Mwa, Heineken vind ik zo smakeloos, dat tankt prima wegquote:Op donderdag 23 september 2010 17:53 schreef VASND het volgende:
[..]
En het tankt gewoon goed weg.
Sowieso beter dan Heineken ofzo![]()
/eindeloze bierdiscussie.
als je denkt dat ze je niet staan waarom bestel je ze danquote:Op donderdag 23 september 2010 18:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nooit gedacht dat H&M mij nog eens twee van die wijde truien zou bezorgen die me ook nog eens STAAN.
300e bij hm is toch de hele kledingcollectie of zijn ze tegenwoordig al duurderquote:Op donderdag 23 september 2010 18:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Omdat ik toch al ee nbestelling had van 300 euro en het is gewoon heel makkelijki, en niet geschoten is altijd mis. Maar ze staan dus wel.
Nouja zaten een paar jassen van 60 euro tussen.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:38 schreef robr0 het volgende:
[..]
300e bij hm is toch de hele kledingcollectie of zijn ze tegenwoordig al duurder
klim in je kledingkastquote:Op donderdag 23 september 2010 19:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Aaahahhhh onweer en normaal is dat niet eng en juist vet maar ik ken dit huis niet goed.
Ga dat eens doen dan, toch wel een soort van must-have-seen!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb Titanic nog nooit gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |