Maar als ik een externe hd op de xbox aansluit, dan kan ik daar wel games op installeren?quote:
Je moet een officiele door microsoft gekeurde harddisk kopen , een gewone externe hd zal niet werkenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar als ik een externe hd op de xbox aansluit, dan kan ik daar wel games op installeren?
Of ben ik nog steeds verplicht om officiele hd te kopen van xbox?
Nouja, tegenwoordig wel, maar slechts tot 16GB. Je kunt dus ook een paar USB stickjes gebruiken, tot 16gb maximaal, daarop kan je dan ook games installeren enzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je moet een officiele door microsoft gekeurde harddisk kopen , een gewone externe hd zal niet werken
250 GB voor 89 euro en je heb zat ruimtequote:Op donderdag 23 september 2010 13:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nouja, tegenwoordig wel, maar slechts tot 16GB. Je kunt dus ook een paar USB stickjes gebruiken, tot 16gb maximaal, daarop kan je dan ook games installeren enzo.
En echt grote HDD gebruiken werkt niet.
Nope!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:43 schreef MaxC het volgende:
Mijn Xbox heeft het (buiten de garantie) begeven en nu ga ik een nieuwe kopen. Mijn oog viel op de Xbox 360 Slim + Halo 3 + Fifa 2011 voor 188 euro. Enige nadeel is, is dat de harde schijf 4GB heeft. Kan ik mijn oude Xbox harde schijf nog daarop aansluiten?
Mjah, het is druk bij Sony vanwege die nieuwe Firmware-update...quote:Op donderdag 23 september 2010 17:14 schreef SuperFruitig het volgende:
WAAROM NEEMT NIEMAND ZIJN TELEFOON OP
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:43 schreef AQuila360 het volgende:
Halo Reach gaat nog steeds hard!
Ik ben nu op Heroic bezig aleen vandaag geen tijd maar echt vet want speel zelden een game 2 keerquote:Op donderdag 23 september 2010 19:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
ik begin zo aan missie 10.
Ik las in de review dat je dus ook in deze game elke 24 uur dat blaag van je een shot moet geven. Dat is voor mij, hoe raar het ook klinkt, een reden om hem nog even te laten liggen. Ik vind het heel storend als ik voortdurend in een game op de klok moet kijken, daar heb ik op dit moment geen 50 euro voor over.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef speknek het volgende:
Kut, EG is lovend over DR2, daar heb ik heul geen tijd voor mensen.
Bij DR ben je constant voor alles op je klok aan het kijken. Dat bevalt mij ook niet echt.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik las in de review dat je dus ook in deze game elke 24 uur dat blaag van je een shot moet geven. Dat is voor mij, hoe raar het ook klinkt, een reden om hem nog even te laten liggen. Ik vind het heel storend als ik voortdurend in een game op de klok moet kijken, daar heb ik op dit moment geen 50 euro voor over.
Enslaved en Castlevania dalen snel in prijs. Die laat je dus eventjes liggen tot de Sint ze in je schoen stopt. Halo en DR speel je nu de komende maand en Fallout start je eind oktober op.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef speknek het volgende:
Halo, DR2, Enslaved, F3:NV en Castlevania allemaal in het tijdsbestek van anderhalve maand.
Roy heeft zijn agenda al compleet ingevuldquote:Op donderdag 23 september 2010 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Enslaved en Castlevania dalen snel in prijs. Die laat je dus eventjes liggen tot de Sint ze in je schoen stopt. Halo en DR speel je nu de komende maand en Fallout start je eind oktober op.
Simpel
Moet wel met zoveel games deze maanden!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Roy heeft zijn agenda al compleet ingevuld
Ik heb net Dead Rising 2 gehaald (Normal edition, omdat zo'n hufterige bijbaan-student de preorder aan een ander heeft meegegeven. Nou ja, ik kreeg 20 euro korting op DR2 ter compensatie)
Nee dat is dus precies de verkeerde volgorde.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enslaved en Castlevania dalen snel in prijs. Die laat je dus eventjes liggen tot de Sint ze in je schoen stopt. Halo en DR speel je nu de komende maand en Fallout start je eind oktober op.
Simpel
Ik hoor het idd van mensen om me heen.quote:
Nice, goede deal!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef MaxC het volgende:
Vandaag Xbox 360 Slim 250 GB + Halo 3 + Fifa 2011(waardebon) gehaald. Eigenlijk moet je bij de kassa 280 ¤ betalen en krijg je 50 terug van Microsoft, maar de niet al te snuggere kassamiep sloeg hem direct voor 230 ¤ aan omdat het zo op de folder stond. Dus nog is extra 50¤ korting![]()
Oftewel +/- 60 euro voor een Xbox Slim 250 GB
Ik vind het zeker pittig, maar ik merk wel dat ik er nu beetje bij beetje inkomquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik hoor het idd van mensen om me heen.
De een vindt hem echter (te) moeilijk, de ander juist te simpel.
Of te saaiquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik hoor het idd van mensen om me heen.
De een vindt hem echter (te) moeilijk, de ander juist te simpel.
trollquote:
Was niet de bedoelingquote:
Je kan gewoon niet omgaan met snelle auto'squote:
Jongen en m'n Starlet 1.3 XLI danquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet omgaan met snelle auto's
xtra langzaam ingesteldquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jongen en m'n Starlet 1.3 XLI dan
quote:
Heb hem nog niet gespeeld, maar ik weet zeker dat de career mode mij ook heel wat uurtjes gaan vermaken( beginnen bij een slecht team).quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:17 schreef AQuila360 het volgende:
Maar nee ik vind een racegame alleen tof als je van een krakbak naar een vette bak gaat alla Forza 3 of GT en dat heb je bij die F1 game helaas niet![]()
Misschien wel van slecht team naar een goed team maar dat is toch anders.
Yep, volgende maand. Wel voor de volle mep.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:17 schreef Digixz het volgende:
Er kwam van Borderlands ook een GOTY toch?
Jep. Maar voor mij bijv. ietwat zinloos. Ik heb de DVD met 2 DLC packs, General Knoxx los gekocht, en Claptrap Assassin koop ik ook los.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:17 schreef Digixz het volgende:
Er kwam van Borderlands ook een GOTY toch?
Die clonen gewoon heel CoD dat gaat echt nergens meer overquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit begint er nou eindelijk meer op te lijken. Grafische upgrade is immens t.o.v. de beta.
DR2 is erg goed.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef speknek het volgende:
Halo, DR2, Enslaved, F3:NV en Castlevania allemaal in het tijdsbestek van anderhalve maand.
Wat is er illegaal aan third party hardwarequote:Op woensdag 22 september 2010 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat het illegale third party crap is
quote:Dear SuperFruitig,
This mail is confirmation that your subscription to Xbox Live Prepaid 12 Month Gold Membership Card has been cancelled on Saturday, September 25, 2010.
Uhm en je heb nu zeker geen geld voor xbl?quote:
Dear SuperFruutyquote:
Ik heb geld als waterquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:48 schreef badboynova het volgende:
[..]
Uhm en je heb nu zeker geen geld voor xbl?
Dankjewel AQ, ik vind het fijn dat je je bekommert om mijn lot.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dear SuperFruuty
Dat is very niet leuk voor you
Geen geld voor xbl is jammer (kan gebeuren), maar geen geld voor water is triest (douche je nu elke dag in de sloot zodat je niet stinktquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb geld als water
pause
not
Zo ben ik SFquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb geld als water
pause
not
[..]
Dankjewel AQ, ik vind het fijn dat je je bekommert om mijn lot.
Oh dat hebben we ook pas 15000 keer gedaan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit begint er nou eindelijk meer op te lijken. Grafische upgrade is immens t.o.v. de beta.
Je krijgt een jaar extra garantie met een RROD. Als je nog in dat jaar zit (dus jaar later dan dat op de website staat) wordt er een 360 Slim naar je toe gestuurd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:44 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik heb een RRoD![]()
Garantie is natuurlijk ook al verlopen dus dat wordt waarschijnlijk een nieuwe kopen
Die gast heeft wel sterke polsen zeg.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Sinds dit weekend ook een Slim, maar die vind ik ook nogal luidruchtig. Zal binnenkort eens zo'n on-demand titel aanschaffen in de market. Waarschijnlijk speelt dat een stuk stiller zonder dat gespin van die DVD speler. Overigens wel jammer dat het aanbod nog vrij beperkt is en je ook geen pre-order kan doen van nieuwe spellenquote:Op zondag 26 september 2010 20:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, ik heb een xbox360 core gekregen. Wat een herrie maakt dat ding zeg![]()
En ik moet een HD kabel halen, want op composite is het echt bagger.
Het is trouwens vooral de dvd die zo'n herrie maakt. Zet hij gamedata op HD als je er een harddisk op hebt waardoor hij minder van dvd hoeft te halen?
Je kunt het ook al uitproberen door een van je games te installeren! Moet je naar My Xbox gaan, dan niet de game starten maar op Y drukken en dan install to harddiskquote:Op maandag 27 september 2010 12:28 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Sinds dit weekend ook een Slim, maar die vind ik ook nogal luidruchtig. Zal binnenkort eens zo'n on-demand titel aanschaffen in de market. Waarschijnlijk speelt dat een stuk stiller zonder dat gespin van die DVD speler. Overigens wel jammer dat het aanbod nog vrij beperkt is en je ook geen pre-order kan doen van nieuwe spellen
en dat het vaak 2x zoveel kost als in de winkelquote:Op maandag 27 september 2010 12:28 schreef Katseviool het volgende:
Overigens wel jammer dat het aanbod nog vrij beperkt is en je ook geen pre-order kan doen van nieuwe spellen
Keek voor de grap eens hoeveel Batman kostte.quote:Op maandag 27 september 2010 12:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en dat het vaak 2x zoveel kost als in de winkel
Slim luidruchtig?quote:Op maandag 27 september 2010 12:28 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Sinds dit weekend ook een Slim, maar die vind ik ook nogal luidruchtig. Zal binnenkort eens zo'n on-demand titel aanschaffen in de market. Waarschijnlijk speelt dat een stuk stiller zonder dat gespin van die DVD speler. Overigens wel jammer dat het aanbod nog vrij beperkt is en je ook geen pre-order kan doen van nieuwe spellen
Thx! Wist ik niet, vanavond eens proberenquote:Op maandag 27 september 2010 12:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je kunt het ook al uitproberen door een van je games te installeren! Moet je naar My Xbox gaan, dan niet de game starten maar op Y drukken en dan install to harddisk
Klopt, echter maakt de DVD speler wel aardig wat geluid. Maar het is inderdaad nog altijd stukken minder dan mn oude Premium.quote:Op maandag 27 september 2010 13:10 schreef MaxC het volgende:
[..]
Slim luidruchtig?
Hij maakt juist geen enkel geluid, zelfs als ik mijn oor er tegen aanhoud, dan hoor ik niks
Shadow Complex, without a shadow of a doubt.quote:Op maandag 27 september 2010 13:47 schreef speknek het volgende:
Ik wil iets hebben totdat Enslaved uitkomt volgende week. Welke moet ik kopen, Shadow Complex, Lara Croft and the Guardian of Light (ik kan multiplayer spelen) of Dead Rising: Case Zero? Of toch Trials HD (denk niet dat ik die leuk vind) of Limbo?
dan installeer je de games toch op je hdd, je hebt niets voor niets 250gb ruimtequote:Op maandag 27 september 2010 13:47 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Thx! Wist ik niet, vanavond eens proberen
[..]
Klopt, echter maakt de DVD speler wel aardig wat geluid. Maar het is inderdaad nog altijd stukken minder dan mn oude Premium.
Die leek mij ook al het tofst, ik vind hem alleen nog zo duurquote:Op maandag 27 september 2010 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Shadow Complex, without a shadow of a doubt.
Wacht totdat je Limbo hebt uitgespeeld.quote:Op maandag 27 september 2010 13:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Die leek mij ook al het tofst, ik vind hem alleen nog zo duur.
Yeah volgens mij wel, als je m formatteert krijg je gewoon 16GB die je voor alles kunt gebruiken!quote:Op maandag 27 september 2010 12:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Kun je games op een externe HDD installeren? Forza3 moet bepaalde bestanden installeren maar een maat van me heeft dus geen Xbox HDD
Waar komt die 16 van af Spanky?quote:Op maandag 27 september 2010 14:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah volgens mij wel, als je m formatteert krijg je gewoon 16GB die je voor alles kunt gebruiken!
Van je externe HDD?Je kan max 16GB gebruiken, ook al hang je er een schijf van 250GB aan... da's dan wel een beetje jammer...quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Waar komt die 16 van af Spanky?
Okay wicked. Dan moet het lukken met een 4GB sticky.quote:Op maandag 27 september 2010 14:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Van je externe HDD?Je kan max 16GB gebruiken, ook al hang je er een schijf van 250GB aan... da's dan wel een beetje jammer...
Yeah volgens mij wel, kan je gewoon twee partities erop hebben... maar ik durf er geen vergif op te nemen!quote:Op maandag 27 september 2010 15:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Okay wicked. Dan moet het lukken met een 4GB sticky.
Als je een 250GB hebt, kun je dan 16 vrij maken als partitie of werkt dat dan niet?
Je kan je account en de rest op een USB-stick overzetten. En daarna weer overzetten op een andere x360.quote:Op maandag 27 september 2010 16:19 schreef CaLeX het volgende:
Is het mogelijk om een gamersprofiel over te zetten?
Heb nu een profiel bij een vriend op zijn xbox en denk eraan om zelf een xbox te kopen, vraag me af of ik de behaalde achievements op beide kan hebben.
is het ook mogelijk om hem te moven, op een andere xbox online te registreren en dan terug te moven. Zodat mocht de xbox van mijn maat nog eens online komen dat hij dan automatisch synchroniseert?quote:Op maandag 27 september 2010 16:30 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Je kan je account en de rest op een USB-stick overzetten. En daarna weer overzetten op een andere x360.
Je kan hem niet kopiėren, maar wel moven.
Je Usb-stick moet wel leeg zijn dacht ik.
En hij zet het zelf in een mooi rijtje, zoals op je HDD.
Heb dat zelf ook gedaan.
Als je je account moved naar een usb-stick, is het account van die xbox af. Dus dan moet je hem eerst op jou xbox zetten. Om hem te kunnen overzetten naar die andere xbox, maar dan ben jij account weer kwijt. dus dan ben je terug bij af.quote:Op maandag 27 september 2010 17:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
is het ook mogelijk om hem te moven, op een andere xbox online te registreren en dan terug te moven. Zodat mocht de xbox van mijn maat nog eens online komen dat hij dan automatisch synchroniseert?
Case Zero. Paar uurtjes speelplezier, goedkoop, hoge replaywaarde.quote:Op maandag 27 september 2010 13:47 schreef speknek het volgende:
Ik wil iets hebben totdat Enslaved uitkomt volgende week. Welke moet ik kopen, Shadow Complex, Lara Croft and the Guardian of Light (ik kan multiplayer spelen) of Dead Rising: Case Zero? Of toch Trials HD (denk niet dat ik die leuk vind) of Limbo?
word ook een beetje moe van dat no recoil geschiet als je inzoomedquote:Op zondag 26 september 2010 20:51 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Die gast heeft wel sterke polsen zeg.
Als je Borderlands hebt, morgen komt de Claptrap Assassin DLC uitquote:Op maandag 27 september 2010 13:47 schreef speknek het volgende:
Nee, je begrijpt Edge niet. Een 7 is een fantastisch cijfer. Spek zal overigens ook wel blij zijn met die achten voor Enslaved en Castlevaniaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |