Of eerder stoppenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als ambtenaar kun je dan toch wel wat later beginnen?
Gewoon, wilde je stem even horenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:41 schreef FJD het volgende:
Waarom belde je gisteren Hooli? Ik probeerde nog terug te bellen maar T-mobile!
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:44 schreef Sickert het volgende:
Gelukkig dit seizoen een finale met publiek
Nergens last van hier. Heerlijk aan ut werkquote:Op donderdag 23 september 2010 20:40 schreef FJD het volgende:
Tering UPCOnstabiele klereverbinding. Tis niets maar ik probeer nog wat werk te doen
Jah, want jij weet net zo goed als ik dat zodra de finale FC Utrecht - ajax word dat ze in amsterdam weer net zo hard gaan huilen tot ze de zin hebbenquote:
Onderweg met de post, heb wel weer zin in een echte f- game al zijn de recenties niet erg lovend.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:21 schreef Viro het volgende:
Hoi
Vandaag ff F1 2010 gespeeld. Enige wat ik er momenteel over kan zeggen is dat het er goed uit ziet en de besturing lekker aanvoelt. Zijn er lamlullen hier die F1 2010 gaan halen?
Nou daar zou ik nou geen argumenten voor kunnen verzinnen waarom dat met F1 niet werkt en met Fifa wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:20 schreef FJD het volgende:
Gave game maar F1 is bij uitstek een genre dat zich niet leent voor MP met mensen die je niet kent.
Speel je vaak FIFA online met onbekenden dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou daar zou ik nou geen argumenten voor kunnen verzinnen waarom dat met F1 niet werkt en met Fifa wel.
Nog nooit last van storingen gehad met UPC. Het ligt gewoon aan Rotterdam Zuidquote:Op donderdag 23 september 2010 20:40 schreef FJD het volgende:
Tering UPCOnstabiele klereverbinding. Tis niets maar ik probeer nog wat werk te doen
24 man op Bahrein die na de start allemaal als eerste uit de haarspeldbocht willen komen met een werkend schademodelquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:15 schreef jpjedi het volgende:
Nou daar zou ik nou geen argumenten voor kunnen verzinnen waarom dat met F1 niet werkt en met Fifa wel.
Je bent zeker ITer?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog nooit last van storingen gehad met UPC. Het ligt gewoon aan Rotterdam Zuid
meestal zelfs. 1 tegen 1 op skill level automatisch gekozen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Speel je vaak FIFA online met onbekenden dan?
Zouden ze eigenlijk een penalty systeem moeten inbouwen en op skill moeten selecteren zodat de juiste mensen bij elkaar zitten. Kijk in Fifa kan ik ook een schopper of een idioot treffen maar 95% van de potjes zijn fanatiek van beide zijden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:48 schreef FJD het volgende:
[..]
24 man op Bahrein die na de start allemaal als eerste uit de haarspeldbocht willen komen met een werkend schademodelVerder krijg je al snel achterlijke inhaalacties, belachelijk laat remmen zodat je opeens iemand in je zijkant hebt zitten etc. etc.. Dat is echt het nare in F1 waar schade zoveel invloed heeft.
Ja maar we hebben al vaker gezegd dat jij het probleem bentquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent zeker ITer?Probleem ligt niet aan de kant van de leverancier maar altijd bij de gebruiker.
Net was Rdam Zuid nog het probleemquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja maar we hebben al vaker gezegd dat jij het probleem bent
Geen idee waar je probleem zit maar het zou een replace user probleem kunnen zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Net was Rdam Zuid nog het probleemEchte ITer
Geen idee wat het probleem is maar laten we beginnen met de oorzaak buiten onszelf te plaatsen.
Vanavond zeker geen FIFA?
Vet ding! Stomtoevallig vandaag een mail van een kennis uit India die dezelfde kast heeft aangeschaft. Moest eerst mezelf er van overtuigen dat jullie niets met elkaar te maken hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net een keuken gekocht![]()
Met jawel een klimaatkast
[ afbeelding ]
http://www.aeg-electrolux.nl/node146.asp?ProdID=40211
Heb een mooi dealtje kunnen maken. Tot nu toe erg tevreden over Nolte Keukens
Zie SMSquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:36 schreef FJD het volgende:
KitesurfenMooie sport, we waren met drie man die allemaal al eens een kite vast hadden gehouden dus in 2 uur waren we door alle lessen zonder board heen maar toen ging het te hard waaien
Nu mogen we morgen terugkomen voor het restantje, waterstart oefenen en als t weer dan een beetje meezit huren we voor de rest v/d dag een setje om mee aan te kloten.
Oh ja, Fifa 2011 is te vinden in obscure winkeltjes waar Duits, Italiaans of Hongaars de voertaal is.
ow wacht.. Jij hebt nog een PS3 ook of niet?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
meestal zelfs. 1 tegen 1 op skill level automatisch gekozen.
M'n overbuurvrouw bleek er ook last van te hebben overigens, met je slimme IT opmerkingenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen idee waar je probleem zit maar het zou een replace user probleem kunnen zijn
quote:Op zondag 26 september 2010 16:22 schreef Roadtoad het volgende:
vraag: "waar ging het mis?"
Fer: "Om half 3 vanmiddag. We moesten het veld op."
Thanksquote:
Schei nu toch onderhand eens uit zeg... Het had 8-1 kunnen zijn!quote:Op zondag 26 september 2010 19:43 schreef FJD het volgende:
[..]
M'n overbuurvrouw bleek er ook last van te hebben overigens, met je slimme IT opmerkingen
[..]![]()
Naja leek uiteindelijk wel verdiend maar wel zuur dat wederom een zuiver doelpunt wordt afgekeurd en dat je op zo'n ongelukkige manier tegengoals krijgt. Zoals ik al zei zou ik die nieuwe Kuip meer richting Amsterdam bouwen, dan win je deze wedstrijden wel.
[..]
ThanksMaar ga t wel weer vaker vergeten gok ik, topic is wat rustiger en zonder elkaar opnaaien is t niet veel meer dan in vijf tellen je scores invullen
Ik speel haast nooit op de xdoos.quote:Op zondag 26 september 2010 17:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
ow wacht.. Jij hebt nog een PS3 ook of niet?
En welk deel van verdiend heeft in België een andere betekenis dan in de ontwikkelde wereldquote:Op zondag 26 september 2010 21:09 schreef jpjedi het volgende:
Schei nu toch onderhand eens uit zeg... Het had 8-1 kunnen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |