SPOILER: pas op 7MB aan foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* hieronder de originele post
* zquing
-----------------------
Hoi Fok!
Ik ben net een paar daagjes terug uit NYC en heb de eerste paar fotootjes om te laten zien![]()
(Er zijn een heleboel foto's gemaakt, dus dit topic zal ik gaandeweg aanvullen met de rest.)
Deze foto's zijn genomen op het vliegdekschip de "INTREPID", dat tegenwoordig dient als museum.
[1]
Hoge Resolutie
[2]
Hoge Resolutie
[3]
Hoge Resolutie
[ Bericht 8% gewijzigd door zquing op 30-01-2011 15:56:24 ]People assume too much.
3 is zeker niet recht (of mijn windows schermpjes lopen scheefquote:Op donderdag 23 september 2010 09:57 schreef very het volgende:
@Uncle:
Bedankt voor je reactie. Ben zelf van mening dat #2 & #3 stiekem wel recht en symmetrisch zijn
Oeh dat vind ik juist supervet aan die foto.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:07 schreef problematiQue het volgende:
4: Het linker 1/3e deel is vrijwel leeg, dus kan er wat mij betreft af. Aan de rechter kant stoort het felle gedeelte een beetje.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Huh oh ik had gegoogled en toen zag ik een foto waar ze wel gewoon 'scherp' waren.Dan gaat mijn comment niet op.
quote:Helaas laat de resolutie dat niet toeOp maandag 25 oktober 2010 12:59 schreef problematiQue het volgende:
13Groot uitprinten en ophangen!
quote:Hij is misschien niet superscherp en er zit ruis door maar om eerlijk te zijn stoort dat niet echt bij een dergelijke foto in zwart wit (vind ik persoonlijk)Op maandag 25 oktober 2010 13:59 schreef very het volgende:
Dat is ook wel zo, maar de kwaliteit is eigenlijk ook dusdanig k*t (onscherp en ruis) dat er nooit een mooie print uit kan komen.
HIER kan je de foto op volle resolutie bekijken (13,4Mb)
quote:7!!! DIE KLEURENOp vrijdag 24 september 2010 12:59 schreef very het volgende:
Thanks Mexicaantje
Hier weer wat nieuwe foto's:
[7]
[ afbeelding ]
[8]
[ afbeelding ]
[9]
[ afbeelding ]
Als je de kabels links en rechts vergelijkt zie je ook dat hij niet helemaal symmetrisch is, wat overigens niet heel gek is omdat het hartstikke moeilijk is die hele brug perfect symmetrisch te houden!quote:Op maandag 29 november 2010 14:54 schreef bl0emetjE het volgende:
Wow, 16 vind ik heel erg gaaf! Die vormen van die bogen en symmetrie en dan die gebouwen erachter ver weg die dan niet symmetrisch zijn waardoor je dus weer ziet dat het niet een gespiegelde foto is.
True! Vooral met die enorme hoeveelheid mensen/fietsers op die brug die er natuurlijk ook allemaal langs willen en/of foto's willen maken.quote:Op maandag 29 november 2010 15:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je de kabels links en rechts vergelijkt zie je ook dat hij niet helemaal symmetrisch is, wat overigens niet heel gek is omdat het hartstikke moeilijk is die hele brug perfect symmetrisch te houden!
Ja klopt, misschien is het dan zelfs beter om een niet symmetrische foto te maken. Dan voorkom je meteen eventueel gezeur over het niet symmetrisch zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 16:09 schreef very het volgende:
[..]
True! Vooral met die enorme hoeveelheid mensen/fietsers op die brug die er natuurlijk ook allemaal langs willen en/of foto's willen maken.
Ook was ik heel de trip met mijn vriendin op pad, en die heeft ook haar grens als het op wachten op mijn perfecte foto aankomt :p
Bedankt allen! Leuk om te lezen dat iedereen het eigenlijk wel tof vind. Ik wil eigenlijk nog eens terug met een vriend-fotograaf om dan echt de tijd te kunnen nemen voor foto's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |