abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86820752
lekker tico en Morretje!

hier was t 6.30
gisteravond is floris bij oma geweest.
was wel even wennen voor m :) hij ziet deze oma minder dan mijn moeder. hij heeft wel een beetje geslapen. flesje drinken doet ie niet van harte. even kijken voor een andere fles. en k had niet genoeg gekolfd dus ook poeder meegegeven en dat drinkt ie dus beter uit de fles

mijn zus kwam erachter ook dat floris graag op zn zij ligt. die heeft voor tim zo'n zijliggingskussen en daar had ze floris opgelegd en hij sliep zo. op zich logisch, toen hij net geboren was krulde hij zich zo op dat ie op zn zij lag als k m in bed legde.

oh ja en k heb bedacht dat we 1voedingvoor kv vervangen.
pi_86821454
Welke voeding ga je vervangen? Specifieke reden voor?

Wij gaan straks pasfoto's met het mupke laten maken :D ik ben heel erg benieuwd!

En dan ga ik vandaag of morgen ook maar eens mijn kast uitbaggeren, want de helft aan zw. kleding flubbert! Al ben ik nog (lang) niet op gewicht dus ben benieuwd wat ik van voor de zw. nog pas.. maar ik wil weer iets meer keuze hebben! (al is het soms lastig met BV! Had net mijn favo jurkje aan O+ maar het shirt wat ik er altijd onder heb moet ik echt omhoog vouwen, niet handig als er een jurkje overheen zit :') dat soort dingen)
pi_86821552
welke voeding weet ik nog niet
en de reden omdat we dus moeten oefenen met het flesje, ik niet in 1 keer genoeg kolf voor 1 voeding en geen zin heb meerdere keren te kolven.
En ergens vind ik t ook wel prettig :@

ben benieuwd naar Leia's pasfoto O+

Oh ja en gisteren liet mijn schoonmoeder het schema van mijn schoonzusje zien.
Er zit daar duidelijk ritme in, alleen iets te strak naar mijn zin...
Staat dus echt zo van: 6 uur, wakker maken voor fles, daarna weer naar bed, zo en zo laat de gordijnen omhoog doen enz...
pi_86822314
O+ O+

Kloon van Papa!
pi_86822454
Orea, ik was dus inderdaad om half 5 wakker :P En ik denk dat ze om 8 uur ook van ons wakker werd, want ik was al sinds half 8 wakker en stomverbaasd met Ravage aan het praten :+

Zonde eigenlijk he, dat je bepaalde kleding nu minder makkelijk aan kunt, m.n. door de bv. Maar goed, volgend jaar is alles al weer anders natuurlijk.

En Leia op de pasfoto! ^O^ Ben benieuwd. -edit- mooi poppie heb je daar

Son, das wel een heel strak ritme van je schoonzus!

[ Bericht 2% gewijzigd door Morretje op 25-09-2010 11:43:17 (scherm te lang open) ]
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zaterdag 25 september 2010 @ 11:47:27 #206
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86822581
Mooie foto van Leia! En wat fijn die uren vannacht!!! Zo begint het, wacht maar af!

Son, heel strak schema van je schoonzus. Maar ik heb ook vriendinnen die zo'n strak schema houden voor hun kind. Ze vinden mij dan zielig omdat ze denken dat Nathan niet slaapt.

En vanochtend was het 6.15 :o en toen werd ik wakker van wat gesmak. Dus op mn gemak naar de koelkast gelopen, tepelhoed gepakt, luier en doekjes pakken, even wachten totdat hij zn ogen open had luier verschoont en uiteindelijk zonder gehuil of krijsen om 6.30 aangelegd :o . Hij wilde wel beide kanten :P .
pi_86822685
ook hier maar Leia O+

morretje inderdaad!zou niets voor ons zijn. ik leef niet zo op de klok.

floris heeft zn tong ontdekt trouwens :D hij steekt m uit als ie lacht haha O+
pi_86823046
Ik moet ook altijd kijken hoe lang ze al weer wakker is voor ik denk dat ze misschien wel eens zou willen slapen :+

Pessie, dat klinkt ook fijn zeg, jouw nacht!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_86823595
Ik meld me hier ook eens met O+ Anne O+ (17-09-2010).

We hebben een heel heftig weekje achter de rug. De bevalling verliep eigenlijk best vlotjes, maar daarna begon het gedonder. Mevrouw wilde niet drinken aan de borst en in het ziekenhuis hebben ze dat slecht begeleid, waardoor mijn productie maar niet op gang kwam. Anne was na twee dagen al meer dan 10% afgevallen, maar mocht toch naar huis.
Eenmaal thuis bleef de BV een drama en moesten we gaan bijvoeden met fingerfeeding en gaan kolven, wat ook voor geen meter werkte. Daarbij kwam dat ons poppetje erg geel begon te zien, op een gegeven moment zelfs oranje. Ze was érg sloom, sliep eigenlijk gewoon de hele dag. Op dag 4 is er bloed afgenomen en toen bleek dat haar bilirubinegehalte inderdaad veel te hoog was, dus 's avonds lag ze weer in het ziekenhuis onder de UV lampen.
Dit bleek gelukkig al snel goed aan te slaan, want haar bilirubinegehalte daalde meteen. Maar op dag 6, toen we dachten dat ze de volgende dag wel naar huis zou kunnen, kregen we nog even een behoorlijk schrikmoment. Uit het bloed van het hielprikje was namelijk een afwijking geconstateerd die kon duiden op een zeer zeldzame en heftige stofwisselingsziekte. Er moesten weer diverse buisjes bloed afgenomen worden voor verdere controles in het Radboud ziekenhuis en daar zijn ze bijna een uur mee bezig geweest, arm meiske.
Na een onzekere 24 uur kwam er op dag 7 gelukkig goed nieuws uit het Radboud; de uitslag bleek vals positief en ons meisje heeft dus geen stofwisselingsziekte. Uiteindelijk mocht ze de volgende dag, gisteren dus, naar huis.

Ik ben uiteindelijk ook gestopt met de BV, dat kostte me in combinatie met alles echt teveel energie. Wel heel jammer natuurlijk, maar gelukkig kan ik er wel vrede mee hebben.
En hopelijk kan het grote genieten nu beginnen, want het was wel een emotionele rollercoaster.

Ons mupke:
pi_86823985
Welkom fannetje en anne!
jeetje fannetje wat een gedoe zeg! fijn dat ze weer thuis is.
wat een mooi meisje zeg!
gelukkig heb je vrede met t stoppen met de bv. kan me voorstellen dat t allemaal veel moeite is als er nog allemaal andere dingen spelen.

floris slaapt. echt binnen 5minuten was ie weg. t was even met mij spelen, in de box, geeuwen --> naar bed. armpjes onder de deken, heel even miepen en toen was t stil :o
we wilden vandaag een pacco halen, maar us dus niet nodig als zn armen onder de deken zitten.
  zaterdag 25 september 2010 @ 13:16:14 #211
259886 pessie
pi_86825456
Fannetje welkom met Anne! *O* *O* *O*
Ik snap dat je gestopt bent, soms is bv opstarten gewoon heel moeilijk en als je dit alles er dan nog bij hebt is het gewoon veel te veel. Fijn dat je er vrede mee hebt.

Heb ik nog niet eens verteld dat ie daarna heeft geslapen van 7.30 tot 10.30? :+
* pessiezo trots

Son, ik stop ook altijd Nathan's handjes onder de deken, dan maait ie zichzelf niet zo wakker, wel haalt hij altijd zn rechterarm er weer uit, maar daar heeft ie minder last van omdat hij meestal naar links draait met zn hoofd tijdens zn slaap.
pi_86825960
Fannetje, welkom! Wat een popje O+

Nou pasfoto gemaakt, mevrouw viel steeds in slaap :D en de fotograaf was een beetje, euhm, apart.. Die stond met een Ernie te bléren, en maar te roepen LEIA LEIA LEIA :?

Geloof dat zijn perceptie van wat een 8 weken oude baby begrijpt niet helemaal klopt...

Maargoed, wel een foto van Speklap O+ scanner maakt hem wat donkerder, maar dan heb je een idee :D

pi_86826001
Oh en Leia's handen onder de dekens werkt niet :P mevrouw heeft ze er binnen 3 seconden uit! Heb haar nu in een laken gewikkeld/gebakerd, kan ook! :P
pi_86826018
nathan en floris en nathan hebben t zelfde gedaan :)
floris werd om half 7 wakker. en daarna vsn 7 tot 10 geslapen. toen vsn half 11 tot half 12.
en tien weer om kwart over 12 weer :)
slaapkop O+
en die armpjes werkt echt. hij slaapt nog steeds.
wat me trouwens op is gevallen, floris slaapt 12uur s nachts, met voedingen ertussen. daarna is hij wakker wakker
pi_86826075
oh hij wordt nu wakker :)
foto vsn Leia O+
echt schattig!
pi_86826207
Het verbaast mij ook hoeveel ze kunnen slapen hoor (en hoe weinig ze dus eerst sliep toen ik haar beneden hield :X) gisteren heeft ze echt van 18:00 tot 22:30 geslapen (met even force-feeden tussendoor) even bad en toen van 23.15 tot 03.45 en daarna gewoon weer door!
pi_86826470
hoe je dan merkt dat ze t echt nodig hebben. hij is ook gelijk een stuk vrolijker vandaag :)
pi_86826538
:Y minder jengelig en meer lachen en relaxed om zich heen kijken (en sinds een week ofzo wordt ze helemaal dolenthousiast van haar mobiel, met 1 been ligt ze dan te trappen en te doen O+)
  zaterdag 25 september 2010 @ 15:05:27 #219
259886 pessie
pi_86829162
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
nathan en floris en nathan hebben t zelfde gedaan :)
floris werd om half 7 wakker. en daarna vsn 7 tot 10 geslapen. toen vsn half 11 tot half 12.
en tien weer om kwart over 12 weer :)
slaapkop O+
en die armpjes werkt echt. hij slaapt nog steeds.
wat me trouwens op is gevallen, floris slaapt 12uur s nachts, met voedingen ertussen. daarna is hij wakker wakker
Dat doet Nathan dus al weken he! Nu alleen nog van 20.00 tot 8.00 maar goed, eerst maar es leren dat ie in zn eigen kamer slaapt :') . Vandaag helpt manlief me, is wat makkelijker omdat mn hart al week wordt bij enkel piepen :') .

En ik ben langzamerhand zwangerschapskleren uit mn kast aan het verwijderen, en heb vandaag voor het eerst een niet-zwangerschapsbroek aan *O*
  zaterdag 25 september 2010 @ 15:11:59 #220
259886 pessie
pi_86829332
oh ja, Cantare, wat is de verhouding voor het maken van zoutoplossing? Mn druppelaar die ik had meegekregen uit het ziekenhuis is leeg ;( .
pi_86829642
Nu de afgelopen 2 slaapjes waren knudde, omdat de Pacco lag te drogen en het bleek dat ze zich gewoon weer uit het laken had gewurmd! Maaaaar hij was net droog, heb haar ingewikkeld.. Kreeg tijdens het aantrekken van het ding een mega grote glimlach en eindelijk.... SLAAP! O+

Pessie, je kunt het ook met BV druppelen hè, of had je dat al geprobeerd?
pi_86830833
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:11 schreef pessie het volgende:
oh ja, Cantare, wat is de verhouding voor het maken van zoutoplossing? Mn druppelaar die ik had meegekregen uit het ziekenhuis is leeg ;( .
Uhm, geen idee, ik heb Otrivin Baby gekocht. :)
pi_86833934
Fannetje en Anna, welkom! *O* Wat een heftig verhaal, gelukkig bleek alles achteraf mee te vallen. :*

Orea, wat heb je toch een heerlijk speklapje! O+

Son, heb je Tommee Tippee flessen al geprobeerd voor Floris? Lijkt erg veel op een tepel, dus misschien dat Floris "erin trapt".

Ik heb hier 'n ziek klein meisje. Gisteravond half 12 ineens keihard huilen. ik haar even een schone broek gegeven. Ze zou net weer naar bed gaan toen ze ineens moest overgeven. Het liep zelfs uit haar neusje. Ze had een beetje verhoging, dus zetpil erin en naar bed. De hele nacht niet meer gehoord en vanmorgen had ze 36.8, dus weer helemaal oké. Alleen ging ze gedurende de dag weer steeds warmer aanvoelen en nu had ze net 38.3. ;( 't Gekke is, ze slaapt wel wat meer, maar ze is nog net zo vrolijk als anders, gekkie! Als ik niet zou weten dat ze koorts heeft zou ik zeggen dat er niets aan de hand is. Ook alle flessen gaan helemaal leeg en ze heeft sinds gisteravond niet meer gespuugd. Gelukkig maar.

Als haar koorts zo blijft geef ik haar geen zetpil, die koorts heeft ze nl. niet voor niets, het is ergens goed voor. Vanavond maar even zien hoe het gaat. Nu ligt ze hier lekker in het grote bed van papa en mama te slapen. Muppie. O+
pi_86834167
Agos, arme Lisa ;( sneu hè! Als die kleintjes ziek zijn! Ik hoop dat je snel opknapt!! :*
pi_86834441
nikki die flessen had ik :)
juist om die reden, maar trapt ie niet in ;)

beterschap voor lisa!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')