Ik klik sowieso alle topics in jouw posthistorie aan.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:56 schreef Chowi het volgende:
Misschien krijgen we meer mensen in deze SC op deze manier.
Dat is best angstaanjagend.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik klik sowieso alle topics in jouw posthistorie aan.
En hoe voel je je daar nu bij?quote:
Of naaktfoto's van je zusje.quote:
Ik befquote:
Uitgesloten, want heb geen zusjequote:
Bier en frituur.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
Die header heb ik ooit nog gemaakt.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[ afbeelding ]BeF zooi-site
Famous Quotes
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]BeF? Wasda?
Brood en Fietsen
Bloemen en Fok!ken
Bier en frituur!
[ afbeelding ]Waar het allemaal mee begon:
[Bef] Nieuwe reeks!!
Linkjes naar alle voorgaande topics worden niet bijgehouden ivm overbodigheid
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]BeF-Anthem
Je zegt ik heb dorst, maar jij bedoelt, ik heb honger
Je voelt je te gek, zeg jij, maar ik zit niet te frituren
Maar die blikken in jouw ogen, zeggen alles tegen mij
Ik voel me precies, als jij en jij kan eerlijk zijn!
Je voelt je heel goed zeg jij, je mond begint te trillen
Ik weet dat ik jou kan helpen, maar je moet zelf willen
Nu de frituur aanzetten, dat is alles wat ik vraag
Zet weg nu die ranja, ik wist het al, je krijgt bier vandaag!
Geef mij een frikandel, ik geef je er bier voor terug
Geef mij nu de mayo, ik geef je er curry voor terug
Zolang ik niet, frituur, vind ik de weg naar dit topic wel.Ingekomen post: potenti�le locatie Frituurmeet...
[ afbeelding ]
De OP vind je bier
Kunnen de servers het niet aan?quote:
Dit topic telt in ieder geval nu al een recordaantal taalverkrachtingen.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:39 schreef remlof het volgende:
Nou die misschien wel, maar de BeFfers niet vrees ik
ag joh, trek ut je nie aan.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Dit topic telt in ieder geval nu al een recordaantal taalverkrachtingen.
Ooh van de TT. Ja. Als Dead-Doll nog geleefd had, had die dat nooit toegestaan!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:43 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, van de TT. als die anders was werd er niet zo gebaggerd
Waarom onthouden mensen Dead-Doll in godsnaam.quote:
Niet eens. Kinderarts. Die heeft er minstens 10 jaar studie opzittenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Een homeopatisch genezer zeker?
want dat bandje maakte hen opeens een slechte artsquote:Op donderdag 23 september 2010 16:40 schreef clumsy_clown het volgende:
By the by, ik werkte vandaag samen met een arts met zo'n power balance band om. Doodeng, ik had minstens verwacht dat er een patiënt dood neer zou pleuren. Je kan immers niet al te bekwaam zijn als je dat ding vertrouwt. Of zitten hier ook van die hippies?
Ah. Hippie, I presume?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
want dat bandje maakte hen opeens een slechte arts
Wow wat zo'n bandje al niet kan
nope maar ik zie niet in waarom een arts opeens onbekwaam is als hij of zij zo'n bandje draagt.quote:
Als een priester een pentagram om zijn nek heeft hangen, neem jij hem dan nog serieus?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope maar ik zie niet in waarom een arts opeens onbekwaam is als hij of zij zo'n bandje draagt.
wat een dom vergelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 17:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als een priester een pentagram om zijn nek heeft hangen, neem jij hem dan nog serieus?
Je mist een aantal letters en grammaticaregels.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een dom vergelijk
sowieso priesters vertrouwen_!
Sorry je hebt gelijk. Een pentagram heeft een religieuze betekenis, terwijl zo'n armbandje op ieder vlak volkomen flauwekul is.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een dom vergelijk
sowieso priesters vertrouwen_!
nee, stellen dat een dokter onbekwaam is vanwege een polsbandje is heel erg slimquote:Op donderdag 23 september 2010 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je mist een aantal letters en grammaticaregels.
Maar je eerste stelling had je IQ al verraden. Geeft niet, verder. Valt op te lossen met een stukje plastic, blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |