Niet als je eerst je wachtwoord kwijt bent die je alleen opnieuw aan kan vragen via je mobiele telefoon. Maar als je een nieuwe nummer lukt dat natuurlijk niet. Dus na een jaar heb ik een nieuwe aangevraagd na 4 miinuten zoeken. En toen ik al die codes had opgehaald kon ik NOG niet bestellen, omdat mijn mobiele nummer niet klopte nog. Dus duurde het week een week voor ik met een nieuwe code die kon veranderen.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Supereasy bedoel je. Tenzij je simpel bent
ach gossie meid zegquote:Op donderdag 23 september 2010 16:30 schreef xyzyx het volgende:
Ik zou zo'n meisje bijles geven in wiskunde enzo.. gaat ze vet jaloers doen toen ik zei dat ik zo'n meisje nieuwe paardrij handschoentjes en dekje enzo gafflikker dan op zeg ik vroeg haar geen geld voor bijles en dat andere meisje is jarig dus dan is t normaal om een kadootje te geven?
Ondankbare teef
Ik vind het behoorlijk kansloos als iemand gaat zeiken over wat ik anderen geef..quote:
moet je ook maar geen 14jarige meisjes bijles gevenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk kansloos als iemand gaat zeiken over wat ik anderen geef..
Ik krijg altijd een plaatsvervangend minderwaardigheidscomplex van mensen die 'ons pap/mam' zeggenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:41 schreef -SG- het volgende:
Haha, ons pap had jaarrekeningen van een klant in een leasebak laten liggen. Had ie net die auto weer teruggebracht naar de garage om zijn eigen auto op te halen, was ie de jaarrekeningen er vergeten uit te halen.
Ok.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een plaatsvervangend minderwaardigheidscomplex van mensen die 'ons pap/mam' zeggen
Deze is 17..quote:Op donderdag 23 september 2010 16:40 schreef robr0 het volgende:
[..]
moet je ook maar geen 14jarige meisjes bijles geven
Dat zeggen brabanders altijd.. Ons mamquote:Op donderdag 23 september 2010 16:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een plaatsvervangend minderwaardigheidscomplex van mensen die 'ons pap/mam' zeggen
Nouja dit zou ook een goed teken kunnen zijn om eens aan m'n school te gaan werken.quote:
Leen bak bedoel je denk ik?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:41 schreef -SG- het volgende:
Haha, ons pap had jaarrekeningen van een klant in een leasebak laten liggen. Had ie net die auto weer teruggebracht naar de garage om zijn eigen auto op te halen, was ie de jaarrekeningen er vergeten uit te halen.
ik als die lui ineens rondbazuinen dat bavaria koningsbier isquote:Op donderdag 23 september 2010 16:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goh!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat zeggen brabanders altijd.. Ons mam
Korpsbavjesquote:Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik als die lui ineens rondbazuinen dat bavaria koningsbier is
Corpsventjes drinken vaak lekker pretentieus bavjes.quote:
Wat?quote:
De wereld opende zich voor mijn ogen toen ik daar achter kwam hoorquote:
Officieel pas 6!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:02 schreef robr0 het volgende:
andre hazes is vandaag 7 jaar dood daar moet op gedronken worden
Dat NIEMAND MAAR DAN OOK NIEMAND tijd heeft.quote:
Plop hoofd er afquote:Op donderdag 23 september 2010 17:09 schreef TripleP het volgende:
Ah nu ik toch geld heb neem ik een killer koptelefoon.
In Rotterdam veel rotzooi cd's voor 1 euroquote:Op donderdag 23 september 2010 17:09 schreef TripleP het volgende:
Dan maar naar de media markt vanavond voor nieuwe oortjes en mijn oordopjes zoeken.
Ja, zo'n fucking dure die enorm kutgeluid produceert maar er wel sick uitzietquote:Op donderdag 23 september 2010 17:09 schreef TripleP het volgende:
Ah nu ik toch geld heb neem ik een killer koptelefoon.
Ja daar heb ik niks anquote:Op donderdag 23 september 2010 17:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In Rotterdam veel rotzooi cd's voor 1 euro
Vast ook bij andere MM's!quote:
Vast wel!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:15 schreef TripleP het volgende:
http://www.mediamarkt.nl/(...)pos=1&display=online
goed?
Nah, minder groot bereik.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:16 schreef TripleP het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/(...)pos=3&display=online
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:20 schreef robr0 het volgende:
koop dan gelijk een dolby installatie inclusief rugzak en stroomaggregaat
Mja, 32 Ohm is wel fiks jaquote:Op donderdag 23 september 2010 17:20 schreef robr0 het volgende:
koop dan gelijk een dolby installatie inclusief rugzak en stroomaggregaat
Het aantal Ohm geeft je weerstand aan, dus hoe hoger je weerstand, hoe harder je je iPod/etc. moet zetten (batterij dus sneller leeg) en het aantal Hz geeft je bereik aan tonen aanquote:Op donderdag 23 september 2010 17:29 schreef TripleP het volgende:
Kan iemand me die specs uit leggen?
Niet te zuipen gastquote:
Het enige bier waar je fatsoenlijk een adtje van kunt trekken.quote:
Oh dat kan best, dat doe ik nooitquote:Op donderdag 23 september 2010 17:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Het enige bier waar je fatsoenlijk een adtje van kunt trekken.
En het tankt gewoon goed weg.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat kan best, dat doe ik nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |