quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou half jaar doen, kunnen ze zien hoelang je al bezig bent en hoe fanatiek (of niet)
-knip-quote:Op donderdag 23 september 2010 14:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je krijgt een heropvoedingscursus?
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry
Zal ik het voortaan gewoon teruglezen noemen, dan hoef jij je niet zo zielig te vinden
Ik heb nu vanaf mei. Tot mei heb ik gewerkt. En van 5 juli t/m 10 sept heb ik ook gewerkt, zij het met een tussenpauze van een aantal weken. Dus in die periode staat er ook niet zoveelquote:Op donderdag 23 september 2010 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou half jaar doen, kunnen ze zien hoelang je al bezig bent en hoe fanatiek (of niet)
XD Dat zag ik niet, die edit? Wat stond er eerst?quote:
Pedogoogquote:Op donderdag 23 september 2010 15:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Dat zag ik niet, die edit? Wat stond er eerst?
Mooi zo.
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:03 schreef Ferb het volgende:
[..]
-knip-
Ik boedel orthopaedie /orthopedie![]()
Op de brief staat orthopaedie
Maar volgens mij is het orthopedie
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zo noemt Muck mij ook soms.........
Hoi Trevquote:Op donderdag 23 september 2010 15:40 schreef Trevland het volgende:
Middag Lui![]()
![]()
Zo lekker klaar met werken
Hey Janiesquote:Op donderdag 23 september 2010 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoi Trev
Ik ben weer vacatures aan het zoeken![]()
quote:
Lang op zoek al?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Janies![]()
Ik ga vanavond nog maar eens kijken of er wat bij gekomen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
EINDELIJK KOFFIEHad je helemaal niks in huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |