Hup, snel Giro 555 openen voordat Feyenoord kopje onder gaat.quote:Feyenoord moet investering van tien miljoen volgend jaar terugbetalen
Geschreven op 2010-09-23 om 13:20:39 | Bekeken: 812 | Reacties: 28 | Foto: OrangePictures | Bron: Voetbalzone
Chris Woerts ontkent dat zijn huidige werkgever CAA (Creative Artists Agency) het bedrijf is dat tien miljoen euro in Feyenoord heeft gestoken. RTV Rijnmond kwam woensdagavond met dit bericht op de proppen, maar een dag later zegt Woerts tegenover hetzelfde medium dat hier niets van klopt. Wél heeft de voormalig commercieel directeur van Feyenoord de investeerder geïntroduceerd bij de Rotterdamse club.
Woerts verliet Feyenoord in 2008 na een periode van acht jaar bij de Rotterdamse club. Hij vertrok naar Sunderland, waar hij korte tijd actief was, en werkt niet bij investeringsmaatschappij CAA Sports: een managementbureau dat onder andere de belangen vertegenwoordigt van David Beckham en Real Madrid-aanvaller Cristiano Ronaldo.
Negen maanden geleden bracht Woerts Feyenoord in contact met een internationale investeringsmaatschappij, dat woensdag tien miljoen euro naar Rotterdam-zuid overgemaakt. Woerts zelf was toen nog werkzaam bij de Engelse voetbalclub Sunderland. De investeringsmaatschappij, die eerder bij Vitesse en NEC instapte, wil niet in de publiciteit komen.
Feyenoord gebruikt het geld om de komende maanden aan al haar verplichtingen te kunnen voldoen (salarissen betalen, huurachterstand wegwerken, etc.). Het is de bedoeling dat de club het geld volgend seizoen terugbetaald, maar hoe Feyenoord dat voorelkaar denkt te krijgen, is op dit moment nog niet bekend. De verwachting is dat aan het huidige seizoen een tekort van 2,5 miljoen euro wordt overgehouden.
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:39 schreef Juicyhil het volgende:
Nee hoor, laat maar lekker verzuipen. Kakkerlakken
dan hebben ze in de toekomst een slechtere team, dus verliezen ze weer wedstrijden, krijgen ze weer geen geld binnen etc.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:51 schreef Tja..1986 het volgende:
Ze hebben toch zoveel jeugdtalent (aldus Been)? Waarom verkopen ze dat dan niet?
Want ze winnen nu wel veel?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dan hebben ze in de toekomst een slechtere team, dus verliezen ze weer wedstrijden, krijgen ze weer geen geld binnen etc.
nee maar ze hebben nu een te jong en onervaren team en hun keepers zijn slwcht. Mulder kan niet eens vrije trappen van links hebben. Maar op lange termijn misschien wel. Tis maar net waar ze vertrouwen in hebben. En met de vrij, luc, fer komen ze wel ver.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe trainer van Feyenoord...
Ik vind het allemaal maar matige spelertjes. Wijnaldum is wel aardig, maar daar houdt het dan ook echt op. Deze spelers gaan je over 5-10 jaar ook geen kampioen van Nederland maken.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee maar ze hebben nu een te jong en onervaren team en hun keepers zijn slwcht. Mulder kan niet eens vrije trappen van links hebben. Maar op lange termijn misschien wel. Tis maar net waar ze vertrouwen in hebben. En met de vrij, luc, fer komen ze wel ver.
En nee ben niwt voor Feyenoord
Wedden dat jij sneller kopje onder gaat dan de kuip?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:39 schreef Juicyhil het volgende:
Nee hoor, laat maar lekker verzuipen. Kakkerlakken
bij feyenoord zijn ze nooit verder geevolueerd dan een stel amoebesquote:
Wegrennen voor amoebesquote:Op donderdag 23 september 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij feyenoord zijn ze nooit verder geevolueerd dan een stel amoebes_!
want rellen is stoerquote:
Gaan rellen en dan alsnog wegrennenquote:
Neen, u is grappig.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:38 schreef Stokstaart het volgende:
Zoveelste Feyenoord bash topic van niet grappige mensen
daar draait het toch helemaal niet om, vol idiootquote:Op donderdag 23 september 2010 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke supporters vluchtte ook alweer in eigen stadion?
Ze kunnen beter geld pompen in aankoop van spelers, wat heb je aan een mooi stadium als je nooit wint.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:47 schreef Stokstaart het volgende:
Straks hebben we gewoon het grootste stadion, begroting omhoog en het feestje kan beginnen . Na het zuur komt het zoet
Er zou toch een een nieuwe Arena komen? Of blijven jullie gewoon op dat stekkie in pauper-Duivendrecht ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ze kunnen beter geld pompen in aankoop van spelers, wat heb je aan een mooi stadium als je nooit wint.
Daarom komt er dus ook een nieuwequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nee Rotterdam Zuid is niet Pauper.. (De Kuip Bouwjaar: 1937, ArenA Bouwjaar: 1996)
Jij was erbij natuurlijkquote:Op donderdag 23 september 2010 18:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gaan rellen en dan alsnog wegrennen![]()
Mietjes
Mwah, niet erg grappig...quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:46 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Feestje van de F-side
Nee die is LEUK manquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Mwah, niet erg grappig...
[ afbeelding ]
Wedstrijd moet nog beginnen man...quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:16 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Massaal het stadion verlaten als je met 1-2 achterstaat . Alleen bij ajax
Haha nee nerd . Het was na de 1-2 en tijdens de wedstrijd tegen Dinamo (terwijl jullie uit met 1-0 hadden gewonnen)quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wedstrijd moet nog beginnen man...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha nee nerd . Het was na de 1-2 en tijdens de wedstrijd tegen Dinamo (terwijl jullie uit met 1-0 hadden gewonnen)
Jullie rekenen bezoekersaantallen ook n.a.v. het aantal verkochte seizoenskaarten ipv naar de daadwerkelijke opkomst , sukkels daar
Jullie grapjes zijn nepquote:
Jullie, het is ik he...quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie grapjes zijn nep
Die aap komt hier vandaan :
Kleurboeksupporter met je plaatjes
Als je ze nou uit gaat printen en in je schoolschriftje gaat plakken ? Beetje een irritant jochie ben je op deze manier ...quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, deze is wel grappig...
iets met pot en ketelquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je ze nou uit gaat printen en in je schoolschriftje gaat plakken ? Beetje een irritant jochie ben je op deze manier ...
Ik was al bezig hoorquote:
Waarom irritant? Motiveer je uitspraak...quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je ze nou uit gaat printen en in je schoolschriftje gaat plakken ? Beetje een irritant jochie ben je op deze manier ...
stokstaartje snapt het niet helemaal, hij komt in en topic dat duidelijk bedoeld is om de draak te steken met het succes van feyenoord en gaat zelf dan grappige plaatjes posten en noemt anderen irritantquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Waarom irritant? Motiveer je uitspraak...
en dan roepen dat ze het bij Ajax altijd maar over het verleden hebbenquote:
Heel irritant idd,quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
stokstaartje snapt het niet helemaal, hij komt in en topic dat duidelijk bedoeld is om de draak te steken met het succes van feyenoord en gaat zelf dan grappige plaatjes posten en noemt anderen irritant_!
feyenoord, ga ik het niet eens meer over hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heel irritant idd,
Sowieso ajakkes
Amsterdom
Arena
Stropdassen met een nummer één er op en dan jaren geen kampioen worden![]()
faalvolk
ik irriteer me er niet aan, ik heb alleen maar medelijden met jullie, zondag wordt het weer een moeilijke dag een hoogst waarschijnlijk weer een teleurstelling maar gelukkig hebben de spelers een nieuwe bus gekregen om in uit te huilenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heel irritant idd,
Sowieso ajakkes
Amsterdom
Arena
faalvolk
Ey jullie binnen stad lijkt meer op een middeleeuws dorp dan onze stad hoor .quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
feyenoord, ga ik het niet eens meer over hebben
rotterdam, provinciestad met flettuh
de kuip kan er mee door, jammer dat ie betrekkelijk leeg was zondag
die stropdassen, tsja... groot gelijk
kakkerlakken falen altijd harder, daar zijn het kakkerlakken voor
cruijf wil juist orde op zaken komen stellenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ey jullie binnen stad lijkt meer op een middeleeuws dorp dan onze stad hoor .
Leuk zo'n openlucht museum maar het stelt al jaren niks meer voor natuurlijk
Zelfs de toeristen jagen jullie weg door de wallen te sluiten .
En dan met zo'n begroting jaar na jaar geen kampioen worden, maar wel een grote bek hebben over Rotterdam ??
Zorg nou maar gewoon dat je van Sparta wint dit jaar, stelletje prutsers .
Zelfs jullie tot God verheven idool lacht jullie uit in de Telegraaf en wil niet werken in die jodentempel
Instappen en dan morgen weer uitstappen zoals laatst zeker ? Afbranden die lichtbak en lekker naar AZ gaan jullie . Die winnen tenminste nog eens watquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
cruijf wil juist orde op zaken komen stellen
http://www.telegraaf.nl/t(...)appen__.html?sn=ajax
koning faal
wat een ongekende domheid komt er uit jouw vingers hee, dat jouw keyboard niet spontaan in stukken breekt van ergernisquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Instappen en dan morgen weer uitstappen zoals laatst zeker ? Afbranden die lichtbak en lekker naar AZ gaan jullie . Die winnen tenminste nog eens wat
Haha moet je nou horen hoe triest je praat, wat zit je dwars? Wil je erover praten? Of moet ik zeggen jullie zoals jij dat doet.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ey jullie binnen stad lijkt meer op een middeleeuws dorp dan onze stad hoor .
Leuk zo'n openlucht museum maar het stelt al jaren niks meer voor natuurlijk
En dan met zo'n begroting jaar na jaar geen kampioen worden, maar wel een grote bek hebben over Rotterdam ??
Zorg nou maar gewoon dat je van Sparta wint dit jaar, stelletje prutsers .
Zelfs jullie tot God verheven idool lacht jullie uit in de Telegraaf en wil niet werken in die jodentempel
Haha je woont zeker in Almere ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een ongekende domheid komt er uit jouw vingers hee, dat jouw keyboard niet spontaan in stukken breekt van ergernis_!
Eyz kakkerlak, daarom zeg ik ook: provinciestad met flettuh. Loop om 20.00 uur door het centrum van je provinciestad en je kunt gerust een kanon afschieten. Nou, wat een wereldstadquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ey jullie binnen stad lijkt meer op een middeleeuws dorp dan onze stad hoor
Mooi, minder toeristen is prima.quote:Leuk zo'n openlucht museum maar het stelt al jaren niks meer voor natuurlijk
Uhuh.quote:En dan met zo'n begroting jaar na jaar geen kampioen worden, maar wel een grote bek hebben over Rotterdam ??
Het is ook één grote bende. Maar toch nog superieur aan wat er uit dat rotterdamse riool gekropen komt.quote:Zelfs jullie tot God verheven idool lacht jullie uit in de Telegraaf en wil niet werken in die jodentempel
Ik vroeg jou wat ? Instappen en morgen weer uitstappen zoals JC een paar jaar gelden ook deed ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een ongekende domheid komt er uit jouw vingers hee, dat jouw keyboard niet spontaan in stukken breekt van ergernis_!
Alles beter dan Rotterdam, zo ben ik dan ook wel weer..quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha je woont zeker in Almere ?
Ik lach hart om jullie, heel het jaar de grootste smoel en aan het einde is Eindhoven weer de voetbalhoofdstad van Nederland .
Of Enschede for that matter
wat een domme aanname weerquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha je woont zeker in Almere ?
Ik lach hart om jullie, heel het jaar de grootste smoel en aan het einde is Eindhoven weer de voetbalhoofdstad van Nederland .
Of Enschede for that matter
Kijk, ik woon tenminste in MIJN stad . Jullie wonen allemaal in Almere of andere lelijke dorpen .quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Eyz kakkerlak, daarom zeg ik ook: provinciestad met flettuh. Loop om 20.00 uur door het centrum van je provinciestad en je kunt gerust een kanon afschieten. Nou, wat een wereldstad
[..]
Mooi, minder toeristen is prima.
[..]
Uhuh.
[..]
Het is ook één grote bende. Maar toch nog superieur aan wat er uit dat rotterdamse riool gekropen komt.
ik weet niet of je mij wat vroeg dat zul je zelf wel beter weten, beetje raar dat je dat mij moet vragenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vroeg jou wat ? Instappen en morgen weer uitstappen zoals JC een paar jaar gelden ook deed ?
Een Ajacied is de baas in Rotterdamquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heel irritant idd,
Sowieso ajakkes
Amsterdom
Arena
faalvolk
Geboren en getogen in A'dam, en ik woon er nog steedsquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kijk, ik woon tenminste in MIJN stad . Jullie wonen allemaal in Almere of andere lelijke dorpen .
Alsof jij met je VMBO hoofd ooit een grachtenpand zult bezitten
Dom?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een domme aanname weer![]()
echt gast als jij een vloeistof was dan droop je van mijn toilet borstel
Dit topic is puur recreatief . Natuurlijk gaat het kut hier . Aan de andere kant hebben wij ook niet de arrogantie om dat te ontkennen .quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hoe krijg je een Rotterda(o)mmer op de kast?
Giro 555 voor Rotterdam
ja je bent dom, het druipt werkelijk waar van al je posts af, je zegt echt niks zinnigs en blijft maar malen over zaken die er niet toe doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dom?
Ga nou maar gewoon reageren op wat ik zeg over JC . Morgen instappen, overmorgen uitstappen is gezien het verleden een maar al te reëel scenario . Maar dat weet je best lelijke neus . Met je kutstadion waar geen gras wil groeien Logisch dat je "iconen" zo lovend zijn in de media
Wat kan die JC iemand nou verrotten? Maak je liever druk over die bommenkoppende helden van weleer bij je eigen cluppiequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dom?
Ga nou maar gewoon reageren op wat ik zeg over JC . Morgen instappen, overmorgen uitstappen is gezien het verleden een maar al te reëel scenario . Maar dat weet je best lelijke neus . Met je kutstadion waar geen gras wil groeien Logisch dat je "iconen" zo lovend zijn in de media
Sjezus, wat ben jij gefrustreerd man... Gewoon zielig, ik krijg bijna medelijden met je man...quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dom?
Jij doet me echt denken aan het jongetje wat vroeger op het pleintje bij het voetballen echt niet kon voetballen en daarom maar altijd zeurde over schoenen/de bal/het pleintje/blessures/andere spelers kunnen alleen maar dollen en dat soort kinderachtig gezeik. Als je je eigen posts leest, denk je dan echt dat je indruk maakt met je frustratie?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit topic is puur recreatief . Natuurlijk gaat het kut hier . Aan de andere kant hebben wij ook niet de arrogantie om dat te ontkennen .
Jaar na jaar gaat die Schaal naar Amsterdam als ik jullie moet geloven . En elke keer gaat het weer "mis" .
Als je met de hoogste begroting structureel geen reet laat zien is het minstens zo'n teringbende
Maak jij nou maar druk om je eigen kutcluppie uit Duivendrecht . Niemand zit hier op jouw medelijden te wachten . Als je je al zo druk maakt om "kakkies" zit je vast als jullie straks wéér geen kampioen zijn geworden, de naam van JC himself in je armen te kerven op je zolderkamertje .quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:48 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Sjezus, wat ben jij gefrustreerd man... Gewoon zielig, ik krijg bijna medelijden met je man...
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik irriteer me er niet aan, ik heb alleen maar medelijden met jullie, zondag wordt het weer een moeilijke dag een hoogst waarschijnlijk weer een teleurstelling maar gelukkig hebben de spelers een nieuwe bus gekregen om in uit te huilen
HAHAHA!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maak jij nou maar druk om je eigen kutcluppie uit Duivendrecht . Niemand zit hier op jouw medelijden te wachten . Als je je al zo druk maakt om "kakkies" zit je vast als jullie straks wéér geen kampioen zijn geworden, de naam van JC himself in je armen te kerven op je zolderkamertje .
Janken over anderen is vooral jullie hobby.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:50 schreef Capi het volgende:
[..]
Jij doet me echt denken aan het jongetje wat vroeger op het pleintje bij het voetballen echt niet kon voetballen en daarom maar altijd zeurde over schoenen/de bal/het pleintje/blessures/andere spelers kunnen alleen maar dollen en dat soort kinderachtig gezeik. Als je je eigen posts leest, denk je dan echt dat je indruk maakt met je frustratie?
praat geen onzin na van die achterlijke Belg die een term uit Rwanda gebruikt om de boel op te hitsen ajb.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
feyenoord, ga ik het niet eens meer over hebben
rotterdam, provinciestad met flettuh
de kuip kan er mee door, jammer dat ie betrekkelijk leeg was zondag
die stropdassen, tsja... groot gelijk
kakkerlakken falen altijd harder, daar zijn het kakkerlakken voor
Ik zal je baas zo eens bellen dat je veel teveel vrije tijd hebt !quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zo heerlijk dit, zo makkelijk om bepaalde mensen op de kast te jagen..
Mijn dagje vliegt voorbij zo op mijn werk, bedankt Stokstaartje!!
Zal ik nog een leuk plaatje voor je zoeken?
![]()
Jij bent zijn begeleider ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:07 schreef rubje het volgende:
en dat durf ik te wedden dat die baas dan zegt: waarom val je mij daarmee lastig? ik weet wat mijn mensen doen en voor deze onzin wil ik met rust worden gelaten want niks doen en toch betaalt krijgen is iets wat al jaren de trend is binnen ons bedrijf!
Alleen een hond heeft een baas...quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zal je baas zo eens bellen dat je veel teveel vrije tijd hebt !
Die term was er al lang en breed voor iemand ooit van die Belg gehoord hadquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef kitao het volgende:
[..]
praat geen onzin na van die achterlijke Belg die een term uit Rwanda gebruikt om de boel op te hitsen ajb.
Kijk, deze kan ik dan weer wel waarderenquote:
Joh, het heeft toch nog een beetje humor in zich...quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kijk, deze kan ik dan weer wel waarderen![]()
Meer van dit aub
Zolang je jezelf niet zo serieus neemt ben je best ok volgens mij ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Joh, het heeft toch nog een beetje humor in zich...
Nou gaat ie lief doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zolang je jezelf niet zo serieus neemt ben je best ok volgens mij ?
Goed bedrag bij kinderen moet je belonen !quote:
Yep, schoont de bevolking lekker op.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Is aids ook een schoonmaakmiddel?
Ohw jah joh, sow....quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:12 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Yep, schoont de bevolking lekker op.
Matige pogingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |