Of eerder stoppenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als ambtenaar kun je dan toch wel wat later beginnen?
Gewoon, wilde je stem even horenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:41 schreef FJD het volgende:
Waarom belde je gisteren Hooli? Ik probeerde nog terug te bellen maar T-mobile!
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:44 schreef Sickert het volgende:
Gelukkig dit seizoen een finale met publiek
Nergens last van hier. Heerlijk aan ut werkquote:Op donderdag 23 september 2010 20:40 schreef FJD het volgende:
Tering UPCOnstabiele klereverbinding. Tis niets maar ik probeer nog wat werk te doen
Jah, want jij weet net zo goed als ik dat zodra de finale FC Utrecht - ajax word dat ze in amsterdam weer net zo hard gaan huilen tot ze de zin hebbenquote:
Onderweg met de post, heb wel weer zin in een echte f- game al zijn de recenties niet erg lovend.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:21 schreef Viro het volgende:
Hoi
Vandaag ff F1 2010 gespeeld. Enige wat ik er momenteel over kan zeggen is dat het er goed uit ziet en de besturing lekker aanvoelt. Zijn er lamlullen hier die F1 2010 gaan halen?
Nou daar zou ik nou geen argumenten voor kunnen verzinnen waarom dat met F1 niet werkt en met Fifa wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:20 schreef FJD het volgende:
Gave game maar F1 is bij uitstek een genre dat zich niet leent voor MP met mensen die je niet kent.
Speel je vaak FIFA online met onbekenden dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou daar zou ik nou geen argumenten voor kunnen verzinnen waarom dat met F1 niet werkt en met Fifa wel.
Nog nooit last van storingen gehad met UPC. Het ligt gewoon aan Rotterdam Zuidquote:Op donderdag 23 september 2010 20:40 schreef FJD het volgende:
Tering UPCOnstabiele klereverbinding. Tis niets maar ik probeer nog wat werk te doen
24 man op Bahrein die na de start allemaal als eerste uit de haarspeldbocht willen komen met een werkend schademodelquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:15 schreef jpjedi het volgende:
Nou daar zou ik nou geen argumenten voor kunnen verzinnen waarom dat met F1 niet werkt en met Fifa wel.
Je bent zeker ITer?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog nooit last van storingen gehad met UPC. Het ligt gewoon aan Rotterdam Zuid
meestal zelfs. 1 tegen 1 op skill level automatisch gekozen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Speel je vaak FIFA online met onbekenden dan?
Zouden ze eigenlijk een penalty systeem moeten inbouwen en op skill moeten selecteren zodat de juiste mensen bij elkaar zitten. Kijk in Fifa kan ik ook een schopper of een idioot treffen maar 95% van de potjes zijn fanatiek van beide zijden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:48 schreef FJD het volgende:
[..]
24 man op Bahrein die na de start allemaal als eerste uit de haarspeldbocht willen komen met een werkend schademodelVerder krijg je al snel achterlijke inhaalacties, belachelijk laat remmen zodat je opeens iemand in je zijkant hebt zitten etc. etc.. Dat is echt het nare in F1 waar schade zoveel invloed heeft.
Ja maar we hebben al vaker gezegd dat jij het probleem bentquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent zeker ITer?Probleem ligt niet aan de kant van de leverancier maar altijd bij de gebruiker.
Net was Rdam Zuid nog het probleemquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja maar we hebben al vaker gezegd dat jij het probleem bent
Geen idee waar je probleem zit maar het zou een replace user probleem kunnen zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Net was Rdam Zuid nog het probleemEchte ITer
Geen idee wat het probleem is maar laten we beginnen met de oorzaak buiten onszelf te plaatsen.
Vanavond zeker geen FIFA?
Vet ding! Stomtoevallig vandaag een mail van een kennis uit India die dezelfde kast heeft aangeschaft. Moest eerst mezelf er van overtuigen dat jullie niets met elkaar te maken hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net een keuken gekocht![]()
Met jawel een klimaatkast
[ afbeelding ]
http://www.aeg-electrolux.nl/node146.asp?ProdID=40211
Heb een mooi dealtje kunnen maken. Tot nu toe erg tevreden over Nolte Keukens
Zie SMSquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:36 schreef FJD het volgende:
KitesurfenMooie sport, we waren met drie man die allemaal al eens een kite vast hadden gehouden dus in 2 uur waren we door alle lessen zonder board heen maar toen ging het te hard waaien
Nu mogen we morgen terugkomen voor het restantje, waterstart oefenen en als t weer dan een beetje meezit huren we voor de rest v/d dag een setje om mee aan te kloten.
Oh ja, Fifa 2011 is te vinden in obscure winkeltjes waar Duits, Italiaans of Hongaars de voertaal is.
ow wacht.. Jij hebt nog een PS3 ook of niet?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
meestal zelfs. 1 tegen 1 op skill level automatisch gekozen.
M'n overbuurvrouw bleek er ook last van te hebben overigens, met je slimme IT opmerkingenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen idee waar je probleem zit maar het zou een replace user probleem kunnen zijn
quote:Op zondag 26 september 2010 16:22 schreef Roadtoad het volgende:
vraag: "waar ging het mis?"
Fer: "Om half 3 vanmiddag. We moesten het veld op."
Thanksquote:
Schei nu toch onderhand eens uit zeg... Het had 8-1 kunnen zijn!quote:Op zondag 26 september 2010 19:43 schreef FJD het volgende:
[..]
M'n overbuurvrouw bleek er ook last van te hebben overigens, met je slimme IT opmerkingen
[..]![]()
Naja leek uiteindelijk wel verdiend maar wel zuur dat wederom een zuiver doelpunt wordt afgekeurd en dat je op zo'n ongelukkige manier tegengoals krijgt. Zoals ik al zei zou ik die nieuwe Kuip meer richting Amsterdam bouwen, dan win je deze wedstrijden wel.
[..]
ThanksMaar ga t wel weer vaker vergeten gok ik, topic is wat rustiger en zonder elkaar opnaaien is t niet veel meer dan in vijf tellen je scores invullen
Ik speel haast nooit op de xdoos.quote:Op zondag 26 september 2010 17:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
ow wacht.. Jij hebt nog een PS3 ook of niet?
En welk deel van verdiend heeft in België een andere betekenis dan in de ontwikkelde wereldquote:Op zondag 26 september 2010 21:09 schreef jpjedi het volgende:
Schei nu toch onderhand eens uit zeg... Het had 8-1 kunnen zijn!
"Verdiend" met vermelding van "maar" en "uiteindelijk" klinkt mij als: "het had anders kunnen aflopen".quote:Op zondag 26 september 2010 21:49 schreef FJD het volgende:
[..]
En welk deel van verdiend heeft in België een andere betekenis dan in de ontwikkelde wereld
quote:Op zondag 26 september 2010 18:34 schreef Diamond3d het volgende:
Wat een heerlijke pot voetbal gisteren!![]()
Twente - Ajax mag nu toch wel de klassieker genoemd worden.
Feyenoord was ook weer opperbest. Willem, nog 3 jaar.... Van de JL.
Als je ziet dat die tweede goal van NEC valt omdat v Dijk de bal tegen iemand anders aanschopt en dat er onterecht een doelpunt wordt afgekeurd dan had het toch ook anders af kunnen lopen? Tel daarbij de twee open kansen voor Cabral en Castaignos en je had volkomen onterecht winnaar maar dodelijk effectief kunnen zijn. Met wat meer pech ga je met 8-0 het veld af dus de uitslag is terecht maar het had idd zomaar anders kunnen zijn.quote:Op zondag 26 september 2010 22:06 schreef jpjedi het volgende:
"Verdiend" met vermelding van "maar" en "uiteindelijk" klinkt mij als: "het had anders kunnen aflopen".
Ook nog gevolgd door die afgekeurde goal lijkt het me een serieuze nuance eigenlijk.
Als die goal van Leerdam gewoon was toegekend had je de pot nog wel gewonnen ookquote:Op maandag 27 september 2010 06:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je ziet dat die tweede goal van NEC valt omdat v Dijk de bal tegen iemand anders aanschopt en dat er onterecht een doelpunt wordt afgekeurd dan had het toch ook anders af kunnen lopen? Tel daarbij de twee open kansen voor Cabral en Castaignos en je had volkomen onterecht winnaar maar dodelijk effectief kunnen zijn. Met wat meer pech ga je met 8-0 het veld af dus de uitslag is terecht maar het had idd zomaar anders kunnen zijn.
Mogguh
Een boer met een Brabo kruisen is gewoon kindermishandelingquote:
dan krijg je een heel nuchtere bourgondiërquote:Op maandag 27 september 2010 07:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Een boer met een Brabo kruisen is gewoon kindermishandeling
Een boer die 90% vd tijd te dronken is om te oogstenquote:Op maandag 27 september 2010 07:47 schreef Incolumis het volgende:
dan krijg je een heel nuchtere bourgondiër
komen die dartcompetities en pc games toch van pas, eindelijk een beetje richtingsgevoelquote:Op maandag 27 september 2010 10:22 schreef Sickert het volgende:
Inco! gefeliciteerd!
Heb je m eindelijk ergens in mogen hangen!
Meteen raak!
Gelukkig.quote:Op maandag 27 september 2010 19:38 schreef FJD het volgende:
Ik ben, iig voor zover ik weet, ook nog niet dood verklaard lieverd.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:57 schreef Incolumis het volgende:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)rval-van-voetbal.htm
goed stuk
quote:
Was nog in Brabant, begrafenis...quote:Op maandag 27 september 2010 15:37 schreef FJD het volgende:
Kom je FIFA11 spelen vanavond?Dat Duitse commentaar is ganz geil!
Dichtbij?quote:Op woensdag 29 september 2010 08:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Was nog in Brabant, begrafenis...
Maar hij valt toch wel mee FIFA 11?
Waarschijnlijk of het een naaste van je was, of een kennis van je broer zijn kameraad.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dichtbij
Hmm toch vind ik het gewoon een goed spel, niet perfect maar speelt lekker weg
We kunnen proberen dr aan te duwen?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:50 schreef FJD het volgende:
Tis wel echt dood dit topic zeg
of mogen dit soort grappen niet?
Ik heb gisteren 3 bomen gekocht bij de Gammaquote:Op woensdag 29 september 2010 19:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
We kunnen proberen dr aan te duwen?
Heb ook niet veel nieuws..
Behalve dat ik vandaag vrij was en boodschappen heb gedaan bij de Aldi/Lidl en de VleesboerEntre'co ftw
Varkenshaasjes,tartaar,biefstuk,slavinken,rundervinken,gehakt,hamlappen
Gekocht
Ik heb gister nog een kaartje voor Youp vh Hek gekochtquote:Op woensdag 29 september 2010 20:27 schreef ursel het volgende:
Ik heb gisteren 3 bomen gekocht bij de Gamma![]()
Nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:50 schreef FJD het volgende:
Tis wel echt dood dit topic zeg
of mogen dit soort grappen niet?
Ik ben ook even bij de Lidl geweest maar wat hebben ze daar weinigquote:Op woensdag 29 september 2010 19:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
We kunnen proberen dr aan te duwen?
Heb ook niet veel nieuws..
Behalve dat ik vandaag vrij was en boodschappen heb gedaan bij de Aldi/Lidl en de VleesboerEntre'co ftw
Varkenshaasjes,tartaar,biefstuk,slavinken,rundervinken,gehakt,hamlappen
Gekocht
Ik waag mij daar niet binnen.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben ook even bij de Lidl geweest maar wat hebben ze daar weinigHet fruit en vlees is goed te doen maar verder
Het brood daar
Behalve wasmiddel en WC papier dan, dat haal ik wel altijd bij de Lidl. Verder gewoon bij Super de Boer, dat vind ik toch bij bepaalde producten stukken beter en die hebben veeeeeel meer (bijv. wereldgerechten e.d.)
Ik vind het ook altijd zo troosteloos bij de Lidl
kortom, je voelt jezelf gewoon te goed voor de Lidlquote:Op donderdag 30 september 2010 07:07 schreef jpjedi het volgende:
Geen lidl of Aldi voor mij. Volk wat er komt staat me niet aan en ik wil niet inboeten op kwaliteit van iets elementairs als voedsel.
Ferdi zal wel een andere lezing hebben op basis van wat greenery levert aan Lidl maar wat ik hoor is het toch echt slecht gesteld met groenten bij Lidl. Ben er zelf maar een paar keer geweest moet ik toegeven.
AH en Makro voor mij
Als je puur voor de AH Huismerk shizzle gaat valt dat verschil volgens mij wel mee?quote:Op donderdag 30 september 2010 08:04 schreef Sickert het volgende:
Ik pak ook alleen het goede spul daar.
Komt bij. dat de groentes er vaak beter bij liggen als bij de Plus hier.
Ga niet voor niets naar de vleesboer
Groente pak ik alleen bij de Lidl, moet wel zeggen dat de Lidl in Zierikzee vele malen beter is als in Dordrecht.
De Aldi is overal een puinhoop, daar neem ik vaak alleen zoetigheid mee
Zitten hier naast elkaar de Aldi en Lidl, vandaar dat ik naar beide ga.
Verschil in de portomonee is mij groot.
Brood haal ik er ook niet, kruidenmix voor pasta en rijst al helemaal niet wat een gore bagger is dat zeg!
Toetjes bij de Aldi zijn wel de shitrijstpapjes
Dat mag toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 07:30 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kortom, je voelt jezelf gewoon te goed voor de Lidl
Klopt, we leveren minimaal gelijkwaardig product maar wss zelfs beter. Neemt niet weg dat als je t product langer laat liggen dat t vanzelf wegrot, hoe goed t ook is. Overigens zijn we geen sole supplier, t zijn echte prijsshoppers.quote:Op donderdag 30 september 2010 07:07 schreef jpjedi het volgende:
Ferdi zal wel een andere lezing hebben maar wat ik hoor is het toch echt slecht gesteld met groenten bij Lidl. Ben er zelf maar een paar keer geweest moet ik toegeven.
Dat weiger ik te gelovenquote:Op donderdag 30 september 2010 08:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Klopt, we leveren minimaal gelijkwaardig product maar wss zelfs beter. Neemt niet weg dat als je t product langer laat liggen dat t vanzelf wegrot, hoe goed t ook is. Overigens zijn we geen sole supplier, t zijn echte prijsshoppers.
Super de Boer zie ik echt nul meerwaarde van. Ze doen alles wat Jumbo doet maar dan duurder. JumboDie zetten nu ook heftig in op private label trouwens en de cola is zelfs prima te drinken, scheelt toch 1,40 per fles
ContadorSchleck wint de Tour
de cola van de Jumbo is idd prima te drinkenquote:Op donderdag 30 september 2010 08:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Klopt, we leveren minimaal gelijkwaardig product maar wss zelfs beter. Neemt niet weg dat als je t product langer laat liggen dat t vanzelf wegrot, hoe goed t ook is. Overigens zijn we geen sole supplier, t zijn echte prijsshoppers.
Super de Boer zie ik echt nul meerwaarde van. Ze doen alles wat Jumbo doet maar dan duurder. JumboDie zetten nu ook heftig in op private label trouwens en de cola is zelfs prima te drinken, scheelt toch 1,40 per fles
Er is nog wel verschil, die van de Jumbo is wateriger maar die ranzige nasmaak die je normaal gesproken hebt bij goedkope cola heb je hier niet. Nou ja voor 1,40 verschil per fles overleef ik dat welquote:
Ik ga liever ook naar de Jumbo maar dan moet ik naar Barendrecht... de Super de Boer zit hier paar minuten bij mijn werk vandaan... stem mijn avondeten meestal wel beetje af op de aanbiedingen (vlees e.d.)quote:Op donderdag 30 september 2010 08:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Waarom zou je het ook een keer testen hèquote:
Omdat Coca Cola.. En tjah, d40 euro.. Als ik echt wil besparen trap ik 'm'n vriendin er wel uitquote:Op donderdag 30 september 2010 09:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarom zou je het ook een keer testen hèT scheelt maar 40,- in de maand tenslotte.
Ctrl+H "Coca Cola" for "bier" or "Denon" or "HDMI-kabels" or "PS3-BR".quote:Op donderdag 30 september 2010 09:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil het niet testen want Coca Cola vind ik gewoon heerlijk en ik wil niks anders.
Misschien vind je Raak kindercola wel veeeeeeeeeel lekkerderderquote:Op donderdag 30 september 2010 09:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou ¤ 1,40 per fles betaal ik niet hoor. Pak meestal van die 6-packs voor ¤ 8,- Dus dat scheelt mooi 7 cent per flesIk wil het niet testen want Coca Cola vind ik gewoon heerlijk en ik wil niks anders.
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Ctrl+H "Coca Cola" for "bier" or "Denon" or "HDMI-kabels" or "PS3-BR".
Nou neequote:Op donderdag 30 september 2010 09:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien vind je Raak kindercola wel veeeeeeeeeel lekkerderder
Durf eens te zeggen dat ik ongelijk heb, dan organiseren JP en ik met liefde een aantal blind-testsquote:
Super de Boer is overgenomen door Jumbo, zal niet lang duren voordat het ook Jumbo wordtquote:Op donderdag 30 september 2010 08:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga liever ook naar de Jumbo maar dan moet ik naar Barendrecht... de Super de Boer zit hier paar minuten bij mijn werk vandaan... stem mijn avondeten meestal wel beetje af op de aanbiedingen (vlees e.d.)
Cola haal ik alleen Coca Cola, cola van de Lidl en Aldi
@Kev: die rijsttoetjes zijn wel briljant ja
[..]
Ik ookCoca Cola
het is helemaal niet verkeerd om eens buiten je veilige en knusse wereldje te stappen en eens te voelen wat het is om echt te leven hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 09:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou ¤ 1,40 per fles betaal ik niet hoor. Pak meestal van die 6-packs voor ¤ 8,- Dus dat scheelt mooi 7 cent per flesIk wil het niet testen want Coca Cola vind ik gewoon heerlijk en ik wil niks anders.
Wat lul jij nou weerquote:Op donderdag 30 september 2010 09:52 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het is helemaal niet verkeerd om eens buiten je veilige en knusse wereldje te stappen en eens te voelen wat het is om echt te leven hoor
Het meeste huismerk spul, is niet te vreten.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als je puur voor de AH Huismerk shizzle gaat valt dat verschil volgens mij wel mee?
Het gaat niet om het hebben van mening maar om het per definitie uitsluiten van elke afwijkende meningquote:Op donderdag 30 september 2010 09:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iedereen mag zijn mening hebben behalve ik, ben het spuugzat.
In de cola discussie ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lul niet. Accepteer gewoon eens als ik een mening ergens over heb, jeez. Ik drink Coca Cola omdat ik dat lekker vind. Ik drink Hertog Jan omdat ik dat lekker vind. Ik eet Calve pindakaas met nootjes omdat ik die lekker vind.
Iedereen mag zijn mening hebben behalve ik, ben het spuugzat.
lol, Coca Cola is zeker de beste, maar met die van de Jumbo kan ik absoluut levenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
In de cola discussie ben ik het met je eens.
En de laatste tijd hoor ik jou niet meer piepen.
Inco slaat hier de plank mis, Coca cola is de shit.
Nee bier resulteert in een gezonde levensstijlquote:Op donderdag 30 september 2010 10:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Frisdrank
Frisdrank is slecht voor je
Daarom ben ik daar ook mee "gestopt"quote:Op donderdag 30 september 2010 10:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee bier resulteert in een gezonde levensstijl
Ik heb nergens gezegd dat jullie perse Coca Cola moeten drinken, drink wat je wilt. Ik zeg alleen dat ik thuis alleen Coca Cola drink.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Het gaat niet om het hebben van mening maar om het per definitie uitsluiten van elke afwijkende mening
Dat blijf ik niet helemaal snappen van je
Daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat jullie perse Coca Cola moeten drinken, drink wat je wilt. Ik zeg alleen dat ik thuis alleen Coca Cola drink.
Mwah, ligt eraan. Veel is gewoon goedquote:Op donderdag 30 september 2010 10:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
Het meeste huismerk spul, is niet te vreten.
quote:daarom ga ik naar de Lidl enkel voor mn groentes en fruit.
en de zoetigheid!
en wat betreft cola.... als ik cola bestel vraag ik altijd om Coca cola, als ze dan pepsi geven dan weiger ik het.
B product Cola
Coca
Alles, behalve water, is slecht voor jequote:Op donderdag 30 september 2010 10:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Frisdrank
Frisdrank is slecht voor je
Sanne zweert dan weer bij de sultana's. Een keer de budget versie van de Jumbo meegenomen werd niet in dank afgenomen.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan. Veel is gewoon goed
Cola en Fanta moet je gewoon het A merk van hebben (Ik steun je Frankie)
Chips, paprikachips van Euroshopper is niet zo lekker maar de paprika-frietjeschips van de AH is prima te knagen
Veel van de nootjes enzo zijn prima te knagen
Pindakaas moet dan wel weer van Calvé zijn maar of ik nu Liga Evergreen op m'n werk eet of de Euroshopper-tegenhanger maakt mij niets uit. Hetzelfde met de Sultana's.
[..]
Ik heb het over AH, weet niet of daar dan weer verschil tussen zit?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Sanne zweert dan weer bij de sultana's. Een keer de budget versie van de Jumbo meegenomen werd niet in dank afgenomen.
1x raden wat ik de hele dag drinkquote:Op donderdag 30 september 2010 11:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Alles, behalve water, is slecht voor je
Voor mij wel. Ben er klaar mee.quote:
Ligt eraan hoeveel je er vreetquote:Op donderdag 30 september 2010 11:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Optimel drink ik ook veel, heerlijk! Net zoals Taksi
Ik vind van die goedkope Sultana's niet lekker, zo taai. Zo duur zijn Sultana's nou ook weer niet
Is er een kabouter op je tenen gaan staan?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor mij wel. Ben er klaar mee.
Ruzie om een Sultanaquote:Op donderdag 30 september 2010 11:12 schreef ursel het volgende:
Sanne zweert dan weer bij de sultana's. Een keer de budget versie van de Jumbo meegenomen werd niet in dank afgenomen.
Jammer dat het zo overkomt, zo bedoel ik het niet. Wat ik niet snap is dat je een mening tot vaststaand feit verheft en geen enkele mening toelaat die tot een eventuele heroverweging van je mening zou kunnen leiden.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor mij wel. Ben er klaar mee.
Wat hij hier bedoel te zeggen is. Probeer het gewoon eens, misschien vind je het wel heel lekkerquote:Op donderdag 30 september 2010 11:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Ruzie om een SultanaDie sappen van OLacy die ze bij de Jumbo hebben zijn pas smerig trouwens
[..]
Jammer dat het zo overkomt, zo bedoel ik het niet. Wat ik niet snap is dat je een mening tot vaststaand feit verheft en geen enkele mening toelaat die tot een eventuele heroverweging van je mening zou kunnen leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |