519294
Ik heb wel eens in een supermarkt geroepen..

" ik bel het RIAGG! "

Geen idee hoe ik daar bij kwam, mijn ouders lachten zich suf een gangpad verderop.
pi_88519604
whahaha Vicky.. _O-
  woensdag 10 november 2010 @ 17:54:42 #167
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88563679
hihi vicky, tijd om 'm af te stoffen! ;)

kp :D :D

anna. :o :o :D

cato vraagt op 't moment bij heel veel reclames: 'mag ik dat hebben, mama?'
dan zeg ik dat ze dat maar aan sinterklaas moet vragen, of over een tijdje, voor haar verjaardag.
'maar het is nu verkrijgbaar!'
tsja... :D
in de haak.
  zaterdag 20 november 2010 @ 16:38:06 #168
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_88945906
quote:
Op woensdag 10 november 2010 17:54 schreef trui het volgende:
hihi vicky, tijd om 'm af te stoffen! ;)

kp :D :D

anna. :o :o :D

cato vraagt op 't moment bij heel veel reclames: 'mag ik dat hebben, mama?'
dan zeg ik dat ze dat maar aan sinterklaas moet vragen, of over een tijdje, voor haar verjaardag.
'maar het is nu verkrijgbaar!'
tsja... :D
oh dat is hier nu ook echt zo erg, samen met de reclame-folders. Milou: Mama ik die hebben, ik die kopen. Ik: natuurlijk dame, heb jij zoveel centjes dan? Milou: nee, maar D (mijn vriend) wel :7 (en hoe madameke het voor elkaar krijgt....ze vindt altijd alleen maar de duurste dingen leuk uit de boekjes :') Als het aan haar lag bestond het hele huis uit lego en playmobil :+)

[ Bericht 0% gewijzigd door SeaOfLove op 20-11-2010 16:43:17 ]
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  zaterdag 20 november 2010 @ 16:41:36 #169
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_88945996
btw helemaal bijgelachen om alle (genante) praatjes _O- Amber met de meest erge :D
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  zaterdag 20 november 2010 @ 21:13:43 #170
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88955696
maar denkt zij ook dat 'verkrijgbaar' 'gratis' betekent? ;)

cato in de bocht vanmorgen, toen ik haar naar dansles bracht. ze had niet zo'n zin, maar toen zei ik dat 't wel goed voor haar conditie was om een uurtje te dansen: "OK, een prima conditie is belangrijk voor prinsessen, om de hele dag te kunnen winkelen" (dit zinnetje heeft ze uit een of ander vaag DVD-tje over prinsessen op een prinsessenschool :o )
in de haak.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 20 november 2010 @ 21:16:49 #171
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_88955784
Van de week is de vrouw van een vriend van ons overleden. Vanmorgen zagen we de rouwkaart en een paar foto's. We moesten allebei huilen.

"Het doet zoveel pijn om haar los te laten," zei Christan vervolgens. Ik kan het zelf niet beter verwoorden... O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 20 november 2010 @ 21:34:44 #172
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88956432
da's wel heel mooi gezegd inderdaad, rewimo! O+
in de haak.
  zaterdag 20 november 2010 @ 21:46:18 #173
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88956862
BE, dat herken ik hier ook. Ellenlange aan elkaar gebreide verhalen wat hemzelf heel logisch in de oren klinkt maar waar vooral geen touw aan vast te knopen is.
En Cato's 'verkrijgbaar' :D

Kleutergeleuter hier met snoep vinden in de schoen:
'Oooooooooh! Kijk mama! Een grote 8...van mijn naam!!!'

Ik heb uitgelegd dat het een buh is ;)
's Middags mag hij ervan eten. Hij pakt de B uit het doosje en roept heel enthousiast: 'Ik heb nog nooooooooit zo'n grote 8 van chocola gezien!'
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 20 november 2010 @ 21:48:51 #174
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88956985
En nog 1...
'Mama? Wat ben je voor een mens als je plast uit de billen?'
'Eh... mensen plassen niet uit de billen.'
'Wel! Jij doet dat!'

en dan 's avonds er rustig weer over beginnen als ie in bad zit en dan echt op zo'n betweterig toontje: 'Nou? Waar is jouw piemel dan?'
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 21 november 2010 @ 02:41:14 #175
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_88965227
Lolz, die van mij vindt het blijkbaar erg zielig dat ik niks van de Sint krijg en ik had van de week dus een paprika en een halve pot pindakaas in mijn schoen :')
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')