quote:
NEEquote:Op donderdag 23 september 2010 10:13 schreef Pheno het volgende:
Zal ik nu toch een zandbips in de TT verwerken?
Ik heb last van julliequote:Op donderdag 23 september 2010 10:16 schreef Pheno het volgende:
Die rode hoofdjes, last van opvliegers of gewoon ongesteld?
Ik heb er geen beeld vanquote:Op donderdag 23 september 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb last van jullie
Zandbips met helmgras en verkreukelde bierblikjes, lege patatbakjes en gebruikte condooms![]()
Mijn zelfbeeld
neem nog een bonbonquote:Op donderdag 23 september 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb last van jullie
Zandbips met helmgras en verkreukelde bierblikjes, lege patatbakjes en gebruikte condooms![]()
Mijn zelfbeeld
Dat krijg je ook nietquote:
* hele doosje in mond propt *quote:
Ik heb ook geen negatief beeld van je hoor.quote:
Ik zit al aan de hamburgersquote:
Je vergeet de Tombonbons.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb last van jullie
Mijn zelfbeeld
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHquote:
Nou ben ik deudquote:Op donderdag 23 september 2010 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen ferrari, die zijn moeilijk te vinden met kogelgaten
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil juichen, maar ik vrees dat het een fopje is
Nee, ik ben echt deud.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil juichen, maar ik vrees dat het een fopje is
Ah, toch ongesteld.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou, stil danquote:
Nee hoorquote:
Ik las venusheuvel.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:55 schreef DeZwabber het volgende:
voor ik naar school ga, nog evenvoor je glooiende heuvels
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:55 schreef DeZwabber het volgende:
voor ik naar school ga, nog evenvoor je glooiende heuvels
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die glooit niet, maar gloeit nu na Zwab's uitspraak
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo makkelijk ben ik niet hoor
Alsof ie ooit een kans had bij mijquote:
Jawel, hij is toch ano5?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alsof ie ooit een kans had bij mij
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alsof ie ooit een kans had bij mij
Nee hoor, ik weet wie ano5 is namelijkquote:
quote:
Dat leer je wel, als je meer ervaring hebt met vrouwen.quote:
Ah kut, je weet het al.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet wie ano5 is namelijk
[..]
Snapt ie vast ook nietquote:Op donderdag 23 september 2010 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
PGR moet weer de Duitse helm poetsen
Gadver, dat is gewoon smerigquote:Op donderdag 23 september 2010 11:34 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb gisteren de eenogige slang gedag gezegd
Nou iddquote:Op donderdag 23 september 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gadver, dat is gewoon smerig
Klysma gehad ja?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:34 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb gisteren de eenogige slang gedag gezegd
Ik had wel Gegoogled hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gadver, dat is gewoon smerig
Mijn kont afvegen wel jaquote:Op donderdag 23 september 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik doe het altijd gewoon met rechts
Vochtig toiletpapierquote:Op donderdag 23 september 2010 11:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik altijd met een papiertje ertussen
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik doe het altijd gewoon met rechts
Hij houdt van rechtsdraaiend eelt.quote:
Ien Dales ligt al een tijdje alleen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef pgrferrari het volgende:
Wil iemand mijn vriendinnetje zijn?
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ien Dales ligt al een tijdje alleen.
Ik niet iigquote:Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef pgrferrari het volgende:
Wil iemand mijn vriendinnetje zijn?
Oeh, daar zitten leuke dingen tussen!quote:
Super Liegebeest!quote:
TRUEEEEEEEEquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TRUEEEEEEEE
OK PGR, ik denk ook dat Tombo niet je online chicky meer is na al het 'Tombonbon' en weet ik wat
Het bleef angstvallig stil in de slowchatquote:Op donderdag 23 september 2010 13:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat was maar gein hoor Tombo![]()
En jullie maken ook altijd fopjes over mij.
Of menen jullie dat?![]()
Okee.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je moet niet zulke moeilijke dingen zeggen....
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okee.
"JA PGR, ZE MENEN HET"
Beter?
Pardon?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ach je weet het toch. Het zijn gewoon cougars
Dat impliceert dat ze PGR wel nemen.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
Doen ze ook wel. Dit is gewoon een paringsdans. En ze testen even z'n ruggengraat en hardheid (hihi)quote:Op donderdag 23 september 2010 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat impliceert dat ze PGR wel nemen.
Nee, hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wacht nou maar ff, hij is nog aan het googlen
NIETquote:Op donderdag 23 september 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doen ze ook wel. Dit is gewoon een paringsdans. En ze testen even z'n ruggengraat en hardheid (hihi)
Miauw en ik iig nietquote:Op donderdag 23 september 2010 13:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Maar ik vroeg me wel af wat een cougar is
En nog steeds![]()
Maar mét smaakquote:Op donderdag 23 september 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
Goeie!quote:
Dit dusquote:Op donderdag 23 september 2010 13:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goeie!
ALS wij al cougars zijn, dan cougars met smaak
Niks aan gelogen toch. Ze zijn rijper dan jij bentquote:Op donderdag 23 september 2010 13:35 schreef pgrferrari het volgende:
betekenis 'vrouw op rijpere leeftijd die op jonge mannen valt'
je hebt die rimpelige foto's van de talsters toch ook al gezien?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:40 schreef pgrferrari het volgende:
Hoe zien jullie mij voor je?
Of hebben jullie mijn foteau al gezien?![]()
Ja johquote:Op donderdag 23 september 2010 13:40 schreef pgrferrari het volgende:
Please dont askquote:Op donderdag 23 september 2010 13:40 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt die rimpelige foto's van de talsters toch ook al gezien?
I'm afraid, realllllly afraid....quote:
Neequote:Op donderdag 23 september 2010 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt die rimpelige foto's van de talsters toch ook al gezien?
Beware of Tombolaraiderquote:Op donderdag 23 september 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
I'm afraid, realllllly afraid....
heb jij polygone tetten?quote:
Ik gaf ook serieus antwoordquote:Op donderdag 23 september 2010 13:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee![]()
En het was een serieuze vraag![]()
Ik vraag me altijd af hoe jullie eruit zien
En welke persoon achter die nickname schuilt.
Ik ben altijd gehuld in ninjakleren.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee![]()
En het was een serieuze vraag![]()
Ik vraag me altijd af hoe jullie eruit zien
En welke persoon achter die nickname schuilt.
Jij welquote:Op donderdag 23 september 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik gaf ook serieus antwoord
Kom maar naar de meetquote:
Die heb ik gezien hoor Phenoquote:Op donderdag 23 september 2010 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben altijd gehuld in ninjakleren.
ik ook.quote:
Jongen, ik zag je in Zeeland...quote:Op donderdag 23 september 2010 13:40 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jongen, ik zag je in Zeeland...
Succes.quote:
Dan ga ik er in knijpen hoor!quote:
Nee lost casequote:Op donderdag 23 september 2010 13:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ga me nou niet zeggen in het bungalowpark![]()
Die is zo voor de hand liggend
lelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
Het gros heeft wel een fobo. En de meeste heb ik IRL gezien.
Ben wel benieuwd naar Pheno en -Miauw- en nog wat TAL'ers
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ga ik er in knijpen hoor!
*weer knal of uzi verwacht...
Knietje ook goed?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ga ik er in knijpen hoor!
*weer knal of uzi verwacht...
True, en nog boos toen dat ik op 3 lekkere meiden stemde ipv op PGR en z'n hekjequote:Op donderdag 23 september 2010 13:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee lost caseOp de foto's die je instuurde voor een of andere wedstrijd.
Je hebt nog een hele avond zieltjes geprobeerd te winnen....
Je moest 3 mannen en 3 vrouwen selecteren toch? Dus terecht boos zou ik zeggenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, en nog boos toen dat ik op 3 lekkere meiden stemde ipv op PGR en z'n hekje
Prima, als ik dat van te voren weet kan ik maatregelen treffen.quote:
Nee, jij zag me in Zeeland zei je.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee lost caseOp de foto's die je instuurde voor een of andere wedstrijd.
Je hebt nog een hele avond zieltjes geprobeerd te winnen....
* Pheno wins. En ik hoef mijn kop niet zo nodig op het internet te hebben. Mensen die me willen zien kan altijd, maar dan irl.quote:
Oh god, jonk....quote:Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, jij zag me in Zeeland zei je.![]()
Niet op de foto's in Zeeland
Doegquote:Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar eens wandelen, het trekt hier open![]()
Tot straks!
Leren spellen bedoel je?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, jonk....
Jij moet nog veel leren
Ik w8 ook geduldig af tot ze haar lijst heeft afgewerktquote:Op donderdag 23 september 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
* Loveless85gaat er eens lekker voor zitten
Ik win! Echtquote:Op donderdag 23 september 2010 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno wins. En ik hoef mijn kop niet zo nodig op het internet te hebben. Mensen die me willen zien kan altijd, maar dan irl.
Over foto's op het internet heb ik geen controle.
Die lijst is te lang maar waar het op neer komt is dat ik je nogal jong vind...quote:Op donderdag 23 september 2010 13:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik w8 ook geduldig af tot ze haar lijst heeft afgewerkt
Round 1: fight!quote:
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die lijst is te lang maar waar het op neer komt is dat ik je nogal jong vind...
Jij ben ouder en gedraagt je ook niet volwassen hoor LL.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar die mensen gedragen zich tenminste volwassen
Zoals nu in TALquote:Op donderdag 23 september 2010 14:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?
Hier en in TAL SC zitten mensen van dezelfde leeftijd.
Hallo, is jouw linkerbal ook harig?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh, onlangs nog met de heggeschaar daar tekeer gegaanquote:Op donderdag 23 september 2010 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hallo, is jouw linkerbal ook harig?
*likkende cougarsquote:Op donderdag 23 september 2010 14:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zoals nu in TAL![]()
Het maakt geen fuck uit wie die kaart heeft gekocht of verstuurd, dat doet er niet toe. Die kaart is van ons allemaal, ongeacht wie er aan de postzegel heeft gelikt...
Oud en lelijk, ok jij staat nu 2-1 voorquote:Op donderdag 23 september 2010 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
*likkende cougars
Alhoewel, in mijn geval zou dat een oma zijn, never mind.
Jullie kwamen met dat initatief, ik gaf alleen aan dat dat van jullie kwam en een goed initatief was.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zoals nu in TAL![]()
Het maakt geen fuck uit wie die kaart heeft gekocht of verstuurd, dat doet er niet toe. Die kaart is van ons allemaal, ongeacht wie er aan de postzegel heeft gelikt...
Misschien is het een gevoelskwestie en het kan best aan mij liggen maar ik vind het gewoon niet gepast.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jullie kwamen met dat initatief, ik gaf alleen aan dat dat van jullie kwam en een goed initatief was.
Thats al, snap het probleem niet.
Ja maar vat de hint dan, die kaart is 'namens TAL' gestuurd. Natuurlijk verdienen die meiden er ferme tik op de bips voor, maar het is toch een beetje raar als Benny daar iedereen bedankt jij gilt tot 3x toe 'HET WAS TOMBOLA's EN MIAUW'S IDEE!'quote:Op donderdag 23 september 2010 14:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jullie kwamen met dat initatief, ik gaf alleen aan dat dat van jullie kwam en een goed initatief was.
Ze hoefden die eer niet, omdat we er allemaal achter stonden en samen de kaart representeren.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En het was ook nog Tombo's ideequote:Op donderdag 23 september 2010 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar vat de hint dan, die kaart is 'namens TAL' gestuurd. Natuurlijk verdienen die meiden er ferme tik op de bips voor, maar het is toch een beetje raar als Benny daar iedereen bedankt jij gilt tot 3x toe 'HET WAS TOMBOLA's EN MIAUW'S IDEE!'
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oud en lelijk, ok jij staat nu 2-1 voor
Preciesquote:Op donderdag 23 september 2010 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze hoefden die eer niet, omdat we er allemaal achter stonden en samen de kaart representeren.
Heeft er niks mee te makenquote:
En vat dan de hint als jij vrij dringend aan geeft dattie namens ons allen isquote:Op donderdag 23 september 2010 14:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies
PGR, je bedoelt het vast lief hoor maar een extra vermelding was echt niet nodig geweest.
Kerel, Tombo legt net uit dat dat dus niet zo praktisch is als we nog ergens gaan eten en er dus dingen gereserveerd moeten worden. Als er dan 20 man 'wel kijkt of ze komen' is het nogal lastig regelen.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken![]()
![]()
Ik kijk wel of ik kom, hangt van de dag af of ik zin heb.
Dus ik kan er beter niet op staan
De bananenbar doet nooit moeilijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kerel, Tombo legt net uit dat dat dus niet zo praktisch is als we nog ergens gaan eten en er dus dingen gereserveerd moeten worden. Als er dan 20 man 'wel kijkt of ze komen' is het nogal lastig regelen.
Waarom denk je dat die FOK!meet zo'n probleem werdquote:Op donderdag 23 september 2010 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja ik ga me er ook niet mee bemoeien. Maar sowieso is het bij zoiets altijd vrij matig als tig mensen 'wel kijken wat ze doen', want dan weet je dus nooit waar je aan toe ben en is het sowieso lastig inschatten of het een klein kroegje word, of een grote tent, of weet ik wat.
Maar das mijn mening, ik kan niet iemand dwingen om voor een bepaalde datum keuze te maken
Daarom zeg ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja ik ga me er ook niet mee bemoeien. Maar sowieso is het bij zoiets altijd vrij matig als tig mensen 'wel kijken wat ze doen', want dan weet je dus nooit waar je aan toe ben en is het sowieso lastig inschatten of het een klein kroegje word, of een grote tent, of weet ik wat.
Maar das mijn mening, ik kan niet iemand dwingen om voor een bepaalde datum keuze te maken
Ja ik beheer die shizzle niet ofzo, ik gaf alleen mijn mening. Doe ermee wat je wil, nogmaals ik bepaal de regels niet ofzoquote:Op donderdag 23 september 2010 14:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daarom zeg ik.
Haal mij maar van de lijst af, ipv onder voorbehoud.
Pfffbwehehehehequote:Op donderdag 23 september 2010 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Ik vond de reactie van je al non-existent.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond de reactie van je al non-existent.
Ik ga ook stemmenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
Gestemd voor de EMA's
http://ema.mtv.tv/vote
Ja en ook echt artiesten als Gaga zijn in iedere categorie genomineerd waar je ze maar zou kunnen nominerenquote:
Ja iddquote:Op donderdag 23 september 2010 18:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en ook echt artiesten als Gaga zijn in iedere categorie genomineerd waar je ze maar zou kunnen nomineren![]()
En maar 5/6 keuzes in de meeste categorieen, plus dus figuren als Gaga / Katy Perry die overal terugkomen... beetje jammer.
Dan had je meer keuze bij 3FM
Ja die met Snoop, en nu een 'nieuwe', maar dat klinkt echt net als K3.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Katy Perry heeft toch ook maar 1 hit gehad dit jaar?
Gaap
LEZENquote:Op donderdag 23 september 2010 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ze staat dit jaar ook niet bij nieuwkomers... Lezen
Die won ze dus vorig jaar. Verder greep ze vorig jaar naast best veel awards
Zal ze dit jaar wel alles winnen
Waarschijnlijk dacht iemand echt dat het over Romeinen gingquote:Op donderdag 23 september 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
Ik blijf dat plaatje geniaal vinden, hoe oud ie ook al is. Hoe kom je er op
Ik had het een week geleden nogquote:
Wel foto's maken. Dat maakt ze nog bozer.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
Even maar vriendinnetje van het station ophalen.
Of vanaf het balkon kijken hoe ze door de stromende regen en onweer aan komt lopen...
Hmm... keuzes, keuzes
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had het een week geleden nog
Kun je haar lekker droogdeppenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
Even maar vriendinnetje van het station ophalen.
Of vanaf het balkon kijken hoe ze door de stromende regen en onweer aan komt lopen...
Hmm... keuzes, keuzes
Beter andersom, ophalen en dan thuis nat makenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je haar lekker droogdeppen
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beter andersom, ophalen en dan thuis nat maken
quote:
Door die pompoms van daarnet?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben gebroken, ik zoek nog een masseur
Nee, door mijn werk van vanmorgenquote:
Waarvoor?quote:
Dan is het ineens niet meer nodigquote:
Ik las bowlingavond.quote:
Dat zou er nog bij moeten komenquote:
Van alles bij elkaarquote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hallo Tombo![]()
Gaat het beter dan gisteren?
quote:
Hoiiiiiiiiiiiiquote:
Hmm was te doen. Was best een saai feestje, veel scoutingtypesquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe was je avond nou gister Miauw?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm was te doen. Was best een saai feestje, veel scoutingtypes
Leuk jurkje had je aanquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
omg, staan de foto's nu al online?
LEZENquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pic![]()
Of is dat niet voor kleine kinderen?
Was dat een jurk!quote:
Ja, nou ja mijn moeder zei ook dat het net een kraagje was....iets te kort misschienquote:
Wel sexyquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, nou ja mijn moeder zei ook dat het net een kraagje was....iets te kort misschien
shit, zie je het echt heel goed?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
Geil klein rood stringetje hoor![]()
Niet zo slim precies tegenover de fotograaf te gaan zitten misschien
Maar goed, ik zal 'm hier maar niet posten
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
Hahaha die kat van mij![]()
Ik had een nieuw speelgoedje gekocht, zo'n muis aan een touwtje. Hij liep er gisteren al de hele dag mee rond te sjouwen in zijn bek en net kon ik het dus nergens vinden. Toch maar even op het balkon kijken...Zie ik in de tuin van de onderbuurman dat speelgoed liggen. Hij heeft het gewoon meegesleurd, het laddertje af![]()
maar nu moet ik weer bij de buurman aanbellen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
Hahaha die kat van mij![]()
Ik had een nieuw speelgoedje gekocht, zo'n muis aan een touwtje. Hij liep er gisteren al de hele dag mee rond te sjouwen in zijn bek en net kon ik het dus nergens vinden. Toch maar even op het balkon kijken...Zie ik in de tuin van de onderbuurman dat speelgoed liggen. Hij heeft het gewoon meegesleurd, het laddertje af![]()
maar nu moet ik weer bij de buurman aanbellen
Whehehequote:Op zaterdag 25 september 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gister lag ik onder een fleece deken tv te kijken, en Sjefke was onder de deken gekropen. Nelis kwam later ook op de bank, ging voor de deken zitten en Sjefke echt als een spook zijn kop (onder de deken) omhoog en: Mmmmmmmmmmmauauauauawwwwwwwwwwwww!
Nelis schrok zich dood![]()
Oh, nou, in dat geval heb ik die nietquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gister lag ik onder een fleece deken tv te kijken, en Sjefke was onder de deken gekropen. Nelis kwam later ook op de bank, ging voor de deken zitten en Sjefke echt als een spook zijn kop (onder de deken) omhoog en: Mmmmmmmmmmmauauauauawwwwwwwwwwwww!
Nelis schrok zich dood![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, nou, in dat geval heb ik die niet
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Krijg jij, voor je verjaardag
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
Hier ook weer kattenavontuur vanochtend.
Ik heb 1 slimme en echt tijgerlike kat.
En een blobje, die is gewoon heel lief, maar niet zo bijdehand en niet dik ofzo, maar gewoon niet gestroomlijnd. De een is dan ook een zwerfkatje dus heeft nog genoeg 'wild bloed' in haar, en poes 2 is wss al 100e generatie huiskat ofzo.
Dus Mips (de 'wilde') doet weleens lades enzo open.
Buffy (de domme) er in gekropen. En dan via de achterkant naar een andere lade
En dan natuurlijk te lomp zijn er weer uit te komen, hoor je 's ochtends weer het gekras van nageltjes ergens. Kan je weer je halve huis doorzoeken voor je weet waar het nou eigenlijk vandaan komt
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
Hier ook weer kattenavontuur vanochtend.
Ik heb 1 slimme en echt tijgerlike kat.
En een blobje, die is gewoon heel lief, maar niet zo bijdehand en niet dik ofzo, maar gewoon niet gestroomlijnd. De een is dan ook een zwerfkatje dus heeft nog genoeg 'wild bloed' in haar, en poes 2 is wss al 100e generatie huiskat ofzo.
Dus Mips (de 'wilde') doet weleens lades enzo open.
Buffy (de domme) er in gekropen. En dan via de achterkant naar een andere lade
En dan natuurlijk te lomp zijn er weer uit te komen, hoor je 's ochtends weer het gekras van nageltjes ergens. Kan je weer je halve huis doorzoeken voor je weet waar het nou eigenlijk vandaan komt
Dat is inderdaad leukquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
Zo grappig om dat verschil hier te zien tussen die 2
Ik mag geen kat van mijn oudersquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat geef je ervoor?
Ik heb er hier 3
Eentje van anderhalf
Eentje van 3
Eentje van 23
Ik heb er drie en ze zijn alledrie erg verschillend.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad leukHier heb ik alleen verschil tussen oud&schattig en jong&gehaaid
Billie is ook wel zo'n nerd. Die verstopt zich ook voor visite. Zit ze weer een uur lang stokstijf achter het gordijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
Hier is het blobje echt een autist, die gaat het liefst ver weggestopt zitten als er visite is. Mips vind aandacht wel leuk, maar is niet echt heel opdringerig, behalve als mensen haar dan ook aandacht gaan geven dan blijft ze terugkomen.
Als ze maar niet aan het gordijn hangtquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Billie is ook wel zo'n nerd. Die verstopt zich ook voor visite. Zit ze weer een uur lang stokstijf achter het gordijn
Eh nee...dat heb ik eruit geslagenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als ze maar niet aan het gordijn hangt
Hier ook, ik heb van die horren voor m'n balkondeuren, beest klom er eerst gewoon tot bovenaan in. En dan zielig mauwen dat ze er niet meer uit kon. Ik heb ook geen planten meer die werden (incl cactussenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eh nee...dat heb ik eruit geslagen
Wij hadden vroeger een poes die toen ze klein was een keer of 5 in een hoge boom is geklommen en toen moest mijn vader er achteraan om haar eruit te vissenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb van die horren voor m'n balkondeuren, beest klom er eerst gewoon tot bovenaan in. En dan zielig mauwen dat ze er niet meer uit kon. Ik heb ook geen planten meer die werden (incl cactussen) opgevreten. En van die 'hengel'-speeltjes zijn hier ook uit den boze. Ze vreet dat elastiek op
Ja, toen ze kitten waren klommen ze altijd in mijn broek. Een keer heb ik er een in een reflex van me afgeschud en toen was het overquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb van die horren voor m'n balkondeuren, beest klom er eerst gewoon tot bovenaan in. En dan zielig mauwen dat ze er niet meer uit kon. Ik heb ook geen planten meer die werden (incl cactussen) opgevreten. En van die 'hengel'-speeltjes zijn hier ook uit den boze. Ze vreet dat elastiek op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |