quote:Op donderdag 23 september 2010 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn angst overwonnen![]()
Dus ik was een beetje ingetogen
ewoon laten verdoven, niks aan t lamme klauwtjequote:Op donderdag 23 september 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en ik werd ook nog gebeld door de tandarts nav de controlefoto's, heb toch een gaatje en nu moet er geboord worden
Genoegquote:Op donderdag 23 september 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb wel een 320 GB SATA hdd liggen. Maar datadragers doe ik niet weg, je weet nooit wat eoa geep er nog vanaf weet te peuteren
Ik heb op de snelweg geredenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Welke angst heb je overwonnen als ik vragen mag?
in de file?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb op de snelweg gereden
9 november is de afspraakquote:Op donderdag 23 september 2010 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
He bah.Maar beter wel asap laten doen, voor dat het erger wordt
...
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
LL![]()
Hoe ist?
[..]
Thanks![]()
He gatver. Ook knuf voor jou terug
Nee, geen nieuwe auto, heb ST d'r Suzuki even te leenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Heh bahMaar nu al nieuwe auto dan of lees ik verkeerd?
Ja op vrijdag is het heel rustig dus ik zie op tegen morgen. En deze week was eigenlijk best dramatisch verder qua stage haha. Mijn begeleidster is heeel druk deze week en dan is ze nog chaotischer dan normaal. Nou kan ik daar al niet heel goed tegen, maar nu het nog erger was dan normaal.. pfff. Ik stapte gister hier binnen en het eerste wat Henry zei was "wat is er meisje? moet je even huilen?" dus nouja dat zegt genoegDus blij als het weekend is Zondag
![]()
Maar woojooNachtmerrie in een droom.. wehehe dat is niet tof
Ik schijn vannacht weer op avontuur te zijn geweest. Heb hele gesprekken gehad over de kippen in de wasmachine die nog eten moesten en tegen de tijd dat ik naar buiten ging om alle zeekoeien even een knipbeurt te geven heeft hij me maar wakker gemaakt
![]()
Goed gedaanquote:Op donderdag 23 september 2010 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Woohoooquote:
Ja dahag!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ewoon laten verdoven, niks aan t lamme klauwtje
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ooohw dan snap ik het weerquote:Op donderdag 23 september 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, geen nieuwe auto, heb ST d'r Suzuki even te leen
Oeh, da's wel balen van de chaos![]()
Whehehe, we zijn druk geweest vannacht![]()
Dat dacht ik al.quote:
Heel goed. Braaf gaan he!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
9 november is de afspraak![]()
quote:[..]
Nee, geen nieuwe auto, heb ST d'r Suzuki even te leen
Oeh, da's wel balen van de chaos![]()
Whehehe, we zijn druk geweest vannacht![]()
Ik heb 1 gaat eens moeten laten vullen en dat kon zonder, bij het laten trekken van mijn verstandskiezen had ik alleen maar last van de verdovingquote:Op donderdag 23 september 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dahag!Weet je hoe GROOT die naalden zijn
Ik probeer het liever zonder, doet het pijn kan ik me alsnog laten verdoven
Ik vind de verdoving namelijk vervelender dan het boren denk ik
Daar hoef je niet van te gaan blozenquote:
Jeujjj!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet ook geen Inception kijken voor je gaat slapenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelezen en kutKnuff!
Ik voel me gewoon even kut.... Autorijden vandaag ging wel goed maar ik ben echt super onzeker geworden, met alles!Ik baal er zo van! Ik ben steeds bang dat deze auto ook stuk gaat
En vandaag een goed gesprek gehad, dat vreet ook energie waardoor ik me ook wat sneller zo voel
[..]
Zie hier boven
En weet je wat ik vannacht had door m'n medsEen nachtmerrie in een droom!!!! En toen kon ik om 6 uur nog maar heel slecht slapen, want voelde me opgejaagd door de nachtmerrie in die droom
Hoe is je stage? Las ik nou dat je het heel rustig had gehad?
Dankjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2010 22:25:42 ]
Die heb ik dus nog niet gezienquote:Op donderdag 23 september 2010 22:23 schreef Ferb het volgende:
[..]
Je moet ook geen Inception kijken voor je gata slapen
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Vorige week begon hij er al over, en ik kan wel een heel verhaal typen over hoe ik me toen voelde, maar vandaag had ik zoiets van, oke hij zit er naast en fuck it, ik ga het gewoon doen.
En hij gaf me ook nog een vette compliment dat ik het gedaan had, dus helemaalhyper
Soms heb ik gewoon een schop onder mijn hol nodig, maar het is het begin van de goede richting opGoed zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tof!
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
..quote:Op donderdag 23 september 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik dus nog niet gezienEen vriendin van me begon ook al over die film
Maar ik kon wel vliegen in m'n nachtmerrie in m'n droom
En toen heb ik iemand vermoord, want hij achtervolgde me
En toen werd ik wakker in m'n droom en was ik in de war, want ik wist niet of het echt was of dat het gedroomd was. En toen belde ik een vriendin die kwam logeren omdat ik bang was
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Vorige week begon hij er al over, en ik kan wel een heel verhaal typen over hoe ik me toen voelde, maar vandaag had ik zoiets van, oke hij zit er naast en fuck it, ik ga het gewoon doen.
En hij gaf me ook nog een vette compliment dat ik het gedaan had, dus helemaalhyper
Soms heb ik gewoon een schop onder mijn hol nodig, maar het is het begin van de goede richting opEcht goed van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:27 schreef Ferb het volgende:
[..]
..
Als je dat nou een paar weken eerder had, en je had het verfilmd dan had je nu een dikke hit![]()
Want zo gaat het in die film ook de hele tijd.
Hoezo weirdquote:Op donderdag 23 september 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik dus nog niet gezienEen vriendin van me begon ook al over die film
Maar ik kon wel vliegen in m'n nachtmerrie in m'n droom
En toen heb ik iemand vermoord, want hij achtervolgde me
En toen werd ik wakker in m'n droom en was ik in de war, want ik wist niet of het echt was of dat het gedroomd was. En toen belde ik een vriendin die kwam logeren omdat ik bang was
![]()
quote:
thnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |