Ik zal je baas zo eens bellen dat je veel teveel vrije tijd hebt !quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zo heerlijk dit, zo makkelijk om bepaalde mensen op de kast te jagen..
Mijn dagje vliegt voorbij zo op mijn werk, bedankt Stokstaartje!!
Zal ik nog een leuk plaatje voor je zoeken?
![]()
Jij bent zijn begeleider ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:07 schreef rubje het volgende:
en dat durf ik te wedden dat die baas dan zegt: waarom val je mij daarmee lastig? ik weet wat mijn mensen doen en voor deze onzin wil ik met rust worden gelaten want niks doen en toch betaalt krijgen is iets wat al jaren de trend is binnen ons bedrijf!
Alleen een hond heeft een baas...quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zal je baas zo eens bellen dat je veel teveel vrije tijd hebt !
Die term was er al lang en breed voor iemand ooit van die Belg gehoord hadquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef kitao het volgende:
[..]
praat geen onzin na van die achterlijke Belg die een term uit Rwanda gebruikt om de boel op te hitsen ajb.
Kijk, deze kan ik dan weer wel waarderenquote:
Joh, het heeft toch nog een beetje humor in zich...quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kijk, deze kan ik dan weer wel waarderen![]()
Meer van dit aub
Zolang je jezelf niet zo serieus neemt ben je best ok volgens mij ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Joh, het heeft toch nog een beetje humor in zich...
Nou gaat ie lief doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zolang je jezelf niet zo serieus neemt ben je best ok volgens mij ?
Goed bedrag bij kinderen moet je belonen !quote:
Yep, schoont de bevolking lekker op.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Is aids ook een schoonmaakmiddel?
Ohw jah joh, sow....quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:12 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Yep, schoont de bevolking lekker op.
Matige pogingquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |