quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:44 schreef bl0emetjE het volgende:
Ja, er zijn minimale verschilletjes zichtbaar, maar de kabels zijn toch zo goed als symmetrisch.
Ik denk dat je er echt heeeeeeeel erg je best op moet doen om het nog symmetrischer dan dit te krijgen!
Ik vind het iig echt een super gave foto, die zou ik nu best eens groot aan mn muur willen hebben
Geen idee..imageshack is kapot ofzo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef Blik het volgende:
Overigens doen alle andere foto's het niet meer
Tof dat ze je gevraagd hebben! Gefeliciteerd! Leuke foto ook sowieso.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:05 schreef very het volgende:
Zijn hier mensen met een zoom magazine lidmaatschap? En zijn er mensen die eerder al gepubliceerd zijn?
Idd!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:12 schreef Omniej het volgende:
't Is ook gewoon een ontzettend toffe foto.
Vooral het INY is een briljant detail.
Thx voor deze info. Ik zal er even achteraan mailen dat wanneer ze van plan zijn de foto bij te snijden, dit dan wel eerst mijn goedkeuring moet krijgen, anders liever helemaal niet publiceren :pquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:16 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Tof dat ze je gevraagd hebben! Gefeliciteerd! Leuke foto ook sowieso.
Ja ik. Zowel abo als foto gepubliceerd. Ze vragen je foto, je hoort er niets meer van en opeens zie je hem in het blad staan. Kijk alleen niet vreemd op als je compositie onherkenbaar wordt, ze snijden foto's te pas en te onpas bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |