Getverdegatverdegatver.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Andijviestamp met rookworstEn dan jus erbij met een beetje bouillon en mosterd erdoor mmmmm
Ik zal mijn uitnodiging maar weer intrekken?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Getverdegatverdegatver.
goede tip, wij gaan dit eten maar dan met een gehaktbal.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Andijviestamp met rookworstEn dan jus erbij met een beetje bouillon en mosterd erdoor mmmmm
Smakelijk!quote:Op donderdag 23 september 2010 18:12 schreef TN-FR het volgende:
[..]
goede tip, wij gaan dit eten maar dan met een gehaktbal.
bakker bart is iets wat ik niet ken, schijnt wereldberoemd te zijn in nederlandquote:Op donderdag 23 september 2010 21:19 schreef Olympiaki het volgende:
moest snel eten in de stad, een bruin kaiserbolletje met filet americain, peper, zout en uitjes en een superfrikandelbroodje van de bakker bart
inmiddels wel? Bram Ladage vind ik erg lekker als lunch tijdens het shoppen somsquote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bakker bart is iets wat ik niet ken, schijnt wereldberoemd te zijn in nederlandIk woon in één of ander suf dorp waar ze sinds een jaar Bram Ladage hebben en daarvan wist ik ookal niet wat dat was
nooit wat van gegeten sinds het er zit. Ben sowieso niet van het vetsnackenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
inmiddels wel? Bram Ladage vind ik erg lekker als lunch tijdens het shoppen soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |