Officieel pas 6!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:02 schreef robr0 het volgende:
andre hazes is vandaag 7 jaar dood daar moet op gedronken worden
Dat NIEMAND MAAR DAN OOK NIEMAND tijd heeft.quote:
Plop hoofd er afquote:Op donderdag 23 september 2010 17:09 schreef TripleP het volgende:
Ah nu ik toch geld heb neem ik een killer koptelefoon.
In Rotterdam veel rotzooi cd's voor 1 euroquote:Op donderdag 23 september 2010 17:09 schreef TripleP het volgende:
Dan maar naar de media markt vanavond voor nieuwe oortjes en mijn oordopjes zoeken.
Ja, zo'n fucking dure die enorm kutgeluid produceert maar er wel sick uitzietquote:Op donderdag 23 september 2010 17:09 schreef TripleP het volgende:
Ah nu ik toch geld heb neem ik een killer koptelefoon.
Ja daar heb ik niks anquote:Op donderdag 23 september 2010 17:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In Rotterdam veel rotzooi cd's voor 1 euro
Vast ook bij andere MM's!quote:
Vast wel!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:15 schreef TripleP het volgende:
http://www.mediamarkt.nl/(...)pos=1&display=online
goed?
Nah, minder groot bereik.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:16 schreef TripleP het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/(...)pos=3&display=online
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:20 schreef robr0 het volgende:
koop dan gelijk een dolby installatie inclusief rugzak en stroomaggregaat
Mja, 32 Ohm is wel fiks jaquote:Op donderdag 23 september 2010 17:20 schreef robr0 het volgende:
koop dan gelijk een dolby installatie inclusief rugzak en stroomaggregaat
Het aantal Ohm geeft je weerstand aan, dus hoe hoger je weerstand, hoe harder je je iPod/etc. moet zetten (batterij dus sneller leeg) en het aantal Hz geeft je bereik aan tonen aanquote:Op donderdag 23 september 2010 17:29 schreef TripleP het volgende:
Kan iemand me die specs uit leggen?
Niet te zuipen gastquote:
Het enige bier waar je fatsoenlijk een adtje van kunt trekken.quote:
Oh dat kan best, dat doe ik nooitquote:Op donderdag 23 september 2010 17:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Het enige bier waar je fatsoenlijk een adtje van kunt trekken.
En het tankt gewoon goed weg.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat kan best, dat doe ik nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |