quote:Op donderdag 23 september 2010 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
EINDELIJK KOFFIEin Rotterdam staat het altijd voor jou klaar evt met dudok appelgebak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
EINDELIJK KOFFIESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, die bak was ff nodig zeker!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Jawelquote:Op donderdag 23 september 2010 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had je helemaal niks in huis?
toch best verquote:Op donderdag 23 september 2010 15:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
in Rotterdam staat het altijd voor jou klaar evt met dudok appelgebak.
Ja!quote:
Hmpf, vervelend he, als het allemaal niet wil...quote:Op donderdag 23 september 2010 15:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als sinds half mei en nog maar 2 gevonden en dat kwam weer uit op een nee
stof ze wokquote:
ik ben niet de enige die er voor zorgt dat die vol isquote:Op donderdag 23 september 2010 14:13 schreef DR34M3R het volgende:
Hij was alweer vol! Gf is terug van zijn dutje en ineens gaat het als een speer hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
morgen pas WEEKEND..............
WEEKEND!!!!!!!!!
Ik waarschijnlijk morgen om 3 uur i.p.v. half 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar geniet er van
Ja, maar zo kan ik het nu toch niet bijhouden!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben niet de enige die er voor zorgt dat die vol is
Ik ga straks toch wel wat monster halenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, maar zo kan ik het nu toch niet bijhouden!
En ik wil een kop koffie. Of nee, doe maar thee... ben ineens alweer opgefokt genoeg
(en nee, dat is niet jouw schuld)
quote:
Het zal wel lekker liggenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kat ligt te slapen in een eierdoosPast helemaal niet, maar toch
* goldfinger1963 geeft droompje een kopje theequote:Op donderdag 23 september 2010 16:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, maar zo kan ik het nu toch niet bijhouden!
En ik wil een kop koffie. Of nee, doe maar thee... ben ineens alweer opgefokt genoeg
(en nee, dat is niet jouw schuld)
gelukkig zitten er geen eieren meer inquote:Op donderdag 23 september 2010 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kat ligt te slapen in een eierdoosPast helemaal niet, maar toch
WEEKEND!!!!!!!!!
Ik morgen nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet nog niet zeker of ik naar school ga trouwens, maarja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |